۲۸۷۶۳۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

میناوند: باید از خاکپور حمایت کنیم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: باید به برنامه ها و تفکرات سرمربی تیم امید احترام گذاشت چون حالا وقت انتقاد کردن نیست.

کاپ: مهرداد میناوند درباره بازی شب گذشته تیم های امید قطر و کشورمان که منجر به شکست تیم ایران شد اظهار داشت: ما در نیمه اول خوب نبودیم ولی در نیمه دوم بازی بهتری ارائه کردیم. تعویض های کادر فنی مفید بود و روند بازی تیم در نیمه پایانی بازی را بهبود بخشید.

وی افزود: این تیم هنوز به لحاظ قاعده تاکتیکی به آن جایگاهی که خود من انتظار دارم نرسیده است و فکر می کنم باید اجازه دهیم تا سرمربی این تیم با تفکرات خوبی که در ذهن دارد روند حرکتی تیم امید را به سمتی ببرد که بتوانیم در ادامه این رقابت ها به نتایج موردنظرمان دست پیدا کنیم.

بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان درباره نیمکت نشینی بازیکنانی همچون ترابی و کمندانی خاطرنشان کرد: ممکن است ما نظرات خودمان را داشته بشایم اما باید به تصمیمات کادر فنی و سرمربی آن احترام گذاشت. من اجازه ندارم به این مسائل دخالت کنم چون در کنار تیم نیستم و سرمربی تیم امید از هر نظر بهتر می تواند در این باره تصمیم گیری کند. حالا وقت حمایت کردن است چون ما هنوز شانس صعود داریم و مطمئن هستیم این اتفاق هم خواهد افتاد.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین در این باره که در فاصله کمتر از سه روز به پایان فصل نقل و انتقالات این تیم هنوز دروازه بان اصلی و دوم خود را از دست داده و کسی را جایگزین مکانی و صادقی نکرده است گفت: حتما سرمربی مثل برانکو برای این موضوع تدابیری در ذهن دارد. شک ندارم که او کارهایش را از قبل پیش بینی کرده و در نهایت هم انجام خواهد داد.

میناوند تاکید کرد: بهتر است به جای حرف زدن و توصیه کردن که فکر می کنم در این فاصله کم به هیچ دردی بخورد اجازه دهیم برانکو درباره دروازه بان تیمش بهترین تصمیم را گرفته و این جای خالی را پر کند. سرمربی پرسپولیس حرفه ای است و ما به او اعتماد کرده ایم و به واسطه همین اعتماد صبر می کنیم تا کارهایش را پیش ببرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج