۲۸۶۴۳۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

احتمال بازداشت فروزان از یک ماه تا ۲ سال!

وکیل فرهاد کاظمی گفت: به علت اینکه فروزان و وجدی اکاذیبی را نشر کرده‌اند احتمال بازداشت آنها از یک ماه تا ۲ سال وجود دارد.

خبرگزاری فارس: حمید کلوانی نوری در خصوص بازداشت محسن فروزان اظهار داشت: به استناد ماده ۶۹۷ قانون بازپرسی اسلامی هر کس به وسیله انتشار مطلبی در روزنامه و یا درج مسائلی در جراید که مطالب غیر واقعی را صراحتا به کسی نسبت دهند و نتواند آن‌ها را اثبات کند مجرم خواهد بود.

وی ادامه داد: در ماده ۶۹۸ قانون هر کس مطالبی را در جهت تشویش اذهان عمومی به وسیله هر چیزی اعم از روزنامه ها و جراید گرفته تا موارد دیگر مطالبی را مطرح کند جدای از اینکه مقاصد او ضرر مالی و یا معنوی داشته باشد و یا نداشته باشد علاوه بر اعاده حیثیت اقدام او جرم محسوب می‌شود. حال می‌خواهد این موضوع تلویحاً و یا تصریحاً به شخصی نسبت داده باشد.

وکیل فرهاد کاظمی خاطرنشان کرد: در ماده ۶۰۷ قانون گذار برای مجرم از یک ماه تا یک سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق در نظر گرفته شده. همچنین در ماده ۶۹۸ قانون گذار برای مجرم از دو ماه تا دو سال یا ۷۴ ضربه شلاق پیش بینی کرده است. ضمنا در نامه‌ای به شماره ۷ / ۳۸۴۹ مورخ ۶۴/۲۶/۶ اداره حقوقی قوه قضائیه اگر کسی به منظور اضرار به غیر اکاذیبی را به شخصی نسبت دهد آن شخص قابل پیگیری خواهد بود.

نوری یادآور شد: با توجه به اینکه محسن فروزان و احسان وجدی مدتی پیش مطالبی را به اضرار فرهاد کاظمی سرمربی سیاه جامگان برخلاف حقیقت نسبت دادند و این موضوع باعث هتک حیثیت شکات شده حیثیت و شخصیت اجتماعی او را لکه دار کرده و در انظار عمومی باعث شده تا او لطمه ببیند پرونده‌ای بر علیه فروزان و وجدی به خاطر اتهامات، تشویش اذهان عمومی‌، نشر اکاذیب و افترا و توهین در دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل شد که پس از رسیدگی به شعبه دوم بازپرسی ارجاع داده شد.

وی خاطرنشان کرد: طبق پرونده‌ای به شماره ۹۴۰۱۵۴ به ای مسئله رسیدگی شد که به دلیل عدم حضور این افراد برای رسیدگی حکم جلب سیار آن‌ها صادر شد و به علت اینکه محسن فروزان در دسترس بود او را بازداشت کردیم اما با توجه به اینکه احسان وجدی در دسترس نبود این موضوع امروز عملی نشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر وجدی تا فردا خود را برای رسیدگی به این پرونده معرفی نکند با توجه به آدرس جدیدی که امروز از او پیدا کردیم از مقام قضایی درخواست خواهیم کرد تا برای صدور نیابت و جهت دستگیری او به کرج بروند.

وکیل فرهاد کاظمی یادآور شد: با توجه به اینکه موکلم امشب همراه سیاه جامگان به اردوی ترکیه خواهد رفت او اختیارات کامل را به بنده داده است تا در صورتی که فروزان و وجدی ابراز ندامت و پشیمانی کردند هرگونه مساعدت به جهت همکاری با آن‌ها صورت بگیرد. امیدوارم این افراد با ابراز ندامت و پشیمانی در ادامه فعالیت ورزشی خود موفق‌ ظاهر شوند و مسئله‌ای نباشد.

احتمال بازداشت فروزان از یک ماه تا 2 سال!

احتمال بازداشت فروزان از یک ماه تا 2 سال!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج