۲۸۷۲۳۷
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

امام جمعه تهران: مراقب لیست‌ ها باشیم

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه انتخاب فرد اصلح در انتخابات بسیار مهم است٬ گفت: مراقب لیست‌های انتخاباتی باشیم.

خبرآنلاین: امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه انتخاب فرد اصلح در انتخابات بسیار مهم است٬ گفت: مراقب لیست‌های انتخاباتی باشیم.

آیت‌الله کاظم صدیقی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم نخستین سالگرد شهادت مهدی نوروزی٬ شهید مدافع حرم اظهار کرد: انتخابات پیش‌رو از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است و همه علاقه‌مندان به سرنوشت کشور خویش و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید با حفظ بصیرت و آگاهی٬ مراقب باشند.

امام جمعه موقت تهران به رخ دادهای فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: فقط رای دادن کافی نیست٬ بلکه انتخاب افراد اصلح از اهمیت بسیاری برخوردار است.

صدیقی با اشاره به اینکه انتخاب افراد و رای دادن باید آگاهانه انجام شود٬ متذکر شد: مقام معظم رهبری در مورد نفوذ دشمن هشدار بیان فرمودند و قرار نیست نفوذی‌ها مستقیم از آمریکا و رژیم صهیونیستی بیایند.

وی یکی از موضوعات حساس در بحث خطر نفوذ را انتخابات عنوان کرد و افزود: باید به دقت به لیست‌های مختلف توجه کنیم و مردم وحدت خویش را برای کمک به گفتمان انقلاب اسلامی و افراد ارزشی حفظ کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه ملت ایران در فتنه ۸۸ دشمنان را شکست داد٬ عنوان کرد: برخی برای ضربه زدن به نظام اسلامی نقشه دارند و حفظ هوشیاری در این زمینه توسط مردم برای خنثی کردن دسیسه های شوم دشمنان از هر زمان دیگری مهم‌تر است.

آیت الله صدیقی با تاکید بصیرت افزایی افزود: جهاد شما امروز جهاد بصیرت و شناخت فتنه، رگه‌های سکولار و اصلاحات است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به جایگاه والای شهیدان٬ خاطرنشان کرد: شهید مهدی نوروزی در عرصه مبارزه با فتنه یک سرباز باغیرت و مهربان و شهادت حق او بود.

صدیقی با تاکید بر اینکه حل مشکلات مختلف در کشور به دلیل نفس امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است٬ تصریح کرد: یک فرد تربیت شده در مدرسه حجتیه قادر به حل این مشکلات نیست.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود با استناد به آیات سوره محمد اظهار داشت: در این سوره پیام معرفتی، اخلاقی، اجتماعی و سیاسی نهفته و پروردگار به شهدا عنایت خاص دارد.

وی مقام شهید را والاتر از بهشت دانست و افزود: بهشت مشتاق و عاشق شهید است و شهید مقام والا و الهی دارد و از این اجتماع بی‌نظیر چشمم روشن و دلم پرامید شد که آینده متعلق به این جوانان است.

آیت الله صدیقی با تاکید بر مسئله قرب الی الله افزود: اگر رنگ خدایی به خود گیرید مخزن الهی و ناصر و معین ضعیف می‌شوید و به داد مردم بی‌پناه می‌رسید و بدانید اگر کسی به طرف خداوند رفت خدا رنگ خود را به او می‌دهد.

وی بیان کرد: زمانیکه برای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری مشکلاتی ایجاد می‌شد و در ابعاد علمی و مسئله هسته‌ای باچالش مواجه بودیم کسی نتوانست آسیبی بزند و این‌ها اگر جلوه گرفت همه از نفس امام(ره) و رهبر است و کار یک روحانی بزرگ شده مدرسه حجتیه نیست و کسیکه او را هدایت می‌کند دست خداوند است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به قرآن گفت: لطف و عنایت و کرم خداوند شامل شهید شده تا با آمادگی به سمت خداوند برود و ما نیز نباید بگذاریم عمرمان گم شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج