جاباما
۲۸۴۶۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مسی به رکورد رونالدینیو رسید

ستاره آرژانتینی بارسلونا با گلی که از روی ضربه آزاد در دیدار برابر اسپانیول به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را در تاریخ حضورش با پیراهن بارسلونا از روی ضربه آزاد به عدد ۱۹ رساند و به رکورد رونالدینیو رسید. او همچنین به تنها بازیکنی در فصل جاری تبدیل شد که در ۶ جام گلزنی کرده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی EFE، لیونل مسی به درخشش خود با پیراهن آبی اناری‌ها ادامه می‌دهد. او در دیدار برابر اسپانیول ستاره میدان بود و توانست دو گل به ثمر رساند تا در نهایت بارسلونا با نتیجه چهار بر یک بازی را به سود خود به پایان رساند.

گل دومی که مسی به ثمر رساند با یک ضربه آزاد بود. او با این گلی که وارد دروازه حریف کرد تعداد گل‌های خود را از روی ضربه آزاد به عدد ۱۹ رساند تا با رکورد رونالدینیو ستاره برزیلی سابق بارسلونا برابری کند.

این بازیکن آرژانتینی در فصل جاری ۲۴ ضربه آزاد زده و توانسته چهار ضربه آن را به گل تبدیل کند. این درحالی است که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید در فصل جاری ۲۵ ضربه آزاد زده اما حتی یک گل هم به ثمر نرسانده است.

مسی با گلزنی در دیدار برابر اسپانیول یک رکورد دیگر را هم به نام خود به ثبت رساند و آن اینکه به تنها بازیکنی تبدیل شده است که در فصل جاری توانسته در هر شش جام ممکن گلزنی کند. او پیش از این در سوپر جام اسپانیا، سوپر جام اروپا، رقابت‌های لیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی باشگاهی گلزنی کرده بود و با گلزنی در جام حذفی هم به تنهاترین بازیکنی تبدیل شد که در شش جام گلزنی کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج