۲۸۴۷۱۱
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

انتقاد از اخبار غیرموثق در مورد سیدحسن

یک منبع نزدیک به بیت امام (ره) با انتقاد از انتشار اخبار غیر موثق در مورد سید حسن خمینی در عین حال تاکید کرد که بیت امام در مسیر قانون گام برمی‌دارد.

خبرگزاری ایسنا:‌ یک منبع نزدیک به بیت امام (ره) با انتقاد از انتشار اخبار غیر موثق در مورد سید حسن خمینی در عین حال تاکید کرد که بیت امام در مسیر قانون گام برمی‌دارد.

وی با انتقاد از برخی رسانه ها و افراد که خود را بعضاً «حامی» و «هوادار آیت الله سید حسن خمینی» می خوانند، این دست رسانه ها را فاقد اعتبار و البته بدون ارتباط با بیت امام خواند.

وی با اشاره به انتشار برخی اخبار در سایت ها و رسانه های مجازی که خود را «حامی آیت الله سید حسن خمینی» می خوانند، گفت: طی ساعات گذشته، این رسانه ها اخبار غیرموثق و غیردقیقی را در مورد آیت الله سید حسن خمینی و اجازات ایشان از مراجع تقلید منتشر کردند.

او افزود: این دست رسانه های مدعی هواداری بیت امام (ره)، با انتشار این نوع اخبار غیرموثق، بهانه به دست مخالفان و منتقدان و بدخواهان امام(ره) داده و باعث تداوم و تشدید هجمه و موج تخریب ها علیه بیت امام (ره) شدند.

به گزارش کانال تلگرامی سید حسن خمینی، این منبع نزدیک به بیت امام (ره) با اشاره به نقدهای وارده به اطلاعیه های متفاوت شورای نگهبان، ضمن انتقاد شدید از اخبار برخی رسانه‌ها که به دنبال تحریک و تقابل با شورای نگهبان و دو قطبی کردن انتخابات هستند، گفت: متاسفانه این رسانه ها، با انتشار چنین اخبار و تحلیل های نادرست و کذبی، در پی تقابل سازی بیت امام با ارکان قانونی نظام هستند، اما مکرراً تاکید شده که نه تنها این جریان سازی ها، با این روشهای ناصواب راه به جایی نخواهند برد، بلکه بیت امام (ره)، چونان گذشته در مسیر قانون گام برخواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      تکبیر....................

    • هاشم

      سلام ودرودبرهمه ازادگان بخصوص بیت معظم ومعززحضرت امام خمینی رحمت الله علیه که بابیداری وهشیاری جلوعوامل سوءاستفاده کنندگان جریانات انحرافی ایستاده تامملکت از اشوب وفتنه در امان باشد.

    • زارع

      سلام '،'درود بر شرف حضرت آیت اله سید حسن آقا خمینی عزیز.واز خداوند هدایت دشمنان وی که کور کورانه وبدون فکر تخریب میکنند را از خدا طلب کرده وموفقیت ایشان در پیشبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی در راس مجلس خبرگان از ایزد توانا خواهانیم.یا حق

    • بدون نام

      یا حسین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج