۲۸۶۰۲۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نسل جدید ماسک های آلودگی هوا در ایران

اولین ماسک قابل استفاده مجدد و قابل شخصی سازی در دنیا، طراحی شده برای کودکان و بزرگسالان، با بالاترین قابلیت فیلتر کردن ریزترین ذرات معلق هوا

آلودگی روز افزون شهر های بزرگ جهان باعث شده تا ماسک های هوا نیز به موازات رشد تکنولوژی درجهان، دچار تغییر و تحول شوند تا جاییکه به تازگی ماسک هایی موسوم "توتوبوبو" وارد کشور شده اند که به دلیل ساختار جدید خود دارای قابلیت منحصر به فردی در فیلتر کردن ریزترین ذرات معلق هوا بوده و بر خلاف ماسک های کاغذی، درصد بسیار بالایی از آلودگی محیط را با فیلتر های خود جذب می کنند.

نسل جدید ماسک های آلودگی هوا در ایران

ماسک هاي موجود در بازار، بيشتر شبيه ماسک هاي دندانپزشکی و جراحي بوده و برخي از آن براي کاهش اثرات آلودگي هوا و تصفیه هوا استفاده مي کنند. این ماسک ها که عموما کاغذی یا پارچه ای هستند، هيچ تاثيري در کاهش عوارض آلودگي هوا ندارند و حداکثر می توانند جلوي ذرات درشتي را که از مخاط بيني هم عبور نمي کند، بگيرند و در عمل فايده اي ندارند. ماسک‌های کاغذی به لحاظ اینکه آلاینده‌ها را از خود عبور می‌دهند به هیچ وجه توصیه نمی‌شوند و بهتر است از ماسک‌های از جنس فیبر و فیلتردار و ماسکی که دهان و بینی را بطور کامل پوشش دهد استفاده شود.

نسل جدید ماسک های آلودگی هوا در ایران

ماسک آلودگی هوای توتوبوبو ، از جنس فیبر بدون لاتکس، سیلیکون، نئوپرن و پلاستیک بوده و اولین ماسک قابل استفاده مجدد و قابل شخصی سازی، فرم دهی یا تغییر سایز در دنیا است که برای کودکان و بزرگسالان طراحی و ساخته شده است.

توتوبوبو در مقایسه با ماسک های کاغذی دارای امتیازات ویژه ای است که از جمله آنها می توان به حداکثر حفاظت، راحتی و سهولت در استفاده، خنثی کردن یون های مثبت و آلوده کننده به دلیل وجود یون های منفی در فیلتر ماسک، فیلتر کردن كليه ذرات معلق آلرژي زا از قبیل گرده های حساسیت زای گیاهان، مو و پر حیوانات، بوی نامطبوع و گازهای بودار، آنتی ویروس و آنتی باکتریال وجلوگیری از بیماری های واگیردار مانند ویروس انواع آنفولانزا اشاره کرد.

این ماسک سبک، حاوی بایوکوت حامل یون نقره ای آنتی بیوتیک است که محتویات این یون نقره ای باعث خاصیت ضدمیکروبی، آنتی باکتریال، و آنتی ویروسی ماسک های توتوبوبو درتمام مدت طول عمر خود شده و از رشد و تولید میکروبها کاملا جلوگیری می کند.

نسل جدید ماسک های آلودگی هوا در ایران

توتوبوبو قابلیت شستشو با آب، فیلترقابل تعویض و بازیافت را داراست و در حال حاضر مردم اکثر شهر های آلوده جهان برای جلوگیری از ورود مونو اکسید کربن، سرب، اوزون، So۲، No۲ به دستگاه تنفسی خود از این نوع ماسک استفاده می کنند.

تمام فیلترهای توتوبوبو الکترو استاتیک بوده و برای محافظت در برابر ریز ترین گردوغبار، و ذرات معلق حتی با سایز کمتر از ۲.۵ میکرون بسیار موثر می باشد.

نسل جدید ماسک های آلودگی هوا در ایران

گزارش رویترز و بی بی سی از ماسک های توتوبوبو

با توجه به فناوری خلاقانه به کاررفته در ماسک های جدید توتوبوبو، ماسک شما کاملا روی صورتتان عایق خواهد شد. یکی از مهمترین فاکتورهای مهم و تایین کننده در یک ماسک میزان عایق بودن آن است که تا به امروز به علت عدم وجود دستگاه های اندازه گیری آن، نادیده گرفته میشد. تحقیقات صورت گرفته برروی مصرف کنندگان ماسک های N۹۵ نشان میدهد که در ۹۰% مواقع، آنها در تست عایق ماسک مردود شده اند. این نشان میدهد که در ۹۰% مواقع، مصرف کنندگان ماسک بخاطر عدم عایق شدن کامل ماسک محافظت مورد انتظار را از ماسک نخواهند گرفت.

همچنین به منظور عایق کردن کامل ماسک روی صورت و غیرقابل نفوذ ساختن صد در صد آن، ماسک های توتوبوبو با تکنولوژی انحصاری "رد آب" قابلیت تغییر سایز و تغییر حالت جهت مدل صورت هر شخص را دارا هستند.

خوشبختانه این ماسک ها به تازگی توسط شرکت "آمیتیس تجارت ماندگار" وارد بازار ایران شده اند.

نسل جدید ماسک های آلودگی هوا در ایران

فیلترهای توتوبوبو:

تمام فیلترهای توتوبوبو الکترو استاتیک بوده و بسیار موثر برای محافظت در برابرریز ترین گردوغبار، و ذرات معلق حتی با سایز کمتر از ۲.۵ میکرون میباشند.

زمان استفاده موثر از فیلترها به فاکتورهای متعددی مثل شدت و غلظت آلودگی، سرعت تنفس، گرما و رطوبت هوا، عوامل بهداشتی، و شرایط محیط زیست بستگی دارد.

نسل جدید ماسک های آلودگی هوا در ایران

آمیتیس تجارت ماندگار
نماینده انحصاری تریابیوتی در ایران

نسل جدید ماسک های آلودگی هوا در ایران

تماس مستقیم
۸۸۰۵۱۳۴۷ - ٠٢١


تلفن: ۸-۸۸۰۵۱۳۴۷ - ۰۲۱

اطلاعات بیشتر و سفارش آنلاین:
www.amitisco.com
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج