۲۸۸۸۱
۷ نظر
۵۰۷۲
۷ نظر
۵۰۷۲
پ

دوست داشتید مثل بكام ۴بچه داشتید؟

نظرات جالب فوتبالیستهای ایرانی در مورد بچه داری

فوتبالیست جماعت اهل زن و زندگی هستند یا نه؟ صحبت با این ۹چهره با این سؤال شروع می‌شود كه «دوست دارید مثل دیوید بكام ۴فرزند داشته باشید؟»

نظرات جالب فوتبالیستهای ایرانی در مورد بچه داری

برترین ها: از مقابل یكی از خروجی‌های فروشگاه بزرگ «هرولدز» در لندن، «بكام» با آن هیبت و تیپ سوپراستاری‌اش با چند پلاستیك بزرگ رنگارنگ خارج می‌‌شود و البته حواسش را به پشت‌سرش جمع كرده، جایی كه ۴فرزند قد و نیم‌قدش را مثل یك زنجیر دنبال خود می‌كشاند.

نظرات جالب فوتبالیستهای ایرانی در مورد بچه داری

صحنه عجیب و شاید باورنكردنی است؛ دیوید بكام، ستاره فوتبال انگلستان كه هنوز هم می‌تواندبرای تبلیغ یك ریش‌تراش یا كالای ورزشی هزاران پوند را به حسابش هدایت كند، در ۳۶سالگی درست مثل یك مرغابی مادر جوجه‌هایش را دنبالش به این سو و آن‌سو، می‌كشاند و البته به‌نظر می‌رسد از این اتفاق لذت هم می‌برد. شاید در دنیای ستاره‌ها به‌ویژه ورزشكاران حرفه‌ای، میل به تشكیل یك خانواده پرتعداد و سروكله زدن با فرزندان زیاد، چندان مرسوم نباشد اما یكی مثل بكام هم پیدا می‌شود كه در اوج شهرت و ثروت همراه با همسر مشهورش، دنیای منحصر‌به‌فردی برای خود می‌سازد و یك‌بار دیگر نگاه‌ها را به سوی خود و خانواده‌اش جلب می‌كند. هرچند دیوید بكام و خانواده‌اش حتی در انگلستان و اروپا هم خانواده‌ای خاص به حساب می‌آیند اما علاقه او و ویكتوریا به داشتن ۴فرزند، این سؤال را برای بسیاری به‌وجود ‌‌آورده كه ستاره‌ها و به‌خصوص ورزشكاران حرفه‌ای چقدر به داشتن یك خانواده پرتعداد و انرژی گرفتن از كانون گرم آن علاقه‌ نشان می‌دهند؟ پرسش دیگر هم پیش می‌آید و آن اینكه ورزشكاران چقدر راضی به ایجاد زندگی مشترك هستند و آیا از داشتن یك خانواده كه با وجود همسر و فرزندانشان شكل می‌گیرد، لذت می‌برند یا نه؟ شاید با خواندن صحبت‌های ۹ مرد اهل فوتبال كه در میانشان هم فرد متاهل وجود دارد هم مجرد، بتوان قضاوتی درخصوص این قشر موردتوجه جامعه داشت و اینكه فوتبالیست جماعت اهل زن و زندگی هستند یا نه؟ صحبت با این ۹چهره با این سؤال شروع می‌شود كه «دوست دارید مثل دیوید بكام ۴فرزند داشته باشید؟»



نظرات جالب فوتبالیستهای ایرانی در مورد بچه داری

رضا شاهرودی:به ۲ تا راضی‌ام

«رضا مالدینی» این اسم و لقب فوتبالیستی است كه خوش‌تیپی‌اش در دهه 70 باعث شده بود هفته‌نامه‌ها و مجلات برای صفحه پوستر سراغ عكس‌های مختلفی از او بروند. رضا شاهرودی حالا یك پیشكسوت فوتبال و البته مردی خانواده‌دوست‌ است كه می‌گوید: «من از اول هم دوست داشتم همین 2فرزند را داشته باشم، 2تا دختر دارم كه به همین تعداد فرزند راضی‌ام. به نظر من همین تعداد فرزند كافی است.» شاهرودی سال 1385 ازدواج كرده و 2دختر دوقلو به نام‌های یشنا و دینا دارد كه 4ساله هستند. همان‌قدر كه آقارضا اصرار می‌كند دختران خانواده شاهرودی بابایی هستند، در پاسخ به این سؤال كه دوست داشتید فرزندانتان دختر بودند یا پسر، صداقت دارد: «اول دوست داشتم پسر باشند اما الان یك تار موی‌شان را به صدتا پسر نمی‌دهم.» آقارضا البته از همسرش نمی‌ترسد و تاكید دارد زندگی متاهلی عالی است. او می‌خواهد كمی كه دخترانش بزرگ شدند آنها را به سمت فوتبال و پرسپولیس بكشاند: «الان زیاد توجهی به فوتبال نمی‌كنند اما مگر می‌شود در این خانه فوتبالی نشد. من كه می‌خواهم كمی كه بزرگ​تر شدند مقابل آنها مدام رنگ قرمز بیاورم تا به این رنگ گرایش پیدا كنند.»



نظرات جالب فوتبالیستهای ایرانی در مورد بچه داری

مهدی شیری:همه چیز زندگی من عالیه...

فقط ۳۴سال دارد اما نیمی از موهایش البته به شكلی جالب سپید شده است. تینا تنها فرزند مهدی شیری است كه روزگاری آبی بود و بعدها سرخ شد. شیری كه از پرسش درباره تعداد فرزندان بكام از خنده ریسه رفته، یك جواب قاطع دارد: «نه» مهدی می‌گوید: «خب، بچه زیادی كه بد نیست ولی با وضعیت فعلی نمی‌شود. شاید اگر من هم در انگلیس زندگی می‌كردم به این فكر می‌افتادم.» وی می‌گوید: «فقط وضعیت مالی ملاك نیست بلكه شرایط اجتماعی هم مهم است.» شیری كه سال ۸۰ ازدواج كرده حالا از زندگی مشترك خود كاملا راضی است. او یك جمله نسبتا كلیشه‌ای دارد: «همه‌‌چیز عالی است.» تینا دختر كوچولوی دوست‌داشتنی شیری تنها فرزند این خانواده ۱۱ساله است كه البته خودش ۵سال دارد. البته تینا كه كنار پدرش نشسته فریاد می‌زند: «بابا من ۶سالمه» فوتبالیست شیرازی و خوش‌خنده سرخابی، یك پیشنهاد برای فوتبالیست‌ها دارد: «به همه فوتبالیست‌ها توصیه می‌كنم قبل از ۲۵-۲۴سالگی ازدواج كنند و هرچه زودتر وارد زندگی مشترك شوند.»


نظرات جالب فوتبالیستهای ایرانی در مورد بچه داری

سعید دقیقی:فوتبالیست​ها باید زود ازدواج کنند و زیاد بچه داشته باشند

سعید دقیقی هم می‌تواند از جمله فوتبالیست‌های خاص باشد، چون می‌گوید: «بله‌، دوست دارم ۴فرزند داشته باشم.» و داستان تاهل آقا سعید جالب است: «خدارا شكر زود ازدواج كردم و یك بچه كوچك دارم. خوشبختانه فوتبالیست‌ها توانایی مالی دارند و می‌توانند در جوانی ازدواج كنند. البته مهم‌تر آن است كه بچه‌های خوب بزرگ كنند. بچه‌هایی كه برای اجتماع موثر باشند. من كه خودم دوست دارم روز پیری دورو برم شلوغ باشد. البته ۳تا بچه كافی است اما اگر شرایطش را هم داشته باشی تا ۴تا هم ایراد ندارد.»دیبا دختر ۸ماهه سعید است كه بعد از ۵سال زندگی مشترك، شیرینی خانه به حساب می‌آید. دقیقی هم از زندگی متاهلی راضی است اما توصیه​ای اخلاقی برای جوان‌ها دارد: «اگر بتوانی به جای احساس از روی منطق ازدواج كنی و از طرفی به لحاظ تعقل به مرتبه بلوغ رسیده باشی، ازدواج زود مناسب‌تر است. پس بهتر است ۲۲-۲۱سالگی ازدواج كنی.»

و بالاخره جمله‌های پایانی گلزن سایپا كه احساسی است: «وقتی یكی، دوماه از حضور بچه در خانه می‌گذرد مدام همه حواس به سمت او جلب می‌شود. من كه خودم وقتی از تمرین به منزل می‌آیم به دیدن خانواده و فرزندم دلخوشم و خیلی هم از این قضیه راضی​ام.»


نظرات جالب فوتبالیستهای ایرانی در مورد بچه داری

رضا عنایتی:چرا بكام مثل من نباشد؟

پاسخ رضا عنایتی كه احتمالا عیال‌وارترین فوتبالیست ایرانی است، به سؤال ویژه ما که كاملا خاص است: «من كه ۴تا بچه دارم، چرا نمی‌پرسید دیوید بكام دوست ندارد مثل من باشد؟» گلزن امسال مس كرمان، حرف‌های جالبی دارد برای اینكه بگوید چرا بر خلاف بیشتر فوتبالیست‌ها دل به دریا زده و ۴فرزند قدونیم‌قد دارد: «من در یك خانواده شلوغ رشد كردم، ۵ تا برادر داشتم،‌ ۳ تا خواهر و خاطرات زیادی از كوچكی و دوروبرهم بودن دارم. دوست دارم دوروبرم شلوغ باشد. از هیچ‌چیز هم نترسیدم. البته سعی می‌كنم تا جایی كه بتوانم از لحاظ تربیتی و رفاهی برای بچه‌هایم پدری كنم.» آقا رضا كلا به فرزندانش عشق می‌ورزد: «همین كه می‌بینی جلوی چشمت راه می‌روند، لذت می‌بری. البته ما كه لیاقت نداریم هردقیقه راه رفتن‌شان را ببینیم اما همین قدم زدنشان مقابل چشمانت دنیایی است.» این سختی‌های بزرگ كردن ۴فرزند قدونیم‌قد كاری كرد تا عنایتی یاد همسرش بیفتد: «واقعا بزرگ كردن ۴ تا بچه سختی‌های خاص خودش را دارد، به همین دلیل باید از همسرم تشكر كنم. بچه‌های من هم بابایی هستند و زمانی كه مرا نمی‌بینند بی‌تاب می‌‌شوند به همین دلیل وظیفه مادرشان سنگین‌تر می‌شود.» معین، پسربزرگ عنایتی است كه ۱۲سال دارد، امید ۸ساله است و آریا و ارینا تازه ۴ساله شده‌اند. عنایتی همیشه برای سروكله زدن با این ۴تا حوصله دارد: «مطمئن باش تا زمانی كه اخلاقم خوب نباشد نمی‌روم خانه و همیشه حوصله آنها را دارم.» عنایتی ۲۰ساله بوده كه ازدواج كرده و درباره شرایط تاهل برای فوتبالیست‌ها می‌گوید: «شرایط متاهل شدن ویژه است و باید روی ورزش و زندگی تمركز كافی كنند. البته زود ازدواج كردن هم تضمینی برای موفقیت نیست.» آقا رضا كه یك گلزن مادرزادی است از محسنات زندگی متاهلی می‌گوید: «در این‌صورت یكسری حاشیه‌ها برایت به وجود نمی‌آید ضمن اینكه در امر استراحت و تغذیه شرایط متاهلان بهتر است.»


نظرات جالب فوتبالیستهای ایرانی در مورد بچه داری

وحید شمسایی:فكر كنم همین 3تا كافیه

آقای شمسایی شما دوست دارید مثل دیوید بكام ۴تا فرزند داشته باشید؟: «۳تا كه دارم، دیگر چرا مثل دیوید بكام؟ دیوید بكام باید شبیه شمسایی شود» وحید كه جزو فوتبالیست‌های عیالوار است در توجیه این اتفاق می‌گوید: «خب، فكرها و ذهن‌ها متفاوت است. هركسی بنا به شرایط خودش تصمیم می‌گیرد اما ۳ تا بچه كافی است.» دوقلوهای وحید را خیلی‌ها دیده‌اند؛ كیمیا و كیانا كه ۹ ساله‌‌اند. دختر بزرگ شمسایی هم نگار است كه ۱۳سال دارد. شمسایی می‌گوید: «اگر ایده‌آل‌های زندگی سرجای خودش باشد، زندگی متاهلی برای ورزشكار خوب است. من در
22-21سالگی ازدواج كردم و از زندگی مشتركم خیلی هم راضی‌ام.» ادامه صحبت‌های شمسایی هم شنیدنی است: «انسان‌ها به لحاظ فكری متفاوتند. نمی‌شود بگوییم حتما در این سن باید ازدواج كرد. یكی مثل علی دایی بعد از پایان دنیای حرفه‌ای‌ به عنوان بازیکن ازدواج می‌كند و نمی‌توان گفت كسی كه زود ازدواج می‌كند موفق است. خیلی‌ها هم با ازدواج زود به مشكل برخورده‌اند.»

وحید از رابطه‌اش با دخترانش می‌گوید و اینكه دوست دارد آنها هم ورزشكار باشند: «ورزش می‌تواند به شرایط روانی و شخصیتی آنها شكل خوبی بدهد. دختر خودم دوست دارد وارد فوتبال شود اما من اصراری ندارم.»


نظرات جالب فوتبالیستهای ایرانی در مورد بچه داری

پژمان جمشیدی:اگر می‌خواستم تا الان 4تا بچه داشتم

در۳۴سالگی بخش عمده‌ای از موهای پژمان سفید شده هرچند احتمالا او سپید و سیاه شدن یك در میان موهایش را نشانه‌ای بر خوش‌تیپی می‌داند. پاسخ پژمان جمشیدی درباره تعداد فرزندان هم جالب است. «نه ۴ تا بچه زیاد است اگر من هم دوست داشتم این تعداد بچه داشته باشم، می‌توانستم اما...» پژمان مجرد است اما دلیلش برای مجرد ماندن: «خب، قسمت نشده هرچند به صورت جدی هم تصمیمش را نداشتم.» و اما ادامه صحبت‌های او درباره ازدواج نكردن: «همه‌چیز كه درآمد نیست، مهم راهی است كه برای زندگی مشخص كرده‌ای.» جمشیدی كه فعلا قصدی برای ازدواج كردن ندارد درباره سن مناسب برای ازدواج فوتبالیست‌ها می‌گوید: «بستگی دارد، اگر ازدواج موفق باشد به رشد فوتبالیست كمك می‌كند و اگر هم نباشد، در فوتبالیست تاثیر منفی می‌گذارد.»


نظرات جالب فوتبالیستهای ایرانی در مورد بچه داری

مهرداد پولادی: بستگی به فردش داره

بالاخره خیلی از فوتبالیست‌ها دوست دارند خاص باشند. بعضی‌ها خاص بودن را در ظاهر‌شان نشان می‌دهند، بعضی مثل بكام همه‌چیزشان خاص است و عده‌ای مثل مهرداد پولادی تصمیم‌های خاص می‌گیرند. پولادی كه از سؤال درباره تعداد فرزندان بكام و اینكه آیا خودش دوست دارد ۴فرزند داشته باشد جاخورده، قاطعانه می‌گوید: «نه» جواب بعدی مهرداد جالب‌تر است: «اگر می‌خواستم ۴تا بچه داشته باشم تا الان داشتم!» این بازیكن پرسپولیس می‌گوید: «كلا علاقه‌ای ندارم ازدواج كنم.» پولادی كه حالا ۲۵ ساله است، درباره سن ازدواج فوتبالیست‌ها می‌گوید: «خب، بستگی به افراد و شرایط‌شان دارد. اگر كسی بتواند خیلی زود زوج ایده‌آلش را پیدا كند و اینكه كسی بتواند با زندگی فوتبالیست جماعت كنار بیاید خیلی خوب است كه به موقع ازدواج كند اما من كه علاقه خاصی به ازدواج كردن ندارم.»


نظرات جالب فوتبالیستهای ایرانی در مورد بچه داری

هادی شكوری:من هم دوست دارم مثل بكام باشم

در بین فوتبالیست‌ها بعضی با فرزندان خود رابطه فوق‌العاده‌ای ایجاد كرده‌اند. یكی از آنها هادی شكوری است كه او هم بدش نمی‌آید مثل بكام ۴فرزند قدونیم‌قد داشته باشد. اتفاقا شكوری می‌گوید: «من هم دوست دارم مثل بكام باشم.» آرشا، تنها فرزند هادی است اما خودش می‌گوید: «به نظر من دو تا فرزند كافی است اما اگر شرایطش را داشته باشی فرزند بیشتر، چرا كه نه؟» شكوری از مصائب زندگی مشترك و درگیری با ورزش حرفه‌ای می‌گوید: «به نظر من اگر یك فوتبالیست حرفه‌ای بعد از دوران بازیكنی‌اش ازدواج كند، بهتر است زیرا ورزش حرفه‌ای هم به زندگی لطمه می‌زند هم هضم این همه گرفتاری برای همسران آنها دشوار است. كلا زندگی با ورزشكار جماعت سخت است.» شكوری هم از زندگی متاهلی راضی است و از ارتباطش با آرشا می‌گوید: «واقعا مثل دو تا رفیق هستیم. آرشا احتیاج به یك همبازی و همصحبت دارد و ما معمولا با هم هستیم. بیشتر اوقات با هم پلی‌استیشن بازی می‌كنیم و جالب اینكه بعضی اوقات مجبورم می‌كند درخانه كفش استوك بپوشم و كنارش بازی كنم!»


نظرات جالب فوتبالیستهای ایرانی در مورد بچه داری

فرشید طالبی: بعضی‌ها در وجودشان می‌بینند

دربین فوتبالیست‌ها شاید خوش‌اخلاق‌ترین‌شان یك پسر باادب شیرازی است كه می‌گوید درشرف ازدواج است. فرشید طالبی كه امسال می‌خواهد برای سپاهان بازی كند،‌ می‌گوید: «نمی‌گویم داشتن ۴فرزند برای فوتبالیست خوب نیست. یكی در وجودش می‌بیند و بچه‌دار می‌شود اما فقط بچه‌دار شدن ملاك نیست. ما در قبال بچه‌دار شدن مسئولیت داریم چون باید روی تربیت‌شان تمركز كنیم.» طالبی می‌گوید: «همه‌چیز پول نیست. خیلی از پولدارها فرزندهای قابلی ندارند اما برخی در روستاها فرزندهایی تربیت كرده‌اند كه گاه نخبه‌های مملكت می‌شوند.» فرشید درباره ازدواج هم صحبت‌های جالبی دارد: «ازدواج سنت پیغمبر است و امری مستحب به حساب می‌آید. اما در عالم حرفه‌ای باید شرایط را درنظر بگیری. به نظر من برای فوتبالیست بهتر است سن ازدواج ۷۲-۶۲ سالگی باشد یا كمی دیرتر.» تعبیرهای جالب طالبی تمام نمی‌شود: «روی پیشانی ما نوشته شده با چه كسی، چه جوری و كجا ازدواج كنیم. من درسال ۰۸در یكی از مصاحبه‌هایم گفتم، ان‌شاءالله در ۰۳سالگی ازدواج خواهم كرد و همین اتفاق هم می‌افتد.» فوتبالیست شیرازی سپاهان می‌گوید: «زن خوب واقعا انسان را تكان می‌دهد. شاید با یك همسر خوب بتوان مسیر ۰۱ساله را زودتر طی كرد. شاید برعكسش هم اتفاق بیفتد اما بیشتر فوتبالیست‌های موفق ما زود ازدواج كرده‌اند و بیشترشان بچه هم دارند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن71

      سلام مهرداد پولادی فکر کنم 25 سالش باشه نه 52 سال!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • نیکا

      جالب بود مرسی..

    • Sadaf

      adad ha tu ghesmate akhar, varune tayp shodan!!!!!

    • بدون نام

      عدد ها رو تو قسمت فرشید طالبی اشتباه نوتشید مثل:به نظر من برای فوتبالیست بهتر است سن ازدواج 72-62 سالگی باشد
      یا من درسال 08در یكی از مصاحبه‌هایم گفتم وان‌شاءالله در 03سالگی ازدواج خواهم كرد و همین اتفاق هم می‌افتد.» فوتبالیست شیرازی سپاهان می‌گوید: «زن خوب واقعا انسان را تكان می‌دهد. شاید با یك همسر خوب بتوان مسیر 01ساله را زودتر طی كرد

    • kami

      آخه یکی نیست بگه پژمان جان اگه الان منم میخواستم جای 4 تا میتونستم 40 بچه داشته باشم ولی خب مجردم نمیشه
      حرفا میزنند یه سریا هااااااااااااااااا!!!!!!!!

    • هانیه

      درست حرف بزن درمورد اقای جمیشیدی

    • ملیکا

      l منم با تو وافقم هانیه جون.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج