۲۸۶۵۷
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

استفاده از رنگ ها در قسمت های مختلف خانه

دوست دارید خانه تان رنگی تر و جذاب تر باشد؟ دوست دارید با استفاده از رنگ ها به خانه تان تنوع بدهید ولی راهش را نمی دانید؟ این متن را بخوانید تا با راه های ساده برای افزودن رنگ به خانه آشنا شوید.

استفاده از رنگ ها در قسمت های مختلف خانه
برترین ها: دوست دارید خانه تان رنگی تر و جذاب تر باشد؟ دوست دارید با استفاده از رنگ ها به خانه تان تنوع بدهید ولی راهش را نمی دانید؟ این متن را بخوانید تا با راه های ساده برای افزودن رنگ به خانه آشنا شوید.

1.آبی برای آشپزخانه

استفاده از رنگ ها در قسمت های مختلف خانه

رنگ آبی در آشپزخانه باعث می شود تا کابینت ها و قاب عکس های سفید بیشتر به چشم بیایند. برای برقراری تعادل در آشپزخانه، در کنار دیوار آبی از رنگ های گرم مثل نارنجی یا زرد استفاده کنید. استفاده از میوه ها و سبزیجات هم به ایجاد زیبایی بیشتر کمک می کند.

۲. قرمز روشن برای اتاق خواب

استفاده از رنگ ها در قسمت های مختلف خانه

قرمز روشن به جذابیت بیشتر اتاق خواب کمک می کند، اگرچه فقط یک دیوار قرمز در اتاق وجود داشته باشد. استفاده از وسائلی مانند بالش ها و آباژورهای مشکی در کنار این رنگ قرمز ظاهری فوق العاده به وجود خواهد آورد. ممکن بسیاری از افراد استفاده از رنگ سبز و قرمز را در کنار هم نپسندند، ولی استفاده از یک سبز مناسب خلاف این نظر را ثابت خواهد کرد.

۳. نارنجی برای قسمت ورودی

استفاده از رنگ ها در قسمت های مختلف خانه

استفاده از رنگی مانند نارنجی توجه افراد را در بدو ورود جلب خواهد کرد. می توانید دیوار مقابل را هم زرد رنگ کنید و با استفاده از آینه تاثیر رنگ ها را دو برابر کنید. همچنین استفاده از یک مبل یا فرش طرحدار در کنار این رنگ نارنجی توصیه می شود.

۴. سبز برای اتاق کار

استفاده از رنگ ها در قسمت های مختلف خانه

اتاق کار نباید محیطی خواب آور و کسل کننده داشته باشد، به همین دلیل استفاده از رنگ هایی با تضاد زیادٍ مثلا سبز، نارنجی و قهوه ای توصیه می شود.

۵. قفسه ای به شکل رنگین کمان

استفاده از رنگ ها در قسمت های مختلف خانه

استفاده از اجسامی با رنگ مایه های مشابه به یک قفسه شلوغ نوعی نظم و انسجام می بخشد. پررنگ ترین اجسام را روی قسمت های اصلی یعنی بالا، پایین و وسط قفسه قرار دهید به طوری که بین آنها و اجسام کنارشان فاصله ای وجود داشته باشد.

۶. سبز برای اتاق نشیمن

استفاده از رنگ ها در قسمت های مختلف خانه

استفاده از دو رنگ ملایم مانند سبزآبی و سبز پسته ای در کنار هم به اتاق نشیمن شما سرسبزی و طراوت می بخشد. می توانید از یک فرش طرحدار نیز در کناراین رنگ ها استفاده کنید.در حالت ایده آل دیوار ها باید رنگی روشن تر از یکی از رنگ های اصلی داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قشنگ بود

    • نسرین

      اصلا با رنگ قرمز برای اتاق خواب موافق نیستم. برای اینکه رنگ قرمز سطح انرژی رو بالا میبره و باعث تشدید بی خوابی میشه.برعکس رنگ آبی و یا سبز برای اتاق خواب مناسبه چون این رنگها به آدم آرامش میدن.

    • رویا

      رنگ قرمز رنگ عشق هستش و مناسب همسران عاشق.از نظر من رنگ ابی و صورتی و رنگهای ملایم بیشتر مناسب افراد مجرد و سرد مزاج هستش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج