۲۸۶۲۶۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

محمدرضا گلزار در فیلم حجازی

محمدرضا گلزار که مدتی از عرصه سینما دور بود، به نظر می‌رسد با سرعت زیادی می‌خواهد دوباره موقعیت ستاره بودن خود را در عرصه سینما به‌دست آورد و حالا با فاصله‌ای کم پیشنهادهای بازی را در فیلم‌ها می‌پذیرد.

هنرآنلاین: محمدرضا گلزار که مدتی از عرصه سینما دور بود، به نظر می‌رسد با سرعت زیادی می‌خواهد دوباره موقعیت ستاره بودن خود را در عرصه سینما به‌دست آورد و حالا با فاصله‌ای کم پیشنهادهای بازی را در فیلم‌ها می‌پذیرد.

محمدرضا گلزار بازیگر سینما که این روزها مشغول بازی در فیلم "سلام بمبئی" است و در هند به سر می‌برد، قرار است در فیلم جدید روح‌الله حجازی به نام "گربه‌رو" به عنوان بازیگر نقش اصلی بازی کند.

محمدرضا گلزار ظاهراً با دست‌اندرکاران این فیلم به توافق رسیده تا ایفاگر نقش اصلی "گربه‌رو" باشد. فیلمی که هنوز جزئیاتی از خلاصه داستان و عوامل دیگرش منتشر نشده و از روی نام عجیب و غریبش می‌توان حدس زد که مضمون متفاوتی دارد.

حجازی خود نگارش این فیلمنامه را برعهده داشته است. پروانه ساخت این فیلم حدود یک ماه قبل به تهیه کنندگی خود حجازی از سوی اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد صادر شده است.
دست‌اندرکاران فیلم در تلاشند "گربه‌رو" را نیمه بهمن‌ماه کلید بزنند. گروه این روزها سرگرم انتخاب بقیه بازیگران و عوامل پشت دوربین هستند و همزمان بازبینی لوکیشن ها را انجام می‌دهند. قرار است تمام صحنه‌های فیلم تازه روح الله حجازی در تهران فیلمبرداری شود.

فیلمبرداری "گربه‌رو" در حالی قرار است به‌زودی در تهران آغاز شود که روح الله حجازی به تازگی ساخت یکی از اپیزودهای فیلم "هیهات" را به پایان رسانده است. فیلمی که قرار بود در جشنواره امسال به نمایش دربیاید، اما طولانی شدن مراحل فیلمبرداری و بازبینی نسخه ناقص فیلم باعث شد این فیلم نمایشی در جشنواره امسال نداشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج