جاباما
۲۸۶۳۰۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

رشد فوق العاده کاربران Spotify

سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای اعلام کرده که نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ میلادی بهترین دوره‌ی برای این کمپانی از نظر افزایش تعداد کاربران یا به بیان بهتر اعضایش بوده است.

zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای اعلام کرده که نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ میلادی بهترین دوره‌ی برای این کمپانی از نظر افزایش تعداد کاربران یا به بیان بهتر اعضایش بوده است.

رشد فوق العاده کاربران Spotify

اطلاعات ارائه شده حکایت از این دارد که تعداد کاربران سرویس استریم موسیقی اپل موزیک به بیش از ۱۰ میلیون نفر رسیده است. بسیاری این افزایش در تعداد کاربران را به واسطه‌ی عرضه‌ی این سرویس برای کاربران سیستم عامل اندروید می‌دانند.

حال جاناتان پرینس، مدیر روابط عمومی اسپاتیفای به این موضوع اشاره کرده که نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ میلادی از نظر جذب کاربران جدید، بهترین بازه‌ی زمانی برای این کمپانی بوده و اسپاتیفای رشد خوبی را به خود دیده است.

آخرین باری که اسپاتیفای آماری را در رابطه با تعداد کاربرانش منتشر کرد مربوط به ژوئن سال گذشته‌ی میلادی بود. براساس اطلاعات ارائه شده، اسپاتیفای در آن بازه‌ی زمانی بیش از ۲۰ میلیون نفر عضو داشت که در مقایسه با سال گذشته شاهد رشدی ۱۰ میلیون نفری بود. در صورتی که رشد تعداد کاربران اسپاتیفای در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ بیش از هر زمان دیگری باشد، پس باید انتظار داشت که بیش از ۵ میلیون نفر دیگر نیز به مجموعه‌ی اعضای کاربران این سرویس افزوده شده است. در اینصورت اسپاتیفای در پایان سال ۲۰۱۵ میلادی ۲۵ تا ۳۰ میلیون نفر کاربر داشته است.

هرچند اسپاتیفای در حال حاضر درصد بیشتری از بازار را در اختیار دارد، اما اپل موزیک نیز به عنوان سرویس استریم پیش فرض روی گوشی‌های آیفون که یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود است، روانه‌ی بازار می‌شود. همین موضوع را باید عاملی برای افزایش تعداد کاربران سرویس اسپاتیفای خواند.

اما یکی دیگر از موضوع‌‌هایی که اسپاتیفای را در رده‌ی بالاتری قرار می‌دهد، تحسین منتقدان از اپلیکیشن منتشر شده توسط این کمپانی است، در حالی که اپلیکیشن اپل موزیک چندان از طرف کارشناسان مورداستقبال قرار نگرفته است.

اما کیفیت یا خدمات بهتر همیشه دلیل موفقیت یک محصول نیست. همه می‌دانیم که سرویس نقشه‌ی گوگل بسیار بهتر از سرویس نقشه‌ای است که اپل ارائه می‌کند، اما نصب پیش فرض سرویس نقشه‌ی اپل روی آیفون‌های این کمپانی باعث شده تا این سرویس بیشتر مورد استفاده‌ی کاربران قرار گیرد، بطوریکه براساس اطلاعات ارائه شده توسط اپل، کاربران آیفون سرویس نقشه‌ی اپل را سه برابر بیشتر از سرویس نقشه‌ی گوگل مورد استفاده قرار می‌دهند.

اپل در طول ۶ ماه از زمان عرضه‌ی سرویس اپل موزیک موفق شده تا اعضای سرویس خود را که حق اشتراک ماهیانه پرداخت می‌کنند به یک سوم تعداد اعضای اسپاتیفای برساند. همین موضوع را باید زنگ خطری برای کمپانی اسپاتیفای در نظر گرفت. البته آخرین آمار نشان از این دارد که میزان کاربرانی که حق اشتراک ماهیانه‌ی سرویس اپل موزیک را پرداخت می‌کنند، بیش از ۱۰ میلیون نفر است. اپل اعلام کرده که در دیتابیس خود آمار بیش از ۸۰۰ میلیون کارت اعتباری منحصر به فرد را دارد که نشان از خرید‌های انجام شده از آیتونز و اپل استور توسط این کارت‌های اعتباری دارد. با وجود این پتانسیل بالا، اپل هم اکنون با ۱۰ میلیون عضو برای سرویس استریم خود تنها از یک درصد ظرفیت استفاده کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج