۲۸۸۸۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

معرفی اپلیکیشن رسمی مسابقات المپیک ۲۰۱۲

اپلیکیشن رسمی مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن، برنامه ای است که به شما اجازه می دهد تا با آخرین اخبار و نتایج این مسابقات همراه شوید.

نارنجی: کمتر از دو روز دیگر به بزرگترین رویداد ورزشی جهان، یعنی المپیک لندن باقی مانده است. این مسابقات که در هر دوره هیجانات خاص خود را دنبال می کند، در سال ۲۰۱۲ نیز پذیرای ورزشکاران بسیاری است. شما هم اگر به این مسابقات علاقه مند هستید، می توانید از طریق گجت های خود با ورزشکاران محبوبتان همراه شوید.



اپلیکیشن رسمی مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن، برنامه ای است که به شما اجازه می دهد تا با آخرین اخبار و نتایج این مسابقات همراه شوید. شما از طریق این اپلیکیشن می توانید با مراجعه به بخش اختصاصی هر ورزش، از اتفاقات مربوط به آن اطلاع حاصل کنید و یا با مراجعه به لیست کشور های شرکت کننده، از کاروان اعزامی هر کشور و نتایج آن ها با خبر شوید. در نهایت نیز با مراجعه به جدول مدال ها، امکان این را دارید تا از رتبه بندی کشور ها در این مسابقات مطلع شوید.

معرفی اپلیکیشن رسمی مسابقات المپیک 2012

این اپلیکیشن رایگان را برای اندروید می توانید از آدرس http://cafebazaar.ir/app/com.london۲۰۱۲.results/?l=fa دانلود نمایید . کاربران iOS نیز با مراجعه به اپ استور به آدرس http://itunes.apple.com/us/app/london-۲۰۱۲-official-results/id۵۳۶۵۱۳۰۷۰?mt=۸ می توانند این برنامه را تهیه کنند . اگر هم گوشی شما از سیستم عامل ویندوز فون بهره می برد، می توانید از مارکت پلیس به آدرس http://www.windowsphone.com/en-US/apps/۴۸۲۴a۳۲b-۱۷۰۲-۴۸۸۰-۸f۸a-۴۵db۳c۳bf۱e۷ برای دانلود اپلیکیشن مذکور اقدام نمایید.

کاروان ایران نیز با ۵۴ ورزشکار و در سیزده رشته در این مسابقات حضور خواهد داشت. به نظر شما ملی پوشان کشورمان چند مدال را در این مسابقات کسب خواهند کرد و در پایان ، ایران در بین ۲۰۴ کشور شرکت کننده، چه رتبه ای را بدست خواهد آورد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج