جاباما
۲۸۵۰۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش زلاتان به انتخاب زیدان

ستاره سوئدی پاری سن ژرمن به انتخاب زین الدین زیدان به عنوان سرمربی رئال مادرید واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از شبکه تلویزیونی BeIn Sport، سران رئال مادرید بعد از نتایج ضعیفی که تیمشان در فصل جاری با رافائل بنیتس کسب کرد، تصمیم گرفتند زین الدین زیدان، اسطوره این باشگاه را به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کنند.

واکنش ها به انتخاب زیدان زیاد بوده است. او در نخستین تجربه مربیگری خود، هدایت یکی از بزرگترین تیم‌های تاریخ فوتبال جهان را بر عهده گرفته و طبیعی است که واکنش ها به انتخاب او زیاد باشد.

زلاتان ابراهیموویچ در این مورد گفت: اگر کسی باشد که به خوبی از لایه های پنهان فوتبال خبردار باشد، بدون شک زیدان است. این بازیکن فرانسوی یکی از بهترین های تاریخ فوتبال است و بازی های درخشانی را به نمایش گذاشته است.

او ادامه داد: اطمینان دارم زیدان فاکتورهای رسیدن به موفقیت را دارد. او به خوبی با فوتبال آشنا است و این می تواند زمینه‌ساز موفقیتش باشد. مربیگری کردن در تیم بزرگی مانند رئال مادرید، دشوار است. در این تیم، فشار زیاد است و هر مربی نمی تواند در چنین فضایی کار کند اما زیدان به خوبی از شرایط باشگاه رئال آگاه است.

ستاره سوئدی پاری سن ژرمن در ادامه افزود: زین الدین زیدان سال‌هاست در رئال مادرید فعالیت می کند و این می تواند زمینه ساز موفقیت او باشد. شروع کار برای یک مربی جوان، آن هم در یکی از بزرگترین تیم های جهان، تجربه بسیار سختی است اما زیدان می تواند سربلند بیرون آید.

زیدان به عنوان بازیکن، افتخارات زیادی به دست آورده است. او قهرمانی در جام جهانی ۱۹۹۸ و جام ملت های اروپا ۲۰۰۲ را در کارنامه دارد و با رئال مادرید هم موفق شد قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند و سه بار هم به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود.

رئال مادرید در هفته نوزدهم لالیگا امروز (شنبه) در سانتیاگو برنابئو میزبان دپورتیو لاکرونیا است. این نخستین بازی است که زیدان در آن روی نیمکت رئال می نشیند و طبیعی است همه نگاه ها به او باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج