جاباما
۲۸۵۶۳۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

معرفی اولیه کیا کادنزا ۲۰۱۶ +عکس

به طور خلاصه می‌توان گفت که این سدان نیمه لوکس برای جایگزین کردنش با کادنزای فعلی آماده شده تا در سال جدید میلادی، آغازگر نسل جدیدی از این برند باشد.

وب‌سایت خودرو بانک: لوکس. بارها پیش آمده که وقتی این نام (لوکس) بر زبان جاری می‌شود، اکثر اوقات به یاد مرسدس بنزهای S کلاس، رولزرویس‌های گوست، پورشه پانامرا و از این دست خودروها می‌افتیم که هرکدام سابقه درخشانی در این زمینه دارند، ولی گویا کیلومترها دور‌تر از اروپایی‌ها، شرکت خودروسازی کیا هم پا به این عرصه گذاشته و در حال کار بر روی خودرویی لوکس در پشت برند تجاری کادنزا است، البته به نظر می‌رسد که بیشتر خودرویی نیمه لوکس در حد جگوار XJ باشد، ولی برای تایید آن باید مدرکی قطعی وجود داشته باشد که تا کنون شرکت خودروسازی کیا تصویری از داخل کابین و آپشن‌های موجود در آن ارائه نکرده و هربار تنها به لوکس بودن آن اشاره می‌کند.

معرفی اولیه کیا کادنزا 2016 +عکس

به طور خلاصه می‌توان گفت که این سدان نیمه لوکس برای جایگزین کردنش با کادنزای فعلی آماده شده تا در سال جدید میلادی، آغازگر نسل جدیدی از این برند باشد. طراحی ظاهری این کیا هم تفاوت‌های زیادی در مقایسه با کیا کادنزای پیشین دارد، چون تمامی قسمت‌های طراحی آن اعم از چراغ پیشانی پیشرفته‌تر، جلوپنجره‌ای امروزی با حاشیه‌های کرومی، مه شکن‌هایی چهارتایی LED به سبک کیا اسپورتیج نسل جدید، خروجی‌های اگزوزی کرومی، چراغ‌های تمام LED خطر و نواری کرومی در اطراف آن، همگی به صورت یک مجموعه چهره نهایی نسل جدید کیا کادنزا را تشکیل داده‌اند که جلوه‌ای اروپایی به طراحی این سدان لوکس کره‌ای داده‌اند.

معرفی اولیه کیا کادنزا 2016 +عکس

برای بخش فنی هم هنوز اطلاعات دقیقی ارائه نشده است، ولی از روی یکی از تصاویر آپلودی می‌توان عدد ۳.۳ را بر روی بدنه خودرو مشاهده کرد که نشان از ۳.۳ لیتری بودن پیشرانه آن دارد که نمونه آن را می‌توان در هیوندای جنسیس G۹۰ با قدرتی ۳۶۵ اسب بخاری و گشتاوری ۵۱۰ نیوتن متری پیدا کرد.

معرفی اولیه کیا کادنزا 2016 +عکس

معرفی اولیه کیا کادنزا 2016 +عکس

معرفی اولیه کیا کادنزا 2016 +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج