۲۸۵۵۸۹
۶۶ نظر
۱۰۰۶۳
۶۶ نظر
۱۰۰۶۳
پ

راه های پس گرفتن پول در خرید ناموفق اینترنتی

اگر بدشانسی بیاورید و برای کارت کشیدن ناموفق، از حساب ما پول کسر شود و به حساب تان برنگردد برای پس گرفتن پول تان چه راهی در پیش دارید؟

مجله روشن - علی رستگار: اگر بدشانسی بیاورید و برای کارت کشیدن ناموفق، از حساب ما پول کسر شود و به حساب تان برنگردد برای پس گرفتن پول تان چه راهی در پیش دارید؟

سال هاست بانک ها مردم را به استفاده از بانکداری الکترونیک و پرداخت غیرحضوری قبوض و امثال آن تشویق می کنند؛ ساده ترین شکل هم همین خرید نقدی با کارت بانک هاست؛ چیزی که از سال ها پیش در کشورهای خارجی متداول است و کم کم در ایران هم با کنار زدن اسکناس های کاغذی فراگیر شده است.

همه ما خوب می دانیم که این شیوه خرید هم آسان تر است و هم هزینه سنگین چاپ اسکناس را از روی دوش دولت برمی دارد. از آمارهایی مثل اینکه ایرانی ها 10 برابر استاندارد جهانی اسکناس حمل می کنند هم همه باخبریم اما سوال اصلی اینجاست که آیا بستر لازم برای این شیوه جدید ساخته شده است؟

بانک ها توانایی سرویس دهی کامل و بی نقص در این زمینه را دارند؟ اگر از نگرانی سرقت اطلاعات و کلاهبرداری های نرم دست برداریم، با مشکل تراکنش های ناموفق و پول های بدون بازگشت چه کنیم؟ مشکلاتی که قطعا همه ما چندین بار با آن روبرو شده ایم.

آنچه در ادامه می خوانید یک تجربه شخصی است از خرید نقدی با کارت بانک که با بی مسئولیتی شرکت ها و نهادهای مرتبط به یک دردسر تمام عیار تبدیل شد. با یک تراکنش ناموفق، 30 هزار تومان زبان بسته به فرزند نامشروعی تبدیل شد که هیچ بانک یا نهاد مرتبطی مسئولیت اش را نمی پذیرفت و در هزار توی پیگیری بانک ها و شرکت های مختلف گم شد.
 
راه های پس گرفتن پول در خرید ناموفق اینترنتی

1- قاعده این است ولی

هنگام خرید نقدی با دستگاه های کارتخوان (PCS) گزارش عملکرد در دو نسخه چاپ می شود، یک نسخه برای فروشنده و دیگری برای خریدار، اگر عملیات ناموفق باشد، روی کاغذ عنوان «واکنش ناموفق» با یک کد پیگیری و شماره تماس درج می شود. در این مواقع به احتمال زیاد مبلغی که برداشت شده از حساب شما کسر می شود ولی زود برمی گردد.

اما آمدیم و پول کسر شده در عملیات ناموفق به حساب شما برنگشت. آن وقت چه؟ مدت زمان انظار برای بازگشت پول به حساب 72 ساعت است و قبل از آن، جز صبر کردن نمی توانید کاری کنید اما اگر مثل من بدشانس باشید، پولتان برنمی گردد و تازه بعد از سه روز باید عملیات پیچیده پیگیری را آغاز کنید.

2- در صدای زنانه آن آقای اپراتور، نابودی ام مشهود بود

در یک فروشگاه 30 هزار تومان خرید کردم، کارت کشیدم اما فروشنده کاغذ «تراکنش ناموفق» را تحویل ام داد؛ مطمئن بودم تا لحظاتی دیگر بانک صادرکننده کارت نقدی ام برای کاهش پول از حسابم پیامک می دهد. قبلا هم بارها این اتفاق رخ داده بود و چند ساعت بعد پول به سحابم برگشته بود. پس جای نگرانی نبود و نقدا حساب فروشنده را پرداخت کردم و منتظر بازگشت پول شدم اما 72 ساعت گذشت و خبری از بازگشت پول نشد؛ با شماره تلفن 5 رقمی درج شده در رسید عملیات ناموفق تماس گرفتم. «شماره مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد» اپراتور در جوابم اعلام می کرد. شماره به غلط در رسید چاپ شده بود چون دستگاه POS از آن بانک ملی ایران بود و با جستجو در اینترنت شماره تلفن صحیح را پیدا کردم.

3- همه چیز را بگو، تا بهت بگویم: به من چه؟

وقتی مشکل ام را با کارشناس بانک ملی در میان گذاشتم و او دقیقا روز و ساعت خرید را پرسید، وقتی خیالش راحت شد 72 ساعت گذشته؛ گفت «پیگیری مغایرت بر عهده ما نیست»؛ پرسیدم «جان؟» جمله ای به همین نامفهومی را که از بر کرده بود، مثل اپراتور شبکه مخابرات باز گفت. ظاهرا از چندی پیش درباره پیگیری تراکنش های ناموفق از بانک ها سلب مسئولیت شده بود و امور به بانک مرکزی واگذار شده است. در وضع جدید باید سراغ وب سایت بانک مرکزی رفت و به صورت اینترنتی، گزارش تراکنش ناموفق را ثبت کرد و منتظر ماند.
 
راه های پس گرفتن پول در خرید ناموفق اینترنتی

4- رفتن ناهار و نماز

بعد از مراجعه به وب سایت بانک مرکزی به آدرس http://emdadshetab.cbi.ir/emdad اطلاعات لازم را وارد کردم اما گزارش ثبت نمی شد. برای گزارش مشکل، شماره 29911، «میز امداد شتاب» را گرفتم که تماس برقرار نشد. بعدتر یکی از «کارشناسان» بانکی به من گفت «تعجبی ندارد. هیچ وقت کسی پاسخگوی آن تلفن نیست.»

5- خاک بر سر گدای ام کنند؟ واقعا؟

ناچار دوباره با بانک ملی تماس گرفتم؛ دوستان یک کلام گفتند ختم کلام؛ «کاری از ما ساخته نیست و مشکل تان را با بانک مرکزی حل کنید.» با جستجو در اینترنت شماره اصلی بانک مرکزی را پیدا کردم و «کارشناسان مربوطه» شماره «مرکز عملیات شاپرک» را در اختیارم گذاشتند. باور کنید در این لحظات 30 هزار تومان اهمیتی نداشت. حتما می دانید این پاسکاری بین نهادها و مراکز مختلف انسان را تا سر حد جنون عصبی می کند و 30 هزار تومان ارزش این توپ فوتبال شدن را ندارد.

6- شاپرک خسته میشه، بال هاشُ زود می بنده...

«کارشناس مرکز شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی)» بعد از آن که شرح ماجرا را شنید، مشخصات کارت بانکی و شماره تماسم را گرفت، گفت منتظر تماس ما بمانید. بعد از یک ساعت از مرکز شاپرک تماس گرفتند، «کارشناس مربوطه» آشکارا از درج اشتباه شماره پنج رقمی روی رسید کارتخوان شگفت زده بود. او از روی کد پایانه، شرکت صادرکننده دستگاه را معرفی کرد: «داده ورزی سدادا»
 
راه های پس گرفتن پول در خرید ناموفق اینترنتی

7- تاییدیه فکس تان توی حلقم!

ظاهرا بانک ها با ماجرای توزیع و نصب دستگاه های کارتخوان درگیر نمی شوند و این کار را هر بانک به یک شرکت خصوصی می سپارد. بعد از چند دقیقه انظار، تماس من به یکی از «کارشناسان» شرکت «داده ورز سداد» وصل شد. وقتی مو به مو مراحل پیگیری ام را برای «کارشناس مربوطه» توضیح دادم، ایشان لطف کردند، بزرگواری کردند، یک راه حل ساده جلوی پای ام گذاشتند: «خب پول تان را تشریف ببرید از جایی که خرید کردید پس بگیرید!»

از بهت و تعجب هولناکی که بر من مستولی شده بود بگذریم؛ بر خودم مسلط شدم و گفتم: «استاد! برادر! این راه حل منطقی نیست؛ اولا خطای سیستم شما بوده و چون یک روز بعد از کارت کشیدن من پول به سحاب فروشنده واریز شده برای اثبات قضیه باید فروشنده صورتحساب بگیرد که بعید است به خاطر 30 هزار تومان خودش را به زحمت بیندازد. ضمنا طبق قوانین، من 72 ساعت باید برای بازگشت پول صبر کنم، اگر سه روز پیش من در اصفهان خرید کرده باشم و حالا به تهران برگشته باشم شما پیشنهاد می کنید به خاطر 30 هزار تومان دوباره به اصفهان برگردم؟»

دوست «کارشناس»مان شانه بالا می انداخت، گفت: «من به خاطر خودتان گفتم در غیر این صورت حدود یک و ماه و نیم دوندگی کنید!» البته دوستان معتقدند این موضوع چیز عجیبی نیست و در طول روز بارها از این اتفاقات رخ می دهد. من اگر بخواهم این 30 هزار تومان لعنتی را زنده کنم باید از بانک صادرکننده کارت عابربانک تا تاریخ قبل از خرید کذایی، صورتحساب بگیرم، همراه با کپی کارت ملی و اصل رسید تراکنش مذکور به یکی از شعبات بانک ملی مراجعه کنم، یک فرم مغایرت پر کنم، همه مدارک را به شرکت داده ورز سداد فکس کنم، تایید فکس را بگیرم و منتظر بمانم تا بین یک تا یک ماه و نیم آینده پول به حسابم واریز شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      مرحبا . چقدر همدرد بودن خوبه؟!!!! و عایا همدردی من به درد شما می خوره؟

    • بدون نام

      این مشکل میتونه در هر خریدی رخ بده (که اینجا هم حضوری بوده)، به تیتر خرید اینترنتی چه ربطی داره؟

    • user

      این مشکل برای منم پیش اومد برای خرید جنس 10500 تومانی چهر بار کارت کشید که سه بار نا موفق بود و بار چهارم موفق ولی هر چهار بار پول از کارتم کم شد بعد مدتی یکی از تراکنش های ناموفق برگشت و دوتای دیگه اش برنگشت بانک تجارت گفت به حساب فروشنده واریز شده و فروشنده هم زیر بار نرفت پول منم رفت هوا به همین راحتی

    • شهاب

      امروز 990 هزار تومان از طريق عابربانك كارت به كارت كردم. پول از حسابم كم شده ولي به حساب مقابل نرفته.

      فقط خدا رحم كنه. از اين جماعت انتظاري نيست.

    • امین

      خاک تو سر دزدشون-از منم دزدیدن

    • جمشید

      من الان قسطم رو به بانک مهراقتصاد واریز کردم یهو وسطش قطع شد یک میلیون و چهل هزار رفت رو هوا.حالا نه بانک پذیرنده پولو گرفته نه تو حساب خودم خبری هست.چه خاکی بر سر ژولیدم بریزم حالا؟

    • زهرا

      من اینترنتی 215 هزار تومن از جرائم رانندگیم رو پرداخت کردم، ایمیل تایید کسر هزینه و شماره پیگیری هم برام اومده ولی از میزان جرائم رانندگی من در سایت راهور ناجا مبلغی کم نشده. اینو چطور میتونم پیگیری کنم؟

      پاسخ ها

      • ارش

        عزیز سایت راهور هر 15 روز یک بار بروز میشه.دیگه همه چیز رو ربط ندید به این داستان.
        شما زمانی که تراکنش ناموفق دارید در همون فروشگاه کنار پوز یک شماره نوشته.سریع با شماره تماس بگیرید و شماره کارت رو اعلام کنید.اگر گفتند موفق بوده یعنی پول رو باید از فروشگاه بگیرید.اگر اعلام مغایرت و ناموفق بودن شد که برید و 72 ساعت صبر کنید و مطمعن باشید که پولتون برمیگرده.
        البته امکان داره باز مشکلاتی باشه اما سعی کنید همون روز و در همون مکان پیگیریش کنید

    • بنیامین

      سلام من پنجاه هزار تومان بحساب دانشگاه افسری ریختم ولی کد رهگیری خرید بهم نداد چجوری میتونم پولو برگردونم تا مجدد واریز کنم و کد بگیرم ممنون

    • حیدری

      سلام خسته نباشید من به حساب مزون برا خرید لباس پول ریختم ولی پست نکردن و الان هرچی میگم پول منو برگشت نمیزنن باید چیکار کنم؟

    • امیر

      با سلام
      بنده به عنوان یکی از اعضای کوچک جامعه حقوقی ایران، پیشنهادی براتون دارم.
      چون خودمم اینکارو کرده ام.
      وقتی شما پولی را به اشتباه واریز میکنید یا در اثر عواملی مثل خطای سیستم و ... که درکل حالتی عام رو شامل میشه که شما بدون داشتن بدعی به فرد یا شخصی، وجهی به ایشان منتقل میکنید؛ مشمول قاعده ایفای ناروا در بحث حقوق مدنی میشید و میتونید اونو مطالبه کنید. حالا بعد از 72 سالت، یه درخواست حقوقی با قید عبارت "به انضمام کلیه خسارات دادرسی و تأخیر تأدیه تا یوم ألادا" در دادخواست، تقدیم شورای حل اختلاف یا دادگاه میکردید تا پولتون رو با سودش از حلقوم این نامردا در بیارین. اگه 1000 نفر تو کشور اینکارو کنن، دیگه بانکا جرأت نمیکنن تو روز روشن پول مردم رو بخورن!

    • Ta

      من واسه اینکه چک داشتم ازملت به کشاورزی انتقال وجه دادم ازدملت کسر شده اما به کشاورزی انتقال داده نشده میگن تا ۷۲ ساعت ایا تا ۷۲ ساعت چک من تکلیفش چی ای بابا

    • جواد

      من می خواستم از فالو بگیرفالور بگیرم می خواستم ۱۸۰۰۰ کم بشه ولی۱۸۰۰۰۰ کم شد حالا باید چکار کنم

      پاسخ ها

      • Capitan vj

        .پولت رفت به هوا.تا تو باشی دیگه شهرت بازیو ول کنی

    • حامد

      من خرید شتاب اینتریتی انجام دادم پول از حسابم کسر یک میلیون تومان و خرید ناموفق اعلام شد و الان ب حسابم برگشت داده نشده و این موردا بعضا اتفاق افتاده ک درعرض5دقیقه اصلاحیه بانک با پیامک میامد ولی این دفعه نیامدالان 24ساعته برگشت نشده میگن باید 72ساعت صبر کنی من چکار کنم

    • بدون نام

      با سلام و درود
      از آنجایی که بنده خودم برای وب سایتهام از درگاههای اینترنتی استفاده می کنم باید خدمتتان عرض کنم اولین راه حل این موارد مربوط به پشتیبانی خود سایت و یا فروشگاه است! بنده خودم بارها به مشتریها زنگ زدم و اگر تراکنش موفق بوده و به حساب من واریز شده و مشتری تراکنش ناموفق دریافت کرده بهش زنگ زدم و شماره حسابش رو گرفتم و پولش رو واریز کردم، چون در این موارد مبلغ دریافتی توی صورتحساب فروشگاه ثبت نمیشه ولی بعلاوه موجودی قبلی میشه!
      برای خودمم این مشکل پیش اومده که از داروخانه ۵۰ هزار تومان خرید داشتم و دکتر سه بار کارت می کشه که دو بارش ناموفق بوده و بار آخر موفق بوده! من روز بعد نگاه کردم دیدم یکی از تراکنش های ناموفق به حسابم برگشت داده شده و خبری از دومی نبود! برای همین زنگ زدم پشتیبانی پوز فروشگاهی و اطلاعاتم رو دادم! پشتیبان گفت تراکنش دومی و سومی موفق بوده و پول به حساب فروشگاه واریز شده! منم رفتم داروخانه برای پیگیری! دکتر می گفت بابا ناموفق بوده به حسابت برگشت داده میشه و به هیچ وجه زیر بار نمی رفت! همه با دکتر همصدا شده بودن که پول به حسابم برگشت داده میشه چون ناموفق بوده! منم گفتم بابا این ناموفق نبوده موفق بوده و پول به حساب شما واریز شدع! بنده هفت ساله درگاه اینترنتی دارم و میدونم جریان این تراکنش ها چیه! لطف کن حسابت رو چک کن! دکتر چک کرد و خبری از اون تراکنش نبود! ولی پشتیبان گفته بود موفق بوده! برای همین در حضور دکتر زنگ زدم پشتیبان کارتخوان و بازم گفتن موفق بوده! گفتم با دکتر نگاه کردیم خبری از اون تراکنش نبوده! گفت تراکنش چون اول ناموفق بوده بعد موفق بوده توی صورتحسابها قید نمی شه ولی به موجودی اضافه میشه! با دکتر تراکنش های روز قبل رو چک کردیم دیدیم ۵۰ هزار تومان اضافی به حساب دکتر واریز شده! و اونم تراکنش ناموفق من بوده! برای همین دکتر ۵۰ هزار تومان بنده از پس داد و بهش گفتم دیگه اگه کسی این مشکل براش پیش اومد صورتحساب خودت رو از طریق اینترنت بانک چک کن اگر بود پولش رو پس بده اگه نبود موجودی حسابت رو چک کن ببین با صوزتحسابت می خونه یا نه! اگه نخوند و اضافی بود مطمئن باش تراکنش ناموفق مشتری تو موفق بوده و پولش به حسابت واریز شده! حالا بعد از همه این جریانها وقتی یک مشتری به من زنگ میزنه که تراکنش ناموفق داشته برای خاطرجمعی اون میگم والا برای من ناموفق زده ولی می تونید تماس بگیرید پشتیبان درگاه اینترنتی که باهاش خرید کرده اید! اگر گفت موفق بوده کد پیگیری بگیرید و به من اعلام کنید و تا فردا که پول به حساب من واریز میشه یا نه صبر کنید! اگر موفق بود برگشت میزنم و اگر ناموفق بود دوباره خرید کنید و منتظر باشید تا ۷۲ ساعت پول به حساب شما برگشت داده بشه!
      چند باری این اتفاق برای منم افتاده و من پول مشتری که به حساب من واریز شده را با کمال میل برگشت دادم! و این مروبط به این میشه که پشتیبان سایت چقد انسان صاف و صادقی باشه وگرنه همه میدونن این کاری که بنده می کنم کمتر پشتیبان سایتی انجام میده! چون این پولی که به حساب من واریز میشه حق من نیست و از آن خریدار و مشتری است و تمام این نواقص مربوط به درگاهها و پوزهای فروشگاهی است و از اینکه باید ۷۲ ساعت صبر کرد پول به حسابت واریز بشه و بازهم از این مهمتر که تا روز بعدش برای درگاههای اینترنتی پولی به حساب فروشنده واریز نمیشه و برای پوزهای فروشگاههای تا چند ساعت هیچ ریالی به حساب فروشگاه واریز نمیشه و تمام این فرآیند باعث سردرگمی خریدار و فروشنده میشه
      با تشکر فراوان

    • امید

      منم پارسال ۱۵۰تومان کارت به کارت کردم ناموفق بود و به حسابم برنگشت

    • amir

      فکرمی کنیددرکل کشوردرطی روز برای مردم کشورمان این اتفاق چندهزارنفررادرگیرکندواین پول های به ظاهرناچیزبه کدام حساب می رود،قطره قطره جمع گرددتااختلاس بزرگی دیگرانجام شود

    • خودم

      سلام میشه نتیجه گرفت آدم باید منطقی باشد شما پولتو خیلی راحت در اختیار بانک میذاری پس خودت باید جواب گوی خودت باشی شما دقت کن بانک هیچ وقت پولشو در اختیارت نمیذاره اگر هم بزاره برای گرفتنش تا خونتو میگیره پس ببین خودت عقل نداری

    • علی

      بیشتر این مسائل تراکنش ناموفق و .... در ساعات پیک سیستم شاپرک اتفاق میوفته
      مثلا ۱۱تا ۱ شب این ساعت تراکنش بین بانکهاست و تحت هیچ شرایطی عملیات بانکی نداشته باشید
      هرچند بنظرم فقط اسکناس بهتره چون این ۷۲ ساعت در مبالغ بالا و تعداد افراد زیاد ی جور (اختلا.س ) میشه

    • علی

      هییییییییی اشکم رو در اوردی
      یه سری ادم دیوث دارن همون پول رو میخورن ما رو پاس میدن به هم دیگه تا راحت بره پایین

    • مینا

      من از یه سایتی5800نمونه سوال خریدم.تراکنش هم موفق بود ولی بسته ای دریافت نکردم تو ایمیلم یا لینکشو حتی.
      رفتم به مدیرسایت گفتم گفت تراکنش موفق نبوده به حسابت بر می گرده.
      بر نگشت.موفق بود.
      الان دارم نیرم فتا گزارش بنویسم:|
      همواره به خاطر داشته باشید قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود
      5000تومنم 5000تومنه

    • مینا

      من از یه سایتی5800نمونه سوال خریدم.تراکنش هم موفق بود ولی بسته ای دریافت نکردم تو ایمیلم یا لینکشو حتی.
      رفتم به مدیرسایت گفتم گفت تراکنش موفق نبوده به حسابت بر می گرده.
      بر نگشت.موفق بود.
      الان دارممیرم فتا گزارش بنویسم:|
      همواره به خاطر داشته باشید قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود
      5000تومنم 5000تومنه

    • میثم

      از یه ۷۶۷☆ یه بسته گرفتم ک ۱۴ هزار تومان از حسابم کم‌کرد ولی بسته نیومد واسم.و گف برمیگرده ب حسابتون الانم نیومده .نمیدونم چکار کنم ..

    • بدون نام

      دقیقا همین امشب و تو کافه فست فود این اتفاق برای من افتاد و۱۳۰۰۰۰ تومان اضافی از کارتم کم شد

    • نینا

      من کاری به بانک و اینا ندارم من رفتم کلی پول دادم برای گوشیم بسته اینترنتی خریدم حالا پولو کسر کرده نت نداده چیکار کنم

    • زهرا

      سلام، واقعا یه خسته نباشید باید بگم، با این همه پیگیری که باز هم خوب تونستید از پسش بر بیاید باز هم نتونستسد پولتونو پس بگیرید. واقعا متاسفم برای این سیستم بی حساب و کتاب که اینقدر راحت پول مردم رو میخورن ، راستش من هم الان یه اتفاق شبیه شما برام رخ داده ، من میخوام برم نمایش دوستم رو ببینم و باید از یک سایت فروش بلیط رو بصورت آنلاین باید بلیط رو دریافت کنم ،متاسفانه 70 هزار تومن از حسابم کم کرد و بلیط رو بهم نداد، الان تماس گرفتم گفت بعد از 72 ساعت برمیگرده پولتون ، مشخصاتم رو خوند اما گفت عملیات نا موفق بوده و دوباره باید بلیط رو خریداری کنم. امیدوارم پولم برگرده

    • mahsa

      من هفتصد تومن شهریه دانشگاه و از طریق درگاه اینترنتی پرداخت کردم حالا نه به حساب دانشگاه رفت نه توکارت خودم پول هست .فردام انتخاب واحد دارم

      پاسخ ها

      • Capitan vj

        از خداوند متعال صلب کمک کن.پولتو خوردن

    • حسین زاده

      من یک سایت و یک وبلاگ زدم که مردم رو از پرداخت های الکترونیکی و اینترنتی و کارتی بر حذر کنم و تشویق به پرداختهای نقدی بدون استفاده از کارت کنم چون ۱۰ میلیون تومان من رو خوردن و نمیدهند ، دوستان تا میتونید از کارت بانکی استفاده نکنید چون یک روز بد نقره داغ میشید ، الان ۲ ساله که پولمو در یک تراکنش نا موفق خوردن و نمی دهند از طریق کارت بانک ملی هم این تراکنش صورت گرفته و بانک ملی پاسخگو نیست ، موفق باشید

    • حنا

      سلام من بخاطر یه برنامه اینترنتی که زده بود 3هزار 30هزار از حسابم کسر شد بنظرتون میتونم پس بگیرم

    • علیرضا

      سلام به دوستان گلم من امروز خرید اینترنتی خودرو انجام دادم ولی از حسابم کسر شد نوشت ناموفق چه کنم لطفا راهنمایی کنید

      پاسخ ها

      • مریم

        با نمایندگی ایران خودرو شهرتون تماس بگیرین، اطلاعاتتونو ازتون میگیرن،اگه پیامک ثبت نام ایران خودرو براتون اومد که هیچی، اگه پیامک برگشت پول به حسابتون اومد که هیچی وگرنه برین دنبال پیگیری از ایران خودرو و بانک ها

    • Mehrshad

      باسلام من از طریق*137#خواستم طرح ترافیک بگیرم 2بار اقدام کردم وهیچ پامی واسم نیومد وآخر دیدم2تا 36000هزارتومان از حسابم کسرشده زنگ زدم به 137وگفتن خریدطرح نا موفق بوده وطی72ساعت به حسابتون برمیگرده وبرنگشت طوروخدا کسی راهنمایی کنه من چطور پولموواز چه طریقی پس بگیرم باتشکر

    • رشیدی

      با سلام من امروز 29 مهرماه 97 مبلغ 550000 تومان ازحسابم به بانک مسکن بابت قسط واریز نمودم تراکنش نا موفق بود ولی ازحسابم کم شده ایا بر می گردد ؟

    • ایمان جلایی

      سلام امروز ازسایتی خرید اینترنتی انجام دادم بانک ملت ۲۱۴هزارتومان ازحسابم‌کم‌کرده چطوری پیگیری‌کنم‌آیا این مبلغ به حسابم‌واریزمیشود

    • محسن

      با سلام
      من امروز ۲۹۰۰۰۰ تومان برای قسط بانک مسکن کارت به کارت کردم پول کم کرد ولی قسط پرداخت نشده چکار کنم؟

    • محسن

      با سلام
      من امروز ۲۹۰۰۰۰ تومان برای قسط بانک مسکن کارت به کارت کردم پول کم کرد ولی قسط پرداخت نشده چکار کنم؟

    • .....

      سلام من یک برنامه خریداری کردم ولی نشد پولمم رف چیکارکنم؟

    • Afshin

      چه جوری کد شارژ رایتل ۲۰ تومنی خریده شده از سامانه کد دستوری را میشه آبش کرد؟اشتباهی به جای دوتومنی بیستی گرفتم.تازه ۱۸ میدم

    • مهدی

      ازسایت دیجی کالا سفارش دادم پرداخت انلاین ولی کم کرد پولو ولی نوشت ناموفق ایابرمیگرده به حسابم یانه شانس ندارم

    • فهیمه

      اینجا به سوالا جواب هم میدن یا فقط لایک میکنن؟
      من حدود سه هفته پیش گوشی خرابم رو فرستادم تهران گفتن میتونن درست کنن. بهم گفتن 260 بریزم به حساب بعدش گفتن درست نمیشه. بعد یک هفته که همش خودم پیگیری میکردم گوشی خراب رو پس فرستادن ولی هزینه رو نه. اول که گفتن شماره کارت اشتباه دادی که درست نبود بعدش دیگه العان بیشتر از یک هفته است تلفن رو جواب هم نمیدن.

    • نعمت

      با سلام من رفتم باجه بانک صادرات برای خرید شارژ دوبار زدم رسید شارژ نیومد ولی پول از حسابم کم شد

    • بدون نام

      سلام من همین الان حجم اینترنتی خرید و نوشت پرداخت شما باموفقیت انجام شد که یهو صفحه بهم ریخت و از حسابم هم کسر شد الان ازحجم خبری نیست از 2020

    • حمید

      خرید اینتربتی بشترش کلا برداری چون بدون مجوز هر کی میاد تبلیغ میکنه دولت فکر ما نیست اگر فکر ما باشه توی مملکت ما کسی فکر دوزدی نمی افته مثل عربستان

      پاسخ ها

      • رویا

        این بلا سر من هم امده برج 9 از اپلیکیشن تاپ شارژ همراه اول به مبلغ هفده هزار تومان خریدم پول از حسابم کسر شده ولی شارژی انجان نشده هر روز زنگ میزنم میگن عه نیومده با بانک مرکزی تماس گرفتم بیفایده بودبا مرکز مغایرت تماس گرفتم بیفایده بوده با همراه اول تماس گرفتم بهم گفتن اشتباه کردی باید از درگاه خودمون شارژ میگرفتی خلاصه من بعد از سی و شش روز تماس بی نتیجه یک مالباخته ای بیش نیستم و دستم جایی بند نیست داستان را گفتم کسی گول تاپ و بقیه اپلیکیشن ها را نخوره

    • حمید امیدی فر

      پول شهریه دانشگاه دادم مبلغ ۴۰۰۰۰۰ تومان عملیات بانک پول کم کرد ولی پول به حساب دانشگاه واریز نشده و ۷۲ ساعت گذشته خبری از اصلاحیه نیست چه کار باید کرد کمک

    • سیوان

      من از تلفیق هنر خرید کردم بعددانصراف زدم به نظرتون ولم بر میگرده ؟

    • حمید

      من دیروز یک میلیون تومان کارت به کارت کردم از طریق همراه کارت اینترنتی با موفقیت انجام شد ولی مانده حساب نگاه کردم بجز این یک میلیون تومان دو میلیون دویست تومان هم از حسابم کم شده آیا کسی دیگه هست همینجوری شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      آیا

    • فاطمه نجفی

      منم خرید اینترتی کردم و پی گیر که شدم سامانه شتاب گفت در فلان تاریخ پول به حساب شما عودت داده شده وشماره پی گیری رو هم اعلام کرد ولی متاسفانه باز به حسابم واریز نشده به بانک هم مراجعه کردم گفت به ما مربوط نمیشه نمیدونم چکار کنم

    • من

      اینا کلا مضخرفن پرفکت مانی هم که یک بانک خارجی هست رو با اینا مقایسه کنید:(

    • ارشام

      سلام ببخشید من یک بسته اینترنتی خریدم و نوشت که تراکنش موفقه ولی ۲ ساعته که هیچ چیز به گوشیم نیومده بستمم فعال نشده و پول هم از حسابم کسر شده است

    • نادیا

      سلام یه شخص بهم ۱ سایت داد گفت۱۲ گیگ اینترنت با ۲ هزارتومان میده,من وارد شدم و شماره کارت وارد کردم,۲بار خطا زد, ولی اولش پولی ازم کم نشد,چندساعت بعد۲پیام اومدازهمراه بانک رفاه, که ۵۰هزارتومان ازتون کم شده و پیام بعدی هم باز۴۳هزارتومان کم شده,شماره پیگیری هم داده, با تاریخ, وروز مانده حساب,کل حسابم رو خالی کردن,سرقت اینترنتی وکلاه برداری کردن از من,هنوزهم پولم به حسابم برنگشته,کسی میتونه راهنماییم کنه
      ممکنه باشماره پیگیری های بانک بشه کاری کرد?

    • وحید

      ای بابا از سیستم بانکداری که اسم نزول رو گذاشته وام چه توقعی میشه داشت، عین آب خوردن جلوی چشم خودت پولتو میخورن دستت هم هیجا بند نیست هیچکس هم جوابگو نیست

    • مریم

      سلام من اینترنتی چیزی سفارش دادم یک تومن پول درجازدم ب حساب طرف فرداش گفتم نمیخوام سفارشمو پولمو پس بده جوابمو نمیده چجوری شکایت کنم ازش شماره حساب و شماره موبایلشودارم کجابایدبرم بنظرتون پولمو میتونم پس بگیرم؟

    • محمد

      سلام من یه شارژ خریدم اول یه تراکنش داد که واسه شارژنبود و من فکر کردم شارژ بعد دیگه چیزی نگرفتم حالا باید چیکار کنم هم پولم رفته هم شارژ نداده بهم؟؟؟

      پاسخ ها

      • علی

        منم دقیقا همین مشکل برام پیش اومده

      • علی

        منم یه بار یه شارژ 5 تومنی با کارت خوان مستقیم زدم، نه شارژ رفت تو گوشی نه پول برگشت، زنگ زدم پیگیری کنم از بس منتظر موندم و پاس کاری شدم، دیدم هزینه تلفنم بیشتر از قیمت شارژ میشه، بیخیال شدم، دزدی با کلاس به این میگن...

    • علی

      الان ماشین پیش پرداخت کردم ولی پول رفته اما بعدش eror داده الانم کد نمیاد چی کار کنم

    • مهدی

      بنده.ازطریق.تاپ.باگوشیم۲۰۰هزارتومان.انتقال.نامشخص.اماازحسابم.کسرشدچه.بایدکرد

    • علی

      وقتی دزدی عادت بشه دیگه وجدان باس بره جلو بوق بزنه

    • علی

      منم یه بار یه شارژ 5 تومنی با کارت خوان مستقیم زدم، نه شارژ رفت تو گوشی نه پول برگشت، زنگ زدم پیگیری کنم از بس منتظر موندم و پاس کاری شدم، دیدم هزینه تلفنم بیشتر از قیمت شارژ میشه، بیخیال شدم...

      پاسخ ها

      • محمد

        داداش شماره پیگیریی رو بفرست برام

    • محمد

      سلام دوستان کافه بازار از کارت من ۵۰هزار تومان برداشته راهی برای پس گرفتنش هست یا ن

    • ابوالفضل

      من تو سایتی۵۰تومن واریز کردم ولی از حسابم کثر شده اونجاهم ثبت نشده میگن برو به بانک پیگیری کن امروز فردا هم تعطیلن حالا تکیلف چیه پول به حسابم برمیگرده یا ن؟

    • مریم

      سلام ببخشید دیروز از حساب من همینجوری پول برداشتن میکردن درصورتی ک کارت خونه بود رفتیم بانک گفتن ک شما رمز دوم دارید ما مسولیت نداریم گفتن از خرید اینترنتی درصورتی ک من اصلا با اون کارت اصلا خرید اینترنتی نکردم الان نمیدونم چ کار کنم تورو خدا کمکم کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج