۲۸۵۰۵۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

عملیات کوهستانی برای نجات مرد ۲۹ ساله

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: مصدوم گرفتار شده در برف با تلاش مأموران آتش‌نشانی مستقر در ایستگاه توچال نجات یافت و به کمپ منتقل شد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: مصدوم گرفتار شده در برف با تلاش مأموران آتش‌نشانی مستقر در ایستگاه توچال نجات یافت و به کمپ منتقل شد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران درباره نجات مرد گرفتار در برف گفت: ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه روز گذشته طی مراجعه حضوری افرادی به کمپ امداد و نجات آتش‌نشانی مستقر در ایستگاه ۵ توچال مبنی بر گرفتار شدن مرد ۲۹ ساله در برف و سرما در «محدوده فرخلا»، گروه امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که امدادگران در محل مشاهده کردند که این مرد به علت سرما و ضعف، توان حرکت نداشته و در واقع شرایط بدی را سپری کرده بود، گفت: متاسفانه مصدوم دچار مصدومیت و خونریزی نیز بود که امدادگران در مرحله نخست اقدامات اولیه را برای بهبود شرایط این فرد انجام دادند و پس از اعزام وی به کمپ این فرد به همراه همسرش از طریق تله‌کابین به پایین انتقال داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: ماموران آتش نشانی در آخر هفته در ایستگاه‌ها مستقر می‌شوند که این امر سبب کاهش مصدوم در این فضاها می شود و به شهروندان توصیه می‌شود به صورت انفرادی به کوهستان نروند و قبل از تاریکی محل را ترک و در مسیرهای شناخته شده حرکت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج