۲۸۶۲۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برترین رژیم غذایی ۲۰۱۶

محققان، برترین رژیم غذایی سال ۲۰۱۶ را انتخاب کردند؛ تمرکز این رژیم بر کاهش فشار خون و افزایش سلامت قلب است.

خبرگزاری ایرنا: محققان، برترین رژیم غذایی سال ۲۰۱۶ را انتخاب کردند؛ تمرکز این رژیم بر کاهش فشار خون و افزایش سلامت قلب است.

پایگاه خبری U.S. News هر ساله گزارشی را مبنی بر بهترین رژیم غذایی منتشر می کند. رژیم غذاییDASH برای ششمین سال متوالی عنوان بهترین رژیم غذایی این پایگاه را به خود اختصاص داده است. رژیم غذایی DASH یک رویکرد مادام العمر برای مصرف غذای سالم است که تمرکز عمده آن روی پیشگیری و درمان فشار خون بالا است. این برنامه غذایی افراد را به کاهش مصرف سدیم تشویق می کند و در آن مواد غذایی حاوی پتاسیم، کلسیم و منیزیم گنجانده شده است.

رژیم غذایی DASH، احتمال بروز انواع سرطان، سکته مغزی، بیماری های قلبی، نارسایی قلبی، سنگ کلیه و دیابت را کاهش می دهد و یک راه موثر برای کاهش وزن است. این رژیم غذایی از سال ۲۰۱۱ میلادی تاکنون، عنوان برترین رژیم غذایی را به خود اختصاص داده است.

یکی از مهمترین مزیت های این روش، انعطاف پذیری آن است و از هیچ دستور پیچیده ای تبعیت نمی کند. توصیه محققان در رژیم غذایی DASH، مصرف مقدار زیادی میوه، سبزیجات، غلات سبوس دار، محصولات لبنی کم چرب، روغن سبزیجات و حبوبات است و مصرف نوشیدنی های شیرین و چربی های اشباع شده را ممنوع می کند.

پایگاه خبری U.S. News هر ساله گزارشی را مبنی بر بهترین رژیم غذایی منتشر می کند. رتبه اول به رژیم غذایی DASH اختصاص داده شده و رژیم MIND در رتبه دوم قرار دارد که در آن بر مصرف سبزیجات، آجیل، لوبیا، ماهی و یکی از محصولات خانواده توت (خشک یا تازه) تاکید شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج