۲۸۵۹۱۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

برخی از اصطلاحات اندرویدی را بشناسید

سیستم عامل اندروید یکی از نرم افزار های آزاد و رایگان است ، اغلب گوشی های هوشمند و تبلت های امروزی بغیر از گوشی های هوشمند اپل از این سیستم عامل استفاده می نمایند.

وب‌سایت زوم تک - هادی شریفی: سیستم عامل اندروید یکی از نرم افزار های آزاد و رایگان است ، اغلب گوشی های هوشمند و تبلت های امروزی بغیر از گوشی های هوشمند اپل از این سیستم عامل استفاده می نمایند.

برخی از اصطلاحات اندرویدی را بشناسید

ممکن است در اندروید اصطلاحات و کلماتی باشند که شما آشنایی با آنها نداشته باشید یا روش استفاده از آنها را ندانید.در اینجا شما را با برخی از این اصطلاحات آشنا می کنیم. برای مثال Android SDK ابزاری که وجود آن در گوشی های اندروید لازم و ضروری است.این ابزار را می توان از اینترنت download کرده و سپس ذخیره کنید.

اصطلاح root کردن را بارها شنیده اید اما ممکن است ندانید که چطور باید این کار را انجام دهید.روت کردن یا Rooting این امکان را به شما می دهد که گوشی اندروید تان به بهترین نحو عمل کند .هنگامی که شما روت می کنید در واقع تنظیمات کارخانه ای را که برای گوشی ارایه شده است از دست می دهید اما در عوض می توانید از "custom rom "ها ،ابزار پشتیبانی از زبان فارسی و دیگر ابزارها در آن استفاده کنید.کاستوم رام ها نسخه هایی بهینه سازی شده از سیستم عامل گوشی هستند که قابلیت های بی شماری را در اختیار شما قرار می دهند.از جمله پشتیبانی از زبان فارسی،نصب انواع برنامه ها در رم گوشی و غیره …

برخی از اصطلاحات اندرویدی را بشناسید

" stock rom "ها هم نسخه هایی از رام هستند که در واقع نسخه پشتیبان از رام اصلی گوشی هستند.اما دارای قابلیت root able می باشند.

از جمله دیگر موارد در گوشی های اندروید می توان Android Debug Bridge اشاره کرد.ابزاری که با Android SDK برای کنترل و connect با گوشی شما مورد استفاده قرار می گیرد.

تمام این ابزار درون tools ،Android SDK قرار دارد.تمام کسانی که صاحب یکی از این گوشی های اندروید هستند لازم است که با این دستورات و نحوه کار با آنها آشنایی داشته باشند تا بتوانند از اندروید خود به بهترین نحو بهره ببرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج