۲۸۸۱۸۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

احتمال تولید مجدد دوج وایپر در آینده

سرجیو مارکیونه، مدیر عامل گروه فیات کرایسلر، در خلال کنفرانس این شرکت در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۶ به تولید مجدد دوج وایپر در آینده‌ اشاره کرد.

zoomit.ir - محمد حسین جعفری: سرجیو مارکیونه، مدیر عامل گروه فیات کرایسلر، در خلال کنفرانس این شرکت در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۶ به تولید مجدد دوج وایپر در آینده‌ اشاره کرد. البته طبق گفته‌ی وی، نباید توقع عرضه‌ی وایپر در آینده‌ی نزدیک را داشته باشیم.

احتمال تولید مجدد دوج وایپر در آینده

پیش‌تر در زومیت خبری مبنی بر توقف تولید خودروی افسانه‌ای دوج وایپر منتشر کردیم که از برنامه‌ی دوج برای کنار گذاشتن سوپراسپرت خود در سال ۲۰۱۷ حکایت داشت. وایپر را می‌توان آخرین سوپر‌اسپرتی دانست که هم‌چنان روح خودرو‌های قدرتمند آمریکایی در آن وجود داشت و رقابت این خودرو در کنار نمونه‌های مدرن اروپایی همواره از جذابیت بالایی برخوردار بود. اما متاسفانه وایپر در چند سال اخیر هیچ گاه از اقبال عمومی برخوردار نشد و نتوانست فروش خوبی را تجربه کند. این مساله تا جایی پیش رفت که دوج مجبور به کاهش ۱۵ هزار دلاری این خودرو در سال ۲۰۱۴ شد و با توجه به اوضاع نابسامان کرایسلر، این شرکت تصمیم بر تولیدنکردن وایپر گرفت.

احتمال تولید مجدد دوج وایپر در آینده

کنفرانس فیات کرایسلر در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۶ شاید جذابیت چندانی در برابر رقبای خود نداشت، اما سخنان سرجیو مارکیونه مدیر عامل این شرکت در خصوص احتمال تولید مجدد وایپر شوق حضار را برانگیخت. وی در این خصوص گفت:

با توجه به تغییر و توسعه‌ی ساختار برند دوج، امکان تولید نسل جدید وایپر در آینده وجود دارد.

نکته‌ی مبهم در خصوص زمان عرضه‌ی نسل جدید وایپر است که آیا این خودرو برای جایگزینی با نمونه‌ی فعلی آماده خواهد شد یا وقفه‌ای بین توقف تولید نسل فعلی و نسل آینده‌ی وایپر وجود خواهد داشت.

احتمال تولید مجدد دوج وایپر در آینده

مارکیونه به کلی با فلسفه‌ی محصولات تولیدی دوج به خصوص وایپر مخالف است و هیچ گاه علاقه‌ای به تولید خودرو‌هایی با پیشرانه‌های عظیم و قدرتمند نشان نداده است. به همین دلیل به احتمال فراوان اگر وایپر در آینده مجددا طراحی و تولید شود، با خودرویی دیفرانسیل عقب، کوچک و چابکی مشابه آلفارومئو مواجه خواهیم بود. با توجه به تاخیر ۶ ماهه‌ی عرضه‌ خودروی دیفرانسیل عقب آلفارومئو جولیا و ارایه‌ نشدن هرگونه‌ی خودروی دیفرانسیل عقبی از این مجموعه، پیش از جولیا، نباید در آینده‌ی نزدیک در انتظار نسل جدید وایپر باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه خبر مسرت بحشی!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج