جاباما
۲۸۶۵۱۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طرح سنا برای تحریم کره شمالی و ایران

رهبر اکثریت جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا، روز سه‌شنبه از طرح‌های این مجلس برای وضع تحریم‌های جدید علیه ایران و کره شمالی خبر داد.

خبرگزاری فارس: «میچ مک‌کانل»، رهبر اکثریت‌جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان روز سه‌شنبه از تصمیم مجلس سنا برای وضع تحریم های جدید علیه ایران و کره شمالی خبر داد.

به گزارش رویترز، این قانونگذار ارشد کنگره، روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به ادعای کره شمالی برای آزمایش بمب هیدروژنی گفت که مجلس سنا، به زودی طرحی برای تحریم کره شمالی را مورد بررسی قرار خواهد داد.

او گفت: «پیش‌بینی ما این است که این طرح به زودی از کمیسیون روابط خارجی بیرون خواهد آمد و من قصد دارم زمان معرفی آن در صحن علنی را مدت کوتاهی بعد اعلام کنم.»

«مک‌کانل»، علاوه بر این اضافه کرد این مجلس یک طرح قانونی هم برای تحریم ایران، به بهانه انجام آزمایش موشک عماد در دست بررسی دارد.

رهبر جمهوری‌خواهان مجلس سنا گفت: «مطمئناً موضوع ایران را هم بررسی می‌کنیم... ایران رژیمی سرکش است و ما با این رژیم، توافقی غیرمنصفانه انجام داده‌ایم.»

شب گذشته، «کوین مک‌کارتی»، رهبر اکثریت جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان هم از نمایندگان هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات خواسته بود برای تحریم ایران متحد شوند.

آقای «مک‌کارتی» از نمایندگان هر دو حزب خواست به طرحی که خواستار محدود کردن اختیارات رئیس‌جمهور برای کاهش تحریم‌ها علیه ایران است رأی مثبت بدهند.

این طرح، هفته گذشته در کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رسید و قرار است روز چهارشنبه در صحن مجلس نمایندگان به رأی گذاشته شود.

این طرح، در صورت تصویب در مجلس نمایندگان به مجلس سنا و سپس به رئیس‌جمهوری آمریکا ارجاع خواهد شد.

گزارش‌ها حاکی است، در روزهای گذشته نمایندگان هم‌حزب باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا که از حامیان «برجام» هم هستند، خواستار وضع تحریم‌های بیشتر علیه ایران شده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج