جاباما
۲۸۵۸۵۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

روش‌های سریع برای آرایش چشم‌ و ابرو

اولین چیزی که شما در نگاه اول در صورت هر فردی می بینید، چشم‌ها هستند چون چشم‌ها شما را از دیگران متمایز می‌کنند. به راحتی می‌توان چشم‌ها را از آن چیزی که هست زیباتر کرد.

مجله زندگی ایده آل: چشم نقش اساسی در زیبایی صورت شما ایفا می‌کند. پس بهتر است به این زیبایی اهمیت بیشتری بدهید. اولین چیزی که شما در نگاه اول در صورت هر فردی می بینید، چشم‌ها هستند چون چشم‌ها شما را از دیگران متمایز می‌کنند.

به راحتی می‌توان چشم‌ها را از آن چیزی که هست زیباتر کرد. مژه، پلک، زیر چشم‌ها، فاصله بین ابروها و چشم و حتی گوشه‌های چشم در آرایش نقش اساسی را ایفا می‌کنند اما برای یک فرد تازه‌کار، زیباسازی چشم‌ها کار ساده‌ای نیست؛ پس بهتر است فوت و فن‌هاي جديدي را یاد بگيريد و البته از ظاهر زیباتر استقبال کنید. با روش‌های زیباسازی چشم‌ها آشنا شوید.

روش‌های سریع برای آرایش چشم‌ و ابرو

راه‌حلي بدون درد براي برداشتن ابروها

درست برداشتن ابروها شما را آراسته‌تر، جذاب‌تر و پرطراوت نشان مي‌دهد. براي به حداقل رساندن درد ناشي از برداشتن ابروها بعد از حمام و دوش گرفتن ابروهاي‌تان را حالت دهيد. آب کمک مي‌کند که ابروها با درد کمتري برداشته شوند.

چشم‌ها را با آرايش درشت‌تر نشان دهيد

اگر شما هم می‌خواهید چشم‌های درشت‌تر و سرحال‌تر داشته باشید، نیاز نیست تکنیک‌های پیچیده‌ای به کار بگیرید و حتی پشت پلکتان را زیاد سایه بزنید. حتما مطمئن شوید که از روز قبل آرایشی روی چشمتان نباشد. قبل از اینکه بخواهید ریمیل بزنید حتما از فر مژه استفاده کنید تا مژه های‌تان به زیبایی حالت بگیرد؛ سپس ریمیل را در چند نوبت روی مژه‌هایتان بزنید، تا چشم‌هایتان درشت‌تر به نظر بیاید. براي نتيجه بهتر هميشه بلافاصله بعد از حمام از فرمژه استفاده کنيد.

کانسیلر مخمل پشت چشم

کانسیلرها در نگاه اول بسیار ساده و شاید غیرقابل استفاده بیایند ولی این طور نیست چون همین کانسیلرها هستند که پشت چشم شما را بستری صاف و آماده برای یک آرایش بی‌نقص می‌کنند. بعضی از خانم‌ها پوست پلکشان شیشه‌ایی است یا بهتر است بگوییم مویرگ‌های ریز از روی پوستشان کاملا معلوم است؛ در نتیجه کانسیلرها کمک می‌کنند تا پشت پلک محیطی صاف برای آرایش شود و سایه راحت‌تر روی آن بخوابد.

روش‌های سریع برای آرایش چشم‌ و ابرو

از دو نوع ریمیل برای آرایش چشم‌های‌تان استفاده کنید

اگر می‌خواهید مژه‌هایی رویایی داشته باشید به این نکات توجه کنید. برای اینکه حالت‌دهی مژه‌های‌تان در مدت‌زمان بیشتری ماندگار بماند از دو نوع ریمل استفاده کنید ۱) ریمل‌های بلندکننده ۲) ریمل‌های پر پشت‌کننده؛ البته بعضی از ریمل‌ها هر دو خاصیت را با هم در یک ریمل دارا هستند.

خط چشم مناسب با رنگ چشم های‌تان بزنید

بیشتر اوقات همه ما از خط چشم‌های سیاه و سفید کلاسیک استفاده می‌کنیم و نمی‌خواهیم این ایده قدیمی را تغییر دهیم. بنابراین بهتر است راه های جدید را برای زیباتر شدن امتحان کنید. شکستن مرزها هیچ ضرری ندارد. اگر می‌خواهید چشم‌های مدرن داشته باشید از خط چشم‌های هم‌رنگ با رنگ چشم‌های‌تان استفاده کنید. این کار چشم‌های شما را متفاوت می‌کند.

روش‌های سریع برای آرایش چشم‌ و ابرو

نوارهایی برای آرایش تمیزتر

هنگامی که می‌خواهید سایه زدن را شروع کنید. بهتر است از اول عواقب کار را مد نظر داشته باشید. چون سایه امکان ریزش بر زیر چشم را دارد. پس بهتر است زیر چشم نوار چسب دار کوچکی قرار دهید تا سایه‌ها روی آن بریزد. هنگامی که کارتان تمام شد به راحتی نوار را بردارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج