۲۸۶۱۹۲
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

۳ سال فعالیت قطار به خاطر ۱ دانش آموز

یکی از ایستگاه های قطار شرکت کامی ژاپن، علیرغم ضرردهی، سه سال است که برای رساندن فقط یک دانش‌آموز به مدرسه و بازنماندن وی از تحصیل، تعطیل نمی شود.

خبرگزاری ایلنا: یکی از ایستگاه های قطار شرکت کامی ژاپن، علیرغم ضرردهی، سه سال است که برای رساندن فقط یک دانش‌آموز به مدرسه و بازنماندن وی از تحصیل، تعطیل نمی شود.

ایستگاه قطار شرکت کامی در جزیره هوکائیدو واقع در شمالی ترین نقطه ژاپن، زمانی بسیار فعال بوده است. اما در سالهای اخیر تعداد افرادی که به این منطقه رفت و آمد می کردند به شدت کاهش یافت. در نهایت فقط یک نفر باقی ماند که به طور منظم از این خط دو ایستگاهی به طور منظم استفاده می کند: یک دختر دبیرستانی.برنامه حرکت قطار با برنامه این دانش آموز تنظیم شده است.

3 سال فعالیت قطار به خاطر 1 دانش آموز

سه سال پیش، اوضاع راه آهن ژاپن که مدیریت این خط را بر عهده دارد تغییر کرد. اگر این خط تطیل می شد، دختری که برای رفت و برگشت به مدرسه هر روز از آن استفاده می کردف با مشکل مواجه می شد. به خاطر همین موضوع، سه سال تمام، این خط با زیاندهی به کار خود ادامه داد. ساعات ورود و خروج قطار در این خط بر اساس برنامه مدرسه آن دختر تنظیم شده است.

به محض فارغ التحصیلی این دانش آموز این خط تعطیل خواهد شد.

این دختر که نامش اعلام نشده قرار است در ماه مارس فارغ التحصیل شود که به محض فارغ التحصیلی او این خط نیز به فعالیت خود خاتمه خواهد داد. در چند وقت اخیر در نواحی اطراف این ایستگاه ۲۰ خط قطار تعطیل شده است. جمعیت سالمند ژاپن در این باره می گویند که دولت ژاپن نه سالمندان را نادیده می گیرد و نه جوانان را.

3 سال فعالیت قطار به خاطر 1 دانش آموز

3 سال فعالیت قطار به خاطر 1 دانش آموز
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خيلي آدماي باحالين دمشون گرم

    • مهدی

      اصلا حسرت نمیخورم حسودی هم نمیکنم چون توایران هم همینجوریه فقط یه کم فرق داره اینجا یه اتوبوس واسه پنجاه نفرجاداره هزاروصدوپنجاه نفرروپرس میکنن تازه اگه راننده باقیافه ات حال نکنه بهت گیرمیده می اندازتت بیرون شهرداری هم که متولی وصاحب سیستم اتوبوس رانیه یه خط درمیون منت میزاره سرت که بروخداروشکرکن هراتوبوس نیم ساعت به نیم ساعت میاد توکشورهای پیشرفته خارجی شایداتوبوس روزی یک بارردشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج