۲۸۴۴۲۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

درخشان: با آل اشپورت قرارداد نبستیم

رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال تأکید کرد که هنوز قراردادی با شرکت آل‌اشپورت برای اسپانسری تیم ملی منعقد نشده است.

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال تأکید کرد که هنوز قراردادی با شرکت آل‌اشپورت برای اسپانسری تیم ملی منعقد نشده است.

محمد درخشان در خصوص اینکه علی کفاشیان گفته بود فدراسیون فوتبال برای اسپانسری تیم ملی قراردادی سه ساله با شرکت آل‌اشپورت امضا کرده، اما فراخوان کمیته بازاریابی عملاً این خبر را تکذیب کرد، گفت: ما با آل‌اشپورت قراردادی امضا نکردیم، بلکه نمایندگان این شرکت آمدند و ما مذاکرات مفصل و نهایی‌مان را با آنها انجام دادیم. برای اینکه اتفاق خاصی رخ ندهد و شرکت‌های دیگر بعد از عقد قرارداد با اسپانسری مدعی نشوند که ما حاضر بودیم البسه تیم ملی را تهیه کنیم، اما آمادگی از سوی فدراسیون فوتبال وجود نداشت، این فراخوان را منتشر کردیم.

وی افزود: فراخوان فدراسیون فوتبال برای این است که آخرین پیشنهادات به کمیته بازاریابی ارائه شود و ما از بین آنها بهترین پیشنهاد را بررسی کرده و در نهایت قراردادی را امضا خواهیم کرد. این فراخوان برای شرکت‌های داخلی به صورت عمومی منتشر شده و برای شرکت‌های خارجی نیز فراخوانی جداگانه را ارسال کرده‌ایم. چند شرکت ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی و چینی طرف حساب ما بودند و فراخوان را برای این شرکت‌ها از جمله آدیداس و خوما فرستاده‌ایم.

رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با تأکید بر اینکه قراردادی با شرکت آل‌اشپورت امضا نشده است، اظهار داشت: فقط و فقط مذاکرات نهایی را با شرکت آل‌اشپورت انجام داده‌ایم و توافق حاصل شده است، اما مطمئناً منتظر دیگر پیشنهادها خواهیم بود. این فراخوان به مدت یک هفته معتبر خواهد بود و اگر شرکتی برای اسپانسری البسه تیم ملی اعلام آمادگی نکند، قرارداد با آل‌اشپورت طبق توافق صورت گرفته تنظیم خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج