جاباما
۲۸۶۴۱۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

فاکس نیوز: اشک اوباما به خاطر پیاز بود!

یکی از تحلیلگران سیاسی محافظه‌کار شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا، باراک اوباما را به گریه دروغین در زمان اعلام قوانین جنجالی کنترل سخت‌تر مقررات حمل سلاح در آمریکا متهم کرد.

خبرگزاری ایسنا: یکی از تحلیلگران سیاسی محافظه‌کار شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا، باراک اوباما را به گریه دروغین در زمان اعلام قوانین جنجالی کنترل سخت‌تر مقررات حمل سلاح در آمریکا متهم کرد.

باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا در زمان اعلام قانون افزایش مقررات حمل سلاح و در هنگام یاد کردن از قربانیان حمله مسلحانه به مدرسه ابتدایی سندی هوک در سال ۲۰۱۲ که جان بیش از ۲۰ کودک را گرفت، به گریه افتاد و سخنان خود را در حالی ادامه داد که قطراتی اشک می‌ریخت. با این حال سخنان وی متوقف نشد و وی با پاک کردن اشک‌هایش به سخن گفتن ادامه داد.

در همین حال آندرآ تانتاروس، مفسر سیاسی شبکه آمریکایی فاکس نیوز در برنامه‌ای با اشاره به سخنرانی اوباما گفت که ابراز احساسات رهبر آمریکا "غیر قابل باور" بوده است. وی افزود: اگر من بودم پادیوم را می‌گشتم شاید پیاز خام آنجا بوده باشد! منظورم این است که گریه او غیر قابل باور بود.

ملیسا فرانسیس، یکی دیگر از تحلیلگران فاکس نیوز نیز ابراز احساسات اوباما را "یک تئاتر سیاسی بد" توصیف کرد. وی گفت: من حس بدی نسبت به آن کودکان ایالات کنتیکت دارم اما مساله این است که او (اوباما) هیچ وقت پیش از آن نسبت به حملات تروریستی اینگونه نشده بود.

اوباما در زمان اعلام قانون جدید حمل سلاح گفته بود: «هر زمان که به این کودکان فکر می‌کنم، دیوانه می‌شوم. ضمنا این اتفاقات هر روز در خیابان‌های شیکاگو رخ می‌دهد.» وی پس از این سخنان اشک ریخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاوشگر فضایی

      اقای مدعی حقوق بشری که به خاطر کودکان کشته شده امریکایی دیوانه می شوی ، ایا این روزها حال و احوال کودکان یمنی و سوری و عراقی و ... را هم می پرسی یا بیشتر دیوانه شوی ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج