۲۸۵۴۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

واکنش یکی از مدیران صدا و سیما به تهدیدهای مدیران فدراسیون

پخش شدن بازی ها دست فدراسیون نیست

این روزها بحث فروش حق پخش تلویزیونی و همچنین پخش بازی های لیگ برتر از تلویزیون به یک جنجال بزرگ در فوتبال ایران تبدیل شده است. مدیران فدراسیون فوتبال هر روز با رسانه های مختلف مصاحبه می کنند و مدیران صدا و سیما را تهدید می کنند

پخش شدن بازی ها دست فدراسیون نیست






تماشا : این روزها بحث فروش حق پخش تلویزیونی و همچنین پخش بازی های لیگ برتر از تلویزیون به یک جنجال بزرگ در فوتبال ایران تبدیل شده است. مدیران فدراسیون فوتبال هر روز با رسانه های مختلف مصاحبه می کنند و مدیران صدا و سیما را تهدید می کنند که اگر با مبلغ پیشنهادی آنها که 150 میلیارد تومان است موافقت نکنند، اجازه پخش بازی های لیگ برتر را نمی دهد.

با تمام این تفاسیر بازی های هفته اول لیگ برتر از شبکه 3 پخش شد. غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ روز جمعه در توضیح دلیل این مسئله اعلام کرد که به خاطر مردم، بازی های این هفته پخش شده ولی در هفته دوم دیگر این اتفاق نمی افتد و بازی ها پخش نمی شود. جالب است که یکی از مدیران صدا و سیما که نمی خواست نامش فاش شود، به تماشا گفت بازی های لیگ صددرصد پخش می شود: «شک نکنید که بازی های لیگ برتر نه تنها در هفته دوم، بلکه در سراسر فصل پخش می شود. اینکه بازی های لیگ پخش بشود یا نشود

خیلی دست فدراسیون فوتبال نیست و شما در این موضوع هیچ شکی نداشته باشید.« او اعتقاد دارد که فدراسیون مجبور است با صدا و سیما توافق کند: «فدراسیون هیچ راهی ندارد به جز اینکه با صدا و سیما توافق کند. اگر آنها بخواهند بازی ها را به صورت CD بفروشند که اصلا منطقی نیست. بازی ای که همه نتیجه آن را می دانند خیلی جذاب نیست. ضمن اینکه بلافاصله بعد از آنکه CD بازی هات پخش شود، کپی آن در بازار پر می شود.

من همچنین از یکی از مدیران فدراسیون شنیدم که گفته بود حق پخش بازی ها را به یک شبکه قطری می فروشند. این کار یعنی ترویج خرید ماهواره در بین مردم و به همین دلیل به هیچ عنوان این اتفاق نخواهد افتاد. با این حساب راهی برای فدراسیون نمی ماند جز اینکه با صدا و سیما توافق کند.» او در پاسخ به این سوال که آیا صدا و سیما با مبلغ درخواستی فدراسیون موافقت می کند یا نه هم گفت: «امکان ندارد صدا و سیما با درخواست فدراسیون فوتبال موافقت کند. البته من مطمئن هستم مبلغ قرارداد از توافق قبلی که 35 میلیارد بود بیشتر می شود ولی اینکه می گویند 150 میلیارد برای یک فصل، امکان ندارد مدیران صدا و سیما با چنین درخواستی موافقت کنند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج