۲۸۴۳۸۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ساخت اولین گوشی با پردازنده اسنپ دراگون

برای اولین بار از پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ شرکت Qualcomm برای ساخت یک گوشی به نام Le Max Pro استفاده شده که سرعت و عملکرد آن را به میزان چشمگیری ارتقا بخشیده است.

وب سایت انگجت: برای اولین بار از پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ شرکت Qualcomm برای ساخت یک گوشی به نام Le Max Pro استفاده شده که سرعت و عملکرد آن را به میزان چشمگیری ارتقا بخشیده است.

این تراشه قرار است علاوه بر گوشی های هوشمند بر روی ۸۰ ابزار و وسیله جدید نصب شود که از جمله آنها می توان به برخی مدل های خودروهای هوشمند و بدون سرنشین اشاره کرد.

انتظار می رود گوشی چینی Le Max Pro که ساخت شرکت Le TV است در سال جاری میلادی روانه بازار شود. این گوشی دارای حافظه داخلی ۳۲، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، دوربین ۲۱ مگاپیکسلی، باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری و نمایشگر ۶.۳۳ اینچی و WQHD است.

اما مدلی از این پردازنده که برای خودروها طراحی شده Snapdragon ۸۲۰Am نام دارد و برای کمک به ناوبری این نوع خودروها مورد استفاده قرار می گیرد.

در جریان برگزاری یک همایش خبری در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۱۶ مدیران شرکت کوآلکوم تصاویری از به کارگیری این تراشه را نمایش دادند.

در این تصاویر نمایشگر ۴k نصب شده در خودرو با پردازش آنی اطلاعات، داده های لازم را در اختیار راننده قرار می داد. دوربین های نصب شده در داخل این خودروی آزمایشی با پردازش موقعیت سر راننده و ارسال اطلاعات لازم برای پردازنده Snapdragon ۸۲۰Am می توانستند مشخص کنند که آیا فرد راننده به طور کامل بر روی رانندگی متمرکز شده یا خیر و در صورت لزوم به وی هشدار دهند. سرعت تبادل داده در این سیستم ۶۰۰ مگابیت در ثانیه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج