۲۸۵۷۸
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

آخرين وضعيت درمانی ناديا دلدار گلچين

دو روز است كه به خانه آمده‌ام به هرحال نمي‌توانستم بيش از اين در بيمارستان بمانم و طي اين مدتي هم كه بستري بودم ۱۰ ميليون تومان پرداخت كرديم.

خبرگزاری ایسنا: ناديا دلدار گلچين بعد از ترخيص از بيمارستان گفت: قادر به پرداخت هزينه‌هاي درمانم در بيمارستان نبودم.

اين بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون مطرح كرد: دو روز است كه به خانه آمده‌ام به هرحال نمي‌توانستم بيش از اين در بيمارستان بمانم و طي اين مدتي هم كه بستري بودم ۱۰ ميليون تومان پرداخت كرديم.

وي افزود:‌ قرار است براي ادامه درمانم كليه‌ي پيوندي را با عمل جراحي در بياورند تا عفونت بدنم درمان شود كه بعد از آن بايد دياليز شوم.

آخرين وضعيت درمانی ناديا دلدار گلچين

اين بازيگر از ادامه درمانش طي روزهاي آينده خبر داد.

ناديا دلدار گلچين كه هفته‌ي گذشته در بيمارستان بستري شده بود در ديدار خبرنگار ايسنا گفته بود: « متاسفانه هيچ كس سراغي از من نمي‌گيرد و بعد از رفتنم ممكن است دلشان بسوزد و بگويند با اين آدم روزگاري داشتيم و الان بين ما نيست.»

اين بازيگر با ابراز گله از همكاران هنرمندش گفته بود:« هيچ‌كس سراغي از من نگرفته و حتي زنگي به من نزدند. البته خودم هم مانند آنها هستم و وقتي كسي گرفتار است سراغي نمي‌گيريم. اما وضعيت من خيلي حاد است. از سال ۸۰ بيماري‌ام آغاز شد و به نارسايي كليه مبتلا شدم و وقتي ديدم نمي‌توانم تحمل كنم، در سال ۸۲ اقدام به پيوند كليه كردم.

اما بعد از آن ظاهرا اين پيوند به من نساخت و يك روز،‌ روز خوش نديدم و طي اين مدت مدام درگير بيمارستان هستم و اتفاقات عجيبي برايم افتاده است و هرچند وقت يك بار بستري شده‌ام.»

گلچين يادآور شده بود: « بعد از دوبار جراحي سخت در ستون فقرات، گرفتاري بيماري‌هاي ديگري شده‌ام كه من را در بيمارستان انداخته و حتي تكان نمي‌توانم بخورم.»

دلدار گلچين با بيان اينكه در ۱۰ سال اخير فعاليت‌هاي بازيگري‌اش را رها نكرده است، مطرح كرد: «سعي كردم دور از عرصه بازيگري نباشم، چون اگر دور باشم احساس افسردگي شديد مي‌كنم و فقط دلم مي‌خواهد جلوي دوربين باشم. ضمن اينكه اگر كار نكنم خرج زندگي‌ام لنگ مي‌ماند. من سرپرست ندارم و حتما بايد دستم را روي زانويم بگذارم ،‌ بلند شوم و كار كنم. »

ناديا دلدار گلچين متولد ۱۳۳۹ در تهران و داراي مدرك تحصيلي ديپلم موسيقي از هنرستان عالي موسيقي است كه فعاليت بازيگري‌اش را از سال ۱۳۶۹ با فيلم «ابلیس» آغاز كرده و در فيلم‌هايي چون «ديدار در استانبول»، «دوروي سكه»، «پادزهر»، «همه دختران من»، «مرد نامريي»، «خط آتش»، «روسري آبي»، «كمكم كن»، «مهرمادري»، «غريبانه»، «شيدا»، «دختري با كفش‌هاي كتاني»، مجموعه هاي تلويزيوني «خاله سارا»، «كهنه سوار»، «دزدان مادربزرگ»، «همه فرزندان من»، «پزشكان»، «شن‌هاي كف رودخانه»، «سه در چهار» و نمايش هاي «زير گذر لوطي صالح»، «سوگ»، «مضحكه آدم»، «معركه در معركه» و.. به ايفاي نقش پرداخته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیررضا

      واقعا متأثر شدم...خدا شفاشون بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج