جاباما
۲۸۷۲۷۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عبدولی از سد بویری گذشت

مسابقات نوبت صبح روز دوم رقابت های کشتی جام تختی با پیروزی و شکست‌هایی همراه بود.

خبرگزاری فارس: سی و ششمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی جام تختی که از صبح روز گذشته (پنجشنبه) آغاز شده است، به مدت ۲ روز در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران ادامه خواهد داشت که کشتی‌گیران از ۱۶ کشور جهان در این رقابت‌ها حضور دارند.

این رقابت ها به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم های ملی کشتی محسوب می شود که در روز دوم شاهد نتایج جالبی بودیم.

* از نتایج مهم مسابقات نوبت صبح روز دوم می توان به پیروزی سعید عبدولی، قهرمان جهان مقابل پیام بویری، دارنده مدال برنز بازی های آسیایی در وزن ۷۵ کیلوگرم کشتی فرنگی اشاره کرد. در این رقابت حساس که به نوعی فینال زودرس این وزن بود عبدولی با نتیجه ۳ بر صفر از سد بویری گذشت.

* محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی که در جایگاه کمیته فنی حضور دارد با شروع این دیدار به کنار تشک رفت تا این مسابقه را از فاصله نزدیک تر مشاهده کند.

* در حساس ترین مسابقه وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد هم مصطفی حسین خانی و پیمان یاراحمدی در فینالی زودرس به مصاف هم رفتند که حسین خانی با نتیجه ۲ بر یک یاراحمدی، قهرمان آسیا را شکست داد.

* در یکی از مسابقات حساس وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد نیز احسان امینی، دارنده مدال طلای آسیا مغلوب رضا بیات شد. در همین وزن میثم مصطفی جوکار و محمدجواد ابراهیمی امیدهای اصلی قهرمانی به مصاف هم رفتند که ... با نتیجه .. بر ... از سد .. گذشت و گام به نیمه نهایی گذاشت.

* حسین نوری هم در دیداری انتقاد آمیز با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب آلکساندر شیشمین دارنده مدال برنز اروپا از اوکراین شد. این مسابقه در وزن ۸۵ کیلوگرم کشتی فرنگی برگزار شد.

* از حوادث مهم کشتی پهلوانی هم می توان به شکست عبدالله قمی، نایب قهرمان مسابقات پهلوانی کشور و یکی از امیدهای قهرمانی این مسابقات مقابل احمد میرزارپور اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج