۲۸۵۲۴۳
۷ نظر
۵۰۳۷
۷ نظر
۵۰۳۷
پ

پالتوهای مشکی را کنار بگذارید

برای روزهای سرد سال، اغلب ما به پالتوهای ضخیم سیاه عادت كرده‌ایم و فكر می‌كنیم فقط اینها می‌توانند ما را از سرمای گزنده دور كنند اما واقعیت این نیست؛ روی تن‌پوش زمستانی‌تان می‌تواند یك باغ گل بروید.

مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: برای روزهای سرد سال، اغلب ما به پالتوهای ضخیم سیاه عادت كرده‌ایم و فكر می‌كنیم فقط اینها می‌توانند ما را از سرمای گزنده دور كنند اما واقعیت این نیست؛ روی تن‌پوش زمستانی‌تان می‌تواند یك باغ گل بروید. می‌توانید سراغ طراحانی بروید كه چنان پیوندی با رنگ‌ها و طرح‌ها دارند كه حتی در روزهای سرد سال، این رابطه سست نمی‌شود. «هـ دو چشم » برندی ایرانی است كه اینچنین نگاهی را در كارهایش حفظ كرده و می‌كند.

با یك سارافون و دامن شیك و خاص چطورید؟ این نمونه، خاص بودن را در كنار زیبایی و آراستگی دارد. در دوخت این ست از پارچه كتان كبریتی استفاده شده كه روی آن«چاپ برداشت» می‌خورد. «چاپ برداشت» تكنیكی است كه طی آن رنگ قسمتی از پارچه برداشته و رنگ جدید جایگزین می‌شود.

پالتوهای مشکی را کنار بگذارید

كیفیت این چاپ به گونه‌ای است كه می‌توان بارها آن را شست و استفاده كرد؛ بدون اینكه آسیبی به آن وارد شود. اگر این تركیب خاص را انتخاب می‌كنید، باید برای هماهنگ كردن آن در انتخاب شال هم حساسیت زیادی به خرج دهید تا چیزی از زیبایی لباس‌تان كم نشود. پیشنهاد ما این است كه این سارافون و دامن را با شال چروك از جنس وال هندی كه لبه‌هایش با هنر طراحش توردوزی شده ست كنید.


جنس این پالتو تلفیقی از پارچه ضخیم و نازك است و در قسمت یقه و آستین حریر کارشده. علت انتخاب پارچه حریر برای این پالتو این است كه آستین‌ها پف‌دار شوند.

پالتوهای مشکی را کنار بگذارید


جنس این کت، كتان كبریتی است كه با چاپ طرح بته‌جقه حال و هوای سنتی پیدا كرده و تلفیقی از پارچه طرحدار و ساده است. این مانتوی كتی را می‌توانید با دامن زرشكی از جنس كتان كبریتی ست كنید. شال این مجموعه هم از تولیدات این برند است كه با پارچه وال و حاشیه حریر تزئین شده است.

پالتوهای مشکی را کنار بگذارید



این مانتو با پارچه وال طرح‌دار و چاپ بته‌جقه‌ای و اسلیمی تركیب و با هنر نواردوزی زیبایی‌اش دوچندان شده است. این مانتوی اصیل را می‌توانید با شال خودش كه از پارچه وال طرح‌دار است ست كنید تا خوش‌پوشی شما بیشتر به چشم بیاید. از طرف دیگر در كنار این ست یك دامن زرشكی از جنس لنین كه از محصولات همین برند است، می‌تواند به جذابیت بیشتر ست كمك كند.

پالتوهای مشکی را کنار بگذارید


در این كار نشانی از دكمه و زیپ نیست. این مانتو مدل ردایی دارد كه جنس پارچه آن كتان كبریتی است و با گل‌های رز چاپی، روی آن تزئین شده است. به دلیل برگ‌های سبز رنگ كه روی مانتو چاپ شده، می‌توانید در ست‌تان از شال پشمی سبز استفاده كنید. این مانتو را می‌توانید با دامنی زرشكی ست كنید تا در عین سادگی، شیك شوید.

پالتوهای مشکی را کنار بگذارید


سادگی و زیبایی با هم در این پالتو جمع شده‌اند. برای بعضی خانم‌ها، سادگی در عین زیبایی‌حرف اول را می‌زند؛ اگر برای شما هم سادگی در طراحی لباس‌تان بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت دارد، این پالتو در این روزهای سرد برای شما مناسب است. جنس آن از پارچه ضخیم پالتویی است كه دور آن توردوزی به رنگ زرشكی شده. برای كامل كردن ست خود از یك روسری پشمی به رنگ زرشكی استفاده كنید كه دورتادور آن توردوزی سفید شده است. پس دیگر شك نكنید و این پالتو را انتخاب كنید.

پالتوهای مشکی را کنار بگذارید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حدیث

      مشکی یه چیز دیگست

    • بدون نام

      اصلا دوخت های خوبی ندارند

    • پری

      بجز عکس چهارم هیشکدوم جالب نبودن به نظر من...میبخشین

    • لیدا

      این لباسا مناسب زمستان نیست، گرم نمیکنه
      طرحشم زیاد جالب نیست!

    • بدون نام

      چه دوخت های نامرتبی داشت

    • بدون نام

      تو این اوضاع خیلی برای لباس نباید پول داد، شیک و ساده و مرتب

    • بدون نام

      مجله جان میدونم زحمت کشیدی بابت مطلب
      اما مشکل از لباسهاست این لباسها واقعا زشت هستند و به شدت بی قواره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج