۲۸۵۶۸۵
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

هنگامه قاضیانی بالاخره خواند!

هنگامه قاضیانی دیشب بر صحنه تالار وحدت حاضر شد تا بخواند. سروصدای اجرای کنسرت او مدت‌ها فضای مجازی را پر کرده‌بود. همه می‌دانستند که این بازیگر زن قرار است خوانندگی کند، اما جزییات آن خیلی کم در دسترس بود. تا اینکه دیشب قاضیانی رویایی که مدت‌ها آرزویش را داشت به واقعیت رساند و برای جمعیت زیادی از دیگر زنان خواند.

فرارو: هنگامه قاضیانی دیشب بر صحنه تالار وحدت حاضر شد تا بخواند. سروصدای اجرای کنسرت او مدت‌ها فضای مجازی را پر کرده‌بود. همه می‌دانستند که این بازیگر زن قرار است خوانندگی کند، اما جزییات آن خیلی کم در دسترس بود. تا اینکه دیشب قاضیانی رویایی که مدت‌ها آرزویش را داشت به واقعیت رساند و برای جمعیت زیادی از دیگر زنان خواند.

برای اهالی رسانه چندهفته پیش بود که کنسرت هنگامه قاضیانی و گروهش تبدیل به یکی از مهم‌ترین اخبار فرهنگی-هنری شد. اما پیش از این‌ قاضیانی بارها در صفحه اینستاگرامش خبر از اجرای یک کنسرت متفاوت با معرفی گروه موسیقی‌اش داده بود.

در این مدت سئوال خیلی‌ها این بود که قاضیانی چطور از بازیگری به خوانندگی رسید؟ خودِ قاضیانی برای پاسخ به این سئوال به علاقه‌ دیرینه‌اش به خواندن اشاره کرده‌است.

اکثر ما به‌خاطر داریم که این بازیگر در برخی از کارهای سینمایی و تئاتری‌اش نیز قطعاتی را خوانده‌است. صحنه خواندنِ "ساری‌گلین" در فیلم به همین‌سادگی تبدیل به خاطره‌ای در ذهن مخاطبان شد.

خودِ قاضیانی می‌گوید جدی‌شدنِ داستان خوانندگی‌اش به سال ۸۱ برمی‌گردد. او در این سال برای هم‌خوانی با یک خواننده انتخاب شد و پس از آن خواندن برای او تبدیل به الویت مهم‌تری شد.

هنگامه قاضیانی بالاخره خواند!

سال ۸۷ هم این بازیگر در کنسرت خیریه گروه دنگ‌شو برای کودکان مبتلا به سرطان هم‌خوانی کرد. او در دو کلیپ "ای‌ایران" که یکی ساخته سامان مقدم و دیگری ساخته شهداد روحانی بود نیز حضور داشت.

هنگامه قاضیانی در مصاحبه‌ای از تایید صدایش توسط برخی بزرگان موسیقی یاد کرده است. شهداد روحانی یکی از آن‌هاست. روحانی در پیِ اجرای کلیپ ای ایران به این بازیگر گفته "تو صدای خوبی داری!"

به جز این، به گفته خودِ قاضیانی صدایش بارها مورد توجه و تمجید قرار گرفته است. تشویق‌ها و همین‌طور علاقهِ همیشگی او به خواندن در نهایت کار خودش را کرد و قاضیانی را به سالن اجرای یک کنسرت رساند.

البته هنگامه قاضیانی تا کنون دوره‌های تخصصی آواز را نگذرانده است. او خودش گفته "من چون در بازی‌هایم هم تکنیک نمی‌زنم و حسی کار می‌کنم، در موسیقی هم همین روال را دارم".

البته او معتقد نیست که به طور کلی نباید در حوزه موسیقی آموزش ببیند. قاضیانی در گفتگویی با صراحت گفت که اگر واکنش‌های خوبی از کنسرتش بگیرد و قرار باشد خوانندگی را ادامه دهد، برنامه‌هایی جدی برای تمرین و تعلیم خواهد داشت.

کنسرت قاضیانی حواشی‌ای نیز داشته‌است. یکی از سایت‌ها درباره این کنسرت نوشته "اصلا مشخص نیست که هنگامه قاضیانی خواننده است یا مجوزی برای خوانندگی دارد".

به عقیده برخی بایکوت خیری کنسرت این بازیگر یکی از حواشی بود. در گزارش‌های مربوط به کنسرت این زن بازیگر نوشته شده "دیشب با وجود بایکوت خبری کنسرت قاضیانی شلوغ بود".

تهیه‌کننده آثار قاضیانی نیز درباره این بایکوت خبری واکنش نشان داده و در گفتگو با سایت تماشاگران امروز آن را اقدام نادرست برخی از رسانه‌ها خوانده‌است.

به گفته کارشناسان این یکی از مشکلات موسیقی بانوان است. آن‌ها معتقدند مسائلی مانند نداشتن شرایط تبلیغ، انتشار اخبار محدود و اختصاص سانس‌های مرده برای اجرا همواره موسیقی بانوان را تحت شعاع قرار داده‌است.

اما دیشب خودِ قاضیانی نیز به مشکلاتی که بر سرِ راه اجرای کنسرتش بوده اشاره کرد. او در میان اجرای قطعاتش گفت: ما برای این کنسرت با سختی‌ها و مشکلات زیادی مواجه بودیم، اما همیشه به امید شما تن به این سختی‌ها داده و ادامه خواهیم داد.

با همه این احوال کنسرت هنگامه قاضیانی که قرار بود ۱۹ و ۲۱ دی‌ماه در تالار وحدت به اجرا دربیاید به روی صحنه رفت و باید دید که چه نتیجه و واکنش‌هایی پس از این درباره این کنسرت شکل خواهد گرفت.

در گروه کنسرت هنگامه قاضیانی ۸ نفر دیگر با او همراهی می‌کنند. ترانه پوریوسف، مژگان ابوالفتحی، ندا بهزاد، گلبرگ پرویزی، پانیذ شفاهی، غزاله شیرازی، یلدا صمدی و آذین ملک‌زاده در این کنسرت حضور دارند.

همچنین سپهر صاحبی تهیه‌کننده و رضا تاج‌بخش تنظیم‌کننده قطعات این کنسرت بوده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      آفرین بر تو شیر زن

    • بدون نام

      متاسفم،امیدوارم هرچه زودتر بسات موسیقی از کشور ما جمع بشه

      پاسخ ها

      • user

        بساط عزیزم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج