۲۸۴۶۴۶
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

رونمایی شورولت از محصول جدید +عکس

شورولت در نمایشگاه CES ۲۰۱۶ خودروی الکتریکی بولت ۲۰۱۷ را معرفی کرد. این محصول با عملکرد مناسب و قیمت اندک خود از جایگاه ویژه‌ای در صنعت خودروسازی برخوردار است.

zoomit.ir - محمد حسین جعفری: شورولت در نمایشگاه CES ۲۰۱۶ خودروی الکتریکی بولت ۲۰۱۷ را معرفی کرد. این محصول با عملکرد مناسب و قیمت اندک خود از جایگاه ویژه‌ای در صنعت خودروسازی برخوردار است.

رونمایی شورولت از محصول جدید +عکس

یکی از مواردی که باعث عدم فروش خودرو‌های الکتریکی می‌شود، قیمت بالای آن‌ها نسبت به سایر انواع خودرو است. سال گذشته شورولت با معرفی نمونه‌ی مفهومی بولت سعی در تغییر این روند داشته است. جنرال موتورز در نمایشگاه CES ۲۰۱۶ نمونه‌ی نهایی این خودرو را در معرض نمایش عموم گذاشت و اعلام کرد به زودی فروش آن را تحت مدل ۲۰۱۷ آغاز خواهد کرد.جنرال موتورز در خصوص مسافت قابل پیمایش این خودروی برقی اعلام کرد که بولت می‌تواند با یک بار تا ۳۲۰ کیلومتر را طی کند و برچسب قیمت ۳۰۰۰۰ دلاری آن، ارزان‌تر از سایر نمونه‌های موجود در بازار است.

رونمایی شورولت از محصول جدید +عکس

بولت از اطلاعات بسیاری جهت پیش‌بینی و افزایش مسافت پیمایش خودرو بهره می‌برد. سابقه و نحوه‌ی رانندگی مالک، شرایط جوی و مسیر رانندگی از جمله اطلاعاتی است که شورولت بولت از آن‌ها جهت بهبود عملکر خود بهره می‌برد. سیستم ناوبری پیشرفته‌ای این خودرو نیز بهترین مسیر را جهت کاهش مصرف باتری‌ها انتخاب خواهد کرد؛ در مواقع لازم ایستگاه‌های شارژ نزدیک به خودرو نیز به راننده پیشنهاد داده خواهد شد. سیستم اتصال بلوتوث این خودرو نیز برای کاهش مصرف انرژی بهینه شده است. جنرال موتورز هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص میزان زمان لازم برای شارژ کامل خودرو اعلام نکرده است.

رونمایی شورولت از محصول جدید +عکس

در کابین بولت، شورولت از نمایشگر بزرگ ۱۰.۲ اینچی مجهز به پلتفرم MyLink بهره برده است که در شرایط لازم اقدام به پخش تصاویر دوربین‌‌های تعبیه شده در اطراف خودرو می‌کند. تکنولوژی اختصاصی آن‌استار جنرال موتورز نیز اتصال ۴G را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد. امکان دانلود و نصب اپلیکیشن‌های کاربردی نیز در این پلتفرم موجود است. استارت از راه دور خودرو و تعیین دمای کابین پیش از سوار شدن سرنشینان، به صورت استاندارد در بولت تعبیه شده‌اند.

رونمایی شورولت از محصول جدید +عکس

شورولت هنوز جزئیات کامل بولت را منتشر نکرده است و برای اطلاع از امکانات و آپشن‌های آن باید کمی منتظر باشیم. اما مساله‌ای که واضح است، قیمت پایین بولت نسبت به سایر خودرو‌های الکتریکی هم رده است. این خودرو اولین محصولی خواهد بود که با مسافت قابل پیمایش بیش از ۳۰۰ کیلومتر، به صورت گسترده و با قیمت کمتر از ۴۰ هزار دلار به بازار عرضه می‌شود. تسلا نیز درصدد توسعه‌ی نمونه‌ی ارزان قیمت Model ۳ و عرضه‌‌ی آن در سال ۲۰۱۷ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سی هزار تا ۴هزار تومن میشه ۱۲۰(پول گمرک و مالیات)
      تازه سیاستشون توفروش اینطوری نصفش نقد میگیره بقیشو ۶۰تا ۱۲۰ ماهه با سود ۲درصد مدل ۲۰۱۷ اش میده
      بعدما پرایدمدل ۹۲ میلادیو میخریم ۴۰ میلیون کلیم اسطلاک داره ماییم دیگه
      حالا ببینین وقتی قسطاش رسید جا زدن چ گندی زده میشه
      ادمین بچاپ

    • بدون نام

      پرايد ٤٠ ميليون ؟ مدل ٩٢؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج