جاباما
۲۸۷۷۰۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

۱۵ تا از زیباترین ایستگاه های مترو در دنیا

ما مجموعه ای از جذاب ترین ایستگاه های مترو جهان را در این مطلب گرد آورده ایم تا از دیدن آن ها لذت ببرید.

وب سایت چیدانه: ما مجموعه ای از جذاب ترین ایستگاه های مترو جهان را در این مطلب گرد آورده ایم تا از دیدن آن ها لذت ببرید.

۱۵ تا از زیباترین ایستگاه های مترو در دنیا

15 تا از زیباترین ایستگاه های مترو در دنیا

در کشورهای مختلف جهان سیستم های حمل و نقل عمومی به فضاهایی جذاب و چشم گیر تبدیل شده اند. این ایستگاه های مترو با لوستر های مجلل، طراحی داخلی های معمارانه و پراکندن نور، رفت و آمد را بسیار دلپذیر کرده و از خسته کننده بودن آن جلوگیری می کنند.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


گیفت نوزاد و ۷ صفحه اینستاگرام هیجان انگیز برای خرید آن!

15 تا از زیباترین ایستگاه های مترو در دنیا

قصد داریم اولین روز هفته را با یک مطلب جذاب و دوست داشتنی شروع کنیم، مطلبی که حسابی شما را سر ذوق بیاورد و کیفتان را کوک کند. می خواهیم امروز راجع به فرشته های کوچک و گیفت هایی که می توانید برای تولد ها و مراسم آن ها تهیه کنید صحبت کنیم، می خواهیم به شما صفحات اینستاگرامی را معرفی کنیم که در آن ها گیفت های زیبای نوزاد و تولد به فروش می شود. حتما برای شما هم مثل من جذاب است که این با این دنیای پر از رنگ و زیبایی و خلاقیت آشنا شوید، پس همراه چیدانه باشید تا در ادامه مطالب معرفی صفحات اینستاگرام که لوازم شیک می فروشند، شما را با کلی از این صفحات برای گیفت های کودک و نوزاد آشنا کنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


کافه گپ، فضایی از جنس بامبو در پارک آب و آتش!

15 تا از زیباترین ایستگاه های مترو در دنیا

کافه ها مجموعه هایی بی نظیر در دل شهرهای پر هیاهو و ازدحام هستند، فضایی دنج که شما را برای چند ساعت از زندگی ساعت وار و کسل کننده خارج می کنند و به شما امکان این را می دهند که برای اندک زمانی هم که شده برای خودتان زندگی کنید، پس طراحی کافه ها نیز بی شک جز طراحی هایی است که باید در روند آن به جزئیات خاصی توجه کرد. بازسازی کافه رستوران گپ از دفتر معماری گروه معماران راسین به معماری مهدی فرجی یکی از همین طراحی های بی نظیر است که پیش تر در مطلب رستوران های گپ، فضایی دلنشین برای گپ زدن در تهران با بخش هایی از آن آشنا شدیم اما امروز در چیدانه به گوشه و کنار دیگری از آن سر می زنیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


آسمان خراش کرایسلر در شهر شیشه ای نیویورک!

15 تا از زیباترین ایستگاه های مترو در دنیا

تعجبی ندارد نیویورک شهر شیشه ای امریکا که برج های سر به فلک کشیده تمام سطح آن را اشغال کرده اند، خانه ی بسیاری از پیشگامان عرصه ی ساخت آسمان خراش باشد. اما همه ی این آسمان خراش ها فقط مکعب های شیشه ای درخشان نیستند؛ در میان آن ها گاهی بناهایی دیده می شود که نماینده ی تمام عیار یک سبک معماری می باشند و هنر و زیبایی بر قد کشیده ی آن ها سایه انداخته است. یکی از این برج ها، ساختمان کرایسلر اثری از ویلیام ون آلن است که بدون شک یکی از زیباترین آسمان خراش های دنیا است. با چیدانه همراه باشید تا کرایسلر را بیشتر بشناسیم...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج