۲۸۸۱۶۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رادیو آیتونز پولی خواهد شد

شرکت اپل قصد دارد از اوایل ماه آینده سیاست رادیو آیتونز را عوض کند. رادیو آیتونز در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شده بود و هم‌زمان با عرضه‌ی نسخه‌ی iOS۷ در دسترس کاربران ساکن آمریکا و استرالیا قرار گرفت.

مجله دیجی کالا - فرزانه احسانی مؤید: رادیو آیتونز (iTunes Radio) دیگر به صورت رایگان پخش نمی‌شود و فقط کاربرانی که عضو می‌شوند و مبلغی پرداخت می‌کنند، می‌توانند از امکانات رادیو آیتونز استفاده کنند.

رادیو آیتونز پولی خواهد شد

شرکت اپل قصد دارد از اوایل ماه آینده سیاست رادیو آیتونز را عوض کند. رادیو آیتونز در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شده بود و هم‌زمان با عرضه‌ی نسخه‌ی iOS۷ در دسترس کاربران ساکن آمریکا و استرالیا قرار گرفت. از همان ابتدا خدمات رادیو آیتونز مجانی بود. اما حالا اپل می‌خواهد تبلیغات را از این بخش حذف و دسترسی به محتوای آن را برای کاربران‌اش پولی کند.

عضویت در اپل موزیک ماهی ۹ دلار و ۹۹ سنت هزینه دارد.
از تاریخ نهم بهمن فقط کسانی که عضو اپل موزیک (Apple Music) شوند و پول پرداخت کنند می‌توانند از خدمات و محتوای رادیو آیتونز استفاده کنند. رادیو آیتونز رقیب پاندورا (Pandora) محسوب می‌شود. پاندورا یک سرویس پخش موسیقی است که زیر نظر Music Genome Project ثبت شده و فقط در استرالیا، نیوزلند و آمریکا در دسترس است.

عضویت در اپل موزیک ماهی 9 دلار و 99 سنت هزینه دارد.

اپل در بیانیه‌ای رسما اعلام کرد: "تا اوایل بهمن Beats1 تنها برادکست [یک پایگاه مستقل برای انتشار خبر و موسیقی] اولیه و رایگان برای کاربران اپل خواهد بود و ضمنا بخش تبلیغات هم حذف می‌شود. به علاوه، کسانی که عضو اپل موزیک شوند، به ده‌ها ایستگاه رادیویی دیگر، که آن‌ها هم با تیم متخصصان ما پشتیبانی می‌شوند، دسترسی خواهند داشت. آن‌جا انواع ژانرها و نیز امکان تبلیغات رایگان وجود دارد. اپل موزیک یک نسخه‌ی رایگان سه‌ماهه هم دارد که رادیو را هم شامل می‌شود."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج