۲۸۶۹۳۸
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

حمله دزدان شمشیر به دست یه یک خانه

جوان ۲۰ ساله‌ای به نام مرتضی که به شیشه معتاد است از چندی پیش با دور هم جمع کردن سه تن از دوستانش نقشه زورگیری‌های خشن را طراحی کرد.

روزنامه ایران: جوان ۲۰ ساله‌ای به نام مرتضی که به شیشه معتاد است از چندی پیش با دور هم جمع کردن سه تن از دوستانش نقشه زورگیری‌های خشن را طراحی کرد.

مرتضی و همدستانش ساعت ۳:۵۰ بامداد روز سه‌شنبه با شناسایی خانه‌ای دراطراف مشهد، که دیوارهای آن کوتاه بود و به محلی تاریک ختم می‌شد برای سرقت وارد عمل شدند.

دزدان خشن به این خانه حمله‌ور شده و درحالی که شمشیر به دست داشتند با بستن دست و پای اعضای خانواده، النگوهای طلای زن جوان و طلاهای دختر کوچک خانواده را به همراه کارت‌های عابربانک و گوشی تلفن همراه صاحبخانه به سرقت بردند و متواری شدند.

فرمانده پلیس خراسان رضوی گفت: در پی گزارش زورگیری خشن از اعضای یک خانواده به مرکز ۱۱۰ با توجه به اهمیت موضوع تحقیقات گسترده پلیسی آغاز شد و فرماندهی پلیس مشهد مأموریت یافت برای پیگیری این پرونده به صورت ویژه وارد عمل شود.سرتیپ دوم پاسدار بهمن امیری مقدم افزود: مأموران کلانتری ۳۲ مشهد در عملیات شبانه خود به سرنخ‌هایی دست یافتند که باعث شناسایی سرکرده این باند مخوف زورگیری شد.

وی گفت: پلیس، مرد ۲۰ ساله را در اقدامی غافلگیرانه داخل خانه‌اش دستگیر کرد. فرمانده پلیس خراسان رضوی با اشاره به این که تحقیقات گسترده پلیسی برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند مخوف ادامه دارد، گفت: پلیس خراسان رضوی با کسانی که بخواهند عامل ناامنی شوند و نیت‌های پلیدی برای ارتکاب سرقت در سر می‌پرورانند برخورد قاطعانه‌ای خواهد کرد و این متهمان در چنگ قانون گرفتار خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روزی از خواب بیدار شید که دیگه دیره

    • محمدرضا صحابیان

      متاسفم برای امنیت مشهد خادمین حرم هم که فقط بلدند خرج تراشی کنند چرا حکم اعدام سریع اجرا نمی شه قضات یا شولند یا می ترسند ویا...

    • بدون نام

      o;

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج