۲۸۴۸۸۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

افشای مهمترین تامین‌کننده تسلیحات داعش

سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق(نیروهای نظامی و مردمی) از منابع تسلیحاتی گروه تروریستی داعش و تامین کننده اصلی تسلیحات این گروهک افراطی پرده برداشت.

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق(نیروهای نظامی و مردمی) از منابع تسلیحاتی گروه تروریستی داعش و تامین کننده اصلی تسلیحات این گروهک افراطی پرده برداشت.

به گزارش رسانه‌های عراق،‌ یحیی رسول الزبیدی سخنگوی رسمی فرمانده عملیات مشترک عراق در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای از شیوه تامین تسلیحات توسط گروهک تروریستی تکفیری داعش برای ارتکاب جنایاتش در خاک عراق پرده برداشت.

الزبیدی گفت دلایل و مدارکی با توجه به خودروها و شماره پلاک آن و دیگر اموری که ما با چشم خود دیده‌ ایم، وجود دارد که منابع تسلیحاتی داعش را آشکار می‌کند.

وی افزود ما در صحنه نبرد، ده‌ها خودرویی را پیدا کردیم که حامل پلاک سعودی بود، علاوه بر آن باید به این نکته اشاره کرد که گروهک تروریستی داعش بر برخی چاه‌های نفتی در سوریه مسلط است و می‌تواند آن را به برخی طرف‌ها قاچاق کند و در مقابل آن پول به دست آورد.

الزبیدی تصریح کرد منبع دیگری که داعش از طریق آن سلاح خود را تامین کرده است، انبارهای تسلیحات و مهمات و خودروهایی است که این گروهک در پی شکست نهم ژوئن(اشاره به اشغال شهر موصل به دست تکفیری‌ها) بر آن سلطه یافت.

از سوی دیگر پایگاه خبری المسله از هلاکت شماری از سرکردگان گروه تروریستی داعش در شهر هیت و همچنین پاکسازی کامل منطقه الملعب(استادیوم) در جنوب شهر الرمادی خبر داد.

بر اساس این گزارش،‌یگان مبارزه با تروریسم اعلام کرد منطقه الملعب در جنوب الرمادی به طور کامل از لوث داعشی‌ها پاکسازی و پرچم عراق بر فراز یکی از ساختمان‌های این منطقه برافراشته شد.

این یگان همچنین از کشته شدن ۱۳ تروریست تکفیری در جریان آزادسازی این منطقه الرمادی خبر داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج