۲۸۵۶۴۰
۵۰۵۵
۵۰۵۵
پ

اسم واقعی این ستاره ها چیست؟

آیا می‌دانید "گئورگیوس کیریاکس پاناییوتو" کیست؟ بسیاری از ستاره‌های دنیای موزیک را کسی با نام واقعی‌شان نمی‌شناسد ولی در جهان با نام هنری شناخته شده هستند.

برترین ها: آیا می‌دانید "گئورگیوس کیریاکس پاناییوتو" کیست؟ بسیاری از ستاره‌های دنیای موزیک را کسی با نام واقعی‌شان نمی‌شناسد ولی در جهان با نام هنری شناخته شده هستند.

دست‌چینی از ستاره‌هایی که با نام واقعی‌شان شناخته شده نیستند.

بسیاری از ستاره‌های دنیای موزیک را کسی با نام واقعی‌شان نمی‌شناسد ولی در جهان با نام مستعارشان شناخته شده هستند. "کاترین الیزابت هادسن" را کسی نمی‌شناسد، اما نام "کتی پری" که در سال ۲۰۰۸ با انتشار تک آهنگ "دختری را بوسیدم" شهرت جهانی یافت.

اسم واقعی این ستاره ها چیست؟


پیتر گنه هرناندز با نام هنری "برونو مارس" شناخته شده است. خواننده، آهنگساز و نوازنده گیتار و درام اهل آمریکا است. اولین آلبوم رسمی خود را در سال ۲۰۱۰ به نام «Doo-Wops & Hooligans» را روانه بازار کرد که دو آهنگ "همانگونه که هستی" و "نارنجک" به مقام سوم جدول ۱۰۰ اثر برتر بیلبورد دست پیدا کردند.

اسم واقعی این ستاره ها چیست؟


لنا دل ری، نامی شناخته شده در جهان موسیقی است اما کمتر کسی می‌داند که نام واقعی او "الیزابت وولریج گرنت" است . آلبوم استودیویی دوم او "بدنیا آمده برای مردن" در ژانویه ۲۰۱۲ منتشر شد. این آلبوم بیش از ۳ میلیون ۶۰۰ هزار نسخه در جهان در سال ۲۰۱۲ فروش کرد، که باعث شد پنجمین آلبوم پرفروش همان سال شود.

اسم واقعی این ستاره ها چیست؟


اوبری کلارک گراهام که با نام "دریک" شناخته می‌شود، رپر و بازیگر کانادایی است که اولین آلبومی که دریک در سال ۲۰۱۰ منتشر کرد با نام "Thank Me Later" مقام اول "بیلبورد ۲۰۰ " را بدست آورد.

اسم واقعی این ستاره ها چیست؟


"نیکی میناز" نام هنری اونیکا نانیا ماراژ است. اولین آلبوم موسیقی نیکی میناژ پینک فرایدی نام داشت که در سال ۲۰۱۰ منتشر و موفق شد جایگاه اول در بیلبورد آمریکا را بدست آورد. در همین دوره هم بود که نام نیکی میناژ به عنوان تنها هنرمند زنی که هفت تک آهنگش در لیست ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد - به شکل هم‌زمان - قرار دارد مطرح شد.

اسم واقعی این ستاره ها چیست؟


"آدام ریچارد ویلیس" اسکاتلندی در دنیا با نام کالوین هریس شناخته شده است. تعداد زیادی از ترانه‌های او به رتبه یک در چارت انگلستان دست یافته‌اند. همچنین ترانه‌ای از ریانا که همراه با هریس خوانده شد با نام ما عشق پیدا کردیم در چارت‌های زیادی به رتبه یک دست یافت. (عکس به همراه تایلور سویفت)

اسم واقعی این ستاره ها چیست؟


نام واقعی لیدی گاگا، استفانی جوآن آنجلینا جرمنوتا است. او نام مستعار خود را از ترانه معروف گروه کویین به نام "رادیو گاگا" الهام گرفته است. لیست موفقیت‌های هنری لیدی گاگا بسیار طولانی است. لیدی گاگا تاکنون ۱۲ بار نامزد جایزه گرمی شده و ۶ بار آن را به دست آورده است. او دارای ۴ رکورد جهانی گینس هم هست.

اسم واقعی این ستاره ها چیست؟


"ترمر دیلارد" با نام هنری "فلو رایدا" شناخته شده است. وی از سال ۲۰۰۶ با آهنگ ما بهترین هستیم آغاز به کار کرد. در اوایل ۲۰۰۸ آهنگ "پایین" که اوهمراه با تی پین خواند به مدت ده هفته در چارت ایالات متحده صدر نشین شد. در سال ۲۰۰۹ او دومین آلبوم خود به نام "ریشه ها" را منتشر کرد. موفق ترین آهنگ این آلبوم "پیچوندن" با همراهی کشا بود که تا شش هفته صدر نشین ماند.
اسم واقعی این ستاره ها چیست؟


نام واقعی ریانا، روبین ریانا فنتی است. خواننده‌ای که اولین آلبومش در سال ۲۰۰۵ با نام "موسیقی خورشید" در میان ۱۰ آلبوم برتر جهان قرار گرفت.

اسم واقعی این ستاره ها چیست؟


"گئورگیوس کیریاکس پاناییوتو" را کسی نمی‌شناسد اما کمتر کسی است که نام "جرج مایکل" از موفق‌ترین خواننده‌های مرد در دنیا را نشنیده باشد.

اسم واقعی این ستاره ها چیست؟


دیستینی هوپ سایرز با نام مایلی سایرس شناخته شده است. سایرس در سال ۲۰۰۷ با انتشار آلبوم ملاقات با مایلی سایرس حرفهٔ موسیقی را به طور مستقل آغاز کرد که شامل تک آهنگی با نام "تو را دوباره می‌بینم" بود. این ترانه در میان ۱۰ ترانهٔ برتر قرار گرفت.

اسم واقعی این ستاره ها چیست؟


"کرتیس جیمز جکسون سوم" را همه با نام هنری "50 Cent" می‌شناسند. آلبوم "Get Rich or Die Tryin" از طرف RIAA (انجمن صنعت ضبط امریکا) هشت بار به کسب مدرک پلاتینیم نایل شد (در RIAA هر پلاتینیم معادل فروش ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ نسخه در آمریکا است) و این آلبوم ۱۵ میلیون نسخه در جهان به فروش رفت و همچنین آلبوم "The Massacre" موفق به کسب پنج مدرک پلاتینیم شد و ۱۱ میلیون فروش جهانی داشت.

اسم واقعی این ستاره ها چیست؟


"شکیرا ایزابل مبارک ریپل" که با نام "شکیرا" شناخته می‌شود، خواننده، ترانه سرا، مدل، رقصنده، تهیه کننده و طراح رقص معروف کلمبیایی است. او برنده ۵ جایزه از جوایز موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی، ۲ جایزه گرمی، ۸ جایزه از جوایز گرمی لاتین، ۷ جایزه موسیقی بیلبورد و ۲۸ جایزه از جوایز موسیقی لاتین بیلبورد است. شکیرا همچنین یک بار در گلدن گلوب نامزد شده است.

اسم واقعی این ستاره ها چیست؟


"آرماندو کریستیان پرز" با نام "پیت بول" در جهان شناخته شده است. او تاکنون ۳۹ بار برای دریافت جوائز گوناگون نامزد شده و شش جایزه معتبر نیز دریافت کرده است.

اسم واقعی این ستاره ها چیست؟


"آلیشیا آئگللو کوک" در جهان با نام "آلیشیا کیز" شناخته شده است. این خواننده مشهور سبک آر اند بی، ترانه‌سرا، پیانیست و بازیگر آمریکایی تاکنون سه بار جایزه گرمی که پراعتبارترین جایزه موسیقی در جهان است را ازآن خود کرده است.

اسم واقعی این ستاره ها چیست؟


"ایگلی آزالیا" نام هنری خواننده استرالیایی است که البته نام واقعی‌اش "امیلیتیست آمیلیا کلی" است. او برنده دو جایزه موسیقی آمریکایی، ۳ جایزه موسیقی بیلبورد و همچنین ۳ جایزه انتخاب نوجوانان است. آزالیا همچنین ۴ بار کاندید جایزه گرمی شده است.

اسم واقعی این ستاره ها چیست؟


"پاول دیوید هیوسن"، معروف به بونو وکس، خواننده مشهور گروه راک یوتو است. مجله تایمز نام بونو را در سال ۲۰۰۶ به عنوان یکصد شخصیت تاثیرگذار جهان معرفی کرد و نام او سه بار هم در فهرست نامزدان دریافت جایزه صلح نوبل قرار گرفته است.

اسم واقعی این ستاره ها چیست؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج