۲۸۵۷۶۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

«فروشنده» فرهادی در لیست انتظار ۲۰۱۶

با آغاز سال ۲۰۱۶ میلادی، وب‌سایت‌های معتبر سینمایی، لیست فیلم‌هایی را که منتقدان و علاقه‌مندان به سینما برای دیدن آنها در سال جدید اشتیاق دارند، منتشر می‌کنند.

روزنامه دنیای اقتصاد: با آغاز سال ۲۰۱۶ میلادی، وب‌سایت‌های معتبر سینمایی، لیست فیلم‌هایی را که منتقدان و علاقه‌مندان به سینما برای دیدن آنها در سال جدید اشتیاق دارند، منتشر می‌کنند. وب‌سایت سینمایی «ایندی‌وایر» با انتشار لیستی از صد فیلم که در سال ۲۰۱۶ اکران می‌شوند، هفتمین فیلم سینمایی اصغر فرهادی را در ردیف پنجم این لیست قرار داد.

«فروشنده» فرهادی در لیست انتظار 2016

ایندی‌وایر در این متن که با عنوان «۱۰۰ فیلم که بیشترین انتظار را برای دیدن آنها در ۲۰۱۶ می‌کشیم» درباره فیلم «فروشنده» نوشت: «... شاید برای اغلب ما، اصغر فرهادی، هیجان‌انگیزترین فیلمسازی است که در این دهه پدیدار شده. ملودرام برنده اسکار او، «جدایی...» تا امروز در راس لیست ما (ایندی‌وایر) به عنوان بهترین فیلم دهه اخیر قرار دارد و فیلم فرانسوی او، «گذشته» نیز فیلم فوق‌العاده‌ای است.»ایندی‌وایر در ادامه می‌نویسد:« یک فاصله چند ساله از فیلم آخر فرهادی، یعنی «گذشته» به وجود آمده است اما او این روزها مشغول پروژه‌های تازه‌ای شده.

فرهادی به‌زودی فیلمی را به تهیه‌کنندگی پدرو آلمادوار در اسپانیا مقابل دوربین می‌برد اما پیش از آن و در حال حاضر در سرزمین خودش، ایران، مشغول فیلمبرداری فیلم دیگری است. هنوز جزئیات زیادی درباره این فیلم منتشر نشده اما می‌دانیم که داستان به نمایشنامه «مرگ فروشنده» آرتور میلر مرتبط است. شاید یک درام تئاتری؟ یا تجربی‌تر از آن؟ باید منتظر بمانیم. فیلمبرداری این فیلم در نوامبر آغاز شده... آیا ممکن است این فیلم را در جشنواره برلین ببینیم؟»از سوی دیگر وب‌سایت Fandor گزارشی از نظرات کاربران این سایت درباره فیلم‌هایی که بیشترین انتظار را برای دیدن آن می‌کشند، منتشر کرده است. در این نظرات نیز، نام فیلم «فروشنده» در کنار اسامی بازیگران و خلاصه داستان آن به چشم می‌خورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج