جاباما
۲۸۸۶۵۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

انتخابی المپیک ریو ۲۰۱۶ - قطر

صعود امید‌های ایران با عبور از دیوار چین

تیم فوتبال امید کشورمان با شکست چین و حضور در رتبه دوم جدول گروه A مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا، حریف ژاپن شد.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال امید کشورمان با شکست چین و حضور در رتبه دوم جدول گروه A مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا، حریف ژاپن شد.

تیم فوتبال امید کشورمان در آخرین دیدار خود در گروه A مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو از ساعت ۲۰ امشب (دوشنبه) در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف چین رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ این تیم را شکست دهد.

در این دیدار ارسلان مطهری (۳۸)، احسان پهلوان (۴۱) و مهدی ترابی (۴۸) برای تیم ایران گلزنی کردند. گل‌های تیم چین هم توسط چانگ فیا (۴۰) و لیائو لیشنگ (۷۰ - پنالتی) وارد دروازه ایران شدند. شاگردان محمد خاکپور با این پیروزی موفق شدند به عنوان تیم دوم گروه A به مرحله بعدی صعود کرده و با توجه به صدرنشینی قطعی ژاپن در گروه B، سامورایی‌ها حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی خواهند بود.

در این دیدار محمدرضا اخباری، روزبه چشمی، حسین کنعانی‌زادگان، علی عبدالله‌زاده، رضا علیاری، مهدی ترابی، احسان پهلوان، ماهان رحمانی، شاهین ثاقبی، میلاد کمندانی و ارسلان مطهری از ابتدا از سوی محمد خاکپور در ترکیب تیم ایران قرار گرفته‌اند. در نیمه دوم مهرداد محمدی، محسن کریمی و علی کریمی به ترتیب جای ارسلان مطهری، مهدی ترابی و شاهین ثاقبی را در ترکیب امیدها گرفتند.

در دیگر دیدار همزمان این گروه، قطر و سوریه در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفتند. در این دیدار قطرِ میزبان با نتیجه ۴ بر ۲ میهمان خود را شکست داد تا علاوه بر ۹ امتیازی شدن و صدرنشینی در گروه A، سوریه را هم از دور رقابت‌ها حذف کند.

عبدالکریم حسن (۱۰)، احمد علا (۲۴ و ۸۲) و المعز علی (۲۸) برای قطر گلزنی کردند و یوسف کلفا (۴) و عمر خاربین (۸۱ - پنالتی) گل‌های تیم سوریه را به ثمر رساندند. با توجه به نامشخص بودن وضعیت تیم دوم گروه B، قطری‌ها باید منتظر دیدارهای فردا شب باشند تا از بین عربستان، کره‌شمالی و تایلند یکی حریف میزبان رقابت‌ها شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا ناصری

      ژاپن را میبریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج