جاباما
۲۸۶۴۸۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

سرمربی سوریه: بدترین بازیمان بود

سرمربی تیم فوتبال امید سوریه پس از شکست تیمش مقابل ایران اعلام کرد که شاگردانش یکی از بدترین بازی‌های یک سال اخیر را مقابل ایران به نمایش گذاشتند.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال امید سوریه پس از شکست تیمش مقابل ایران اعلام کرد که شاگردانش یکی از بدترین بازی‌های یک سال اخیر را مقابل ایران به نمایش گذاشتند.

مهند الفقیر، سرمربی تیم امید سوریه پس از اینکه تیمش در نخستین دیدار قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا مقابل امیدهای ایران ۲ بر صفر شکست خورد، اظهار داشت: بر این عقیده‌ام و این را خوب می‌دانم که یکی از بدترین بازی‌های خود را در یک سال گذشته انجام دادیم.

وی افزود: بد بودیم، اما دقیقاً نمی‌دانم چرا؛ شاید به این دلیل که برخی بازیکنان ما دیر به جمع ما اضافه شدند و به دوحه رسیدند. به همین دلیل نتوانستیم تمرین خوبی داشته باشیم و بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند. یکی از دلایل بد بودن‌مان همین بود، اما حتی اگر یکی از دلایل بد بودن‌مان همین بوده باشد، بازیکنان ما به لحاظ انفرادی هم آنطور که باید خوب ظاهر نشدند.

سرمربی تیم امید سوریه تأکید کرد: ما اشتباهات زیادی مرتکب شدیم و مشکلات زیادی هم داشتیم. باید برای دو بازی بعدی‌مان راه حلی برای خروج از مشکلات‌مان پیدا کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج