۲۸۸۷۲۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

قیمت آپارتمان های نوساز در تهران

آپارتمان‌هایی که عمر بنای آنها زیر ۵ سال است معمولا بیشترین خریداران را در بازار مسکن دارند. بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد درمیانه دی‌ماه بیشترین خرید و فروش‌های آپارتمان‌های نوساز متعلق به آپارتمان‌هایی با متراژ بالای ۸۰ متر بوده است.

روزنامه دنیای اقتصاد: آپارتمان‌هایی که عمر بنای آنها زیر ۵ سال است معمولا بیشترین خریداران را در بازار مسکن دارند. بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد درمیانه دی‌ماه بیشترین خرید و فروش‌های آپارتمان‌های نوساز متعلق به آپارتمان‌هایی با متراژ بالای ۸۰ متر بوده است.

به طور مثال آپارتمانی ۱۱۸ متری در محله کوکب به قیمت متری ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رفته است. همچنین در شهرک ژاندارمری آپارتمانی ۱۸۰ متری به قیمت متری ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفته است.

در محله نارمک شرقی آپارتمانی ۱۰۴ متری، متری ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد و درمحله سعادت آباد نیز آپارتمانی نوساز که متراژ آن ۹۰ متر است به قیمت متری ۸ میلیون و ۹۰۰هزار تومان به فروش رفت. در محله نیروهوایی آپارتمانی ۱۵۰ متری به قیمت متری ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش رفته است. در محله جنت آباد جنوبی نیز این هفته آپارتمانی ۱۲۳ متری، به قیمت متری ۴ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان فروخته شد.

در محله شاهین که در محدوده غربی تهران واقع است نیز آپارتمانی ۸۵متری به قیمت متری ۵ میلیون تومان معامله شد. در این هفته آپارتمان های کوچک متراژ نوساز هم در بازار معامله شد. در محله کارون شمالی آپارتمانی ۵۳ متری به قیمت متری ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رفت و در محله وحیدیه نیز آپارتمانی نوساز متری ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

قیمت آپارتمان های نوساز در تهران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج