جاباما
۲۸۶۲۶۷
۵۰۴۶
۵۰۴۶
پ

«سيلوستر استالونه»، عشقِ سیاست

سيلوستر استالونه از دونالد ترامپ، جمهوري‌خواهان و تلاش انتخاباتي سخن گفت و از اين ياد كرد كه شهردار به او گفته بود مي‌تواند وارد رقابت انتخاباتي رياست جمهوري شود.

بانی فیلم: سيلوستر استالونه شغل‌هاي متعدد را در طي سال‌هاي متمادي در رزومه كاري‌اش دارد: از ستاره سينما گرفته تا فيلمنامه نويس و از كارگردان گرفته تا تهيه كننده و نقاش پرتره‌هاي كافكايي. اما او در مصاحبه جديد با ورايتي آشكار كرده دنباله روي رفيقش آرنولد شوارتزنگر در عرصه سياسي هم هست.

استالونه گفته است: ۵ دقيقه بعدتر، من به خودم آمدم. او در واقع داشت درباره فيلم «كريد» صحبت مي‌كرد و در عين حال از «راكي بالبوآ» فيلم سال ۲۰۰۶ سخن مي‌گفت كه در جريان آن با شهردار فيلادلفيا ملاقات كرد و شهردار به او گفت: فكر مي كنم مي تواني در انتخابات برنده شوي.

«سيلوستر استالونه»، عشقِ سیاست

استالونه با يادآوري آن خاطره مي‌گويد: به همسرم گفتم، چه فكر مي كني؟ و او گفت: ديوانه شدي؟ او فقط داشت محبت مي كرد. امكان ندارد تو انتخاب شوي. انگار از استقبال مردم سير نمي‌شوي.

گرچه او به عنوان يك جمهوريخواه شناخته مي‌شود، و اين برچسب براي حمايت از مك‌كين در انتخابات سال ۲۰۰۸ به او زده شده، اما استالونه مي‌گويد عضو حزب جمهوريخواه نيست. او مي گويد: احتمالا كسي كه بهتر بجنگد پيروز مي‌شود. فكر نمي‌كنم بشود براي هميشه طرف يك حزب بود. در اينصورت ذهنت را به همه ممكن‌ها مي‌بندي. فقط به اين معني است كه چه كسي براي يك كاري در يك زمان مشخصي برنامه بهتري براي اجرا داشته باشد. همين حالا را ببين، هر دو طرف واقعا گيج كننده شده‌اند.

سيلوستر درباه پيشتاز جمهوريخواهان هم گفت: او يك شخصيت بزرگ ديكنزي است. مي داني منظورم چيه؟ آدم‌هاي خاصي مثل آرنولد وجود دارند، مثلا بابي راث كه بزرگ تر از زندگي است. اما من حتي نمي‌دانم اين چطور ترجمه مي شود. سيلوستر كلي مي‌خندد و بعد اضافه مي كند: يعني چطور مي شود دنيا را اداره كرد؟

سيلوستر ۶۹ ساله با بازي در فيلم جديدش «كريد» توجه منتقدان را جلب كرد و در گيشه هاي سينما هم موفق بود. اين بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده، نویسنده و ورزشکار كه بيش از هر چيز براي ايفاي نقش شخصيتي به نام «راكي» و «رمبو» شناخته مي‌شود، علاوه بر بازیگری، نویسندگی این فیلم‌ها را نیز بر عهده داشت. استالونه كه از سال ۱۹۷۰ تاكنون در صنعت سرگرمي فعال است، به‌خاطر بازی در فیلم «راکی» نامزد دریافت دو جایزه اسکار، یکی برای بهترین بازیگر و دیگری برای بهترین فيلمنامه‌ شد. وی سومین بازیگر تاریخ است که به‌خاطر یک فیلم، نامزد دریافت این دو جایزه شد. پیش از او فقط چارلی چاپلین و اورسن ولز این افتخار را كسب كرده بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج