۲۸۸۹۹۱
۲۱ نظر
۵۰۱۲
۲۱ نظر
۵۰۱۲
پ

آزار و اذیت دختر جوان به دست ۴ نفر

چهار مرد شیطان صفت که با ضرب و جرح و تهدید، مبادرت به آزار و اذیت دختر ۲۰ ساله‌ای کرده بودند توسط مأموران پلیس آگاهی شناسایی و به دام افتادند.

خبرگزاری آنا: چهار مرد شیطان صفت که با ضرب و جرح و تهدید، مبادرت به آزار و اذیت دختر ۲۰ ساله‌ای کرده بودند توسط مأموران پلیس آگاهی شناسایی و به دام افتادند.

2 دی ماه امسال خانم جوانی ( 20 ساله ) با مراجعه به کلانتری 167 دولت آباد به مأموران اعلام کرد که توسط چهار جوان مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی، شاکیه به پزشکی قانونی اعزام و پس از تأیید اظهارات شاکیه مبنی بر «وقوع آزار و اذیت»، پرونده مقدماتی به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات شاکیه

شاکیه پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: حدود دو هفته پیش از وقوع حادثه، قصد رفتن به منزل خواهرم در منطقه دولت آباد را داشتم، به همین علت از آژانس نزدیک خانه درخواست یک دستگاه خودرو کرده و پس از دقایقی یک دستگاه خودرو ۲۰۶ سفید رنگ با یک راننده جوان حدودا ۲۵ ساله به در خانه ما مراجعه کرد، آن روز راننده آژانس بدون هرگونه صحبتی مرا به منزل خواهرم رساند اما پس از چند روز، همان جوان به نام «وحید . الف» ( متولد ۱۳۶۹ ) را چندین بار در اطراف خانه مشاهده کردم . نهایتا یک روز وحید به من مراجعه و مدعی شد که به من علاقه مند شده و قصد ازدواج با مرا دارد.

او در چندین نوبت دیگر درخواست خود را تکرار کرد تا نهایتا من به صحبت‌هایش اعتماد کردم و همین موضوع باعث شد تا در چندین نوبت با او ملاقات کنم. طی همین مدت کوتاه وحید به شدت به من ابراز علاقه می‌کرد. وحید در صحبت‌هایش عنوان کرده بود که پدرش فوت کرده و در حال حاضر او به همراه مادر و مادربزرگش زندگی می‌کند . روز حادثه وحید به بهانه اینکه قصد دارد تا مرا به مادر و مادربزرگش معرفی کند، مرا به خانه‌ای در دولت آباد برد اما زمانی‌که وارد خانه می‌شدم، در حالی‌که منتظر ملاقات با مادر و مادربزرگ وحید بودم، بر خلاف تصور سه جوان قوی هیکل در داخل خانه حضور داشتند. آن زمان بود که متوجه شدم، تمامی آن علاقه نشان دادن‌ها از سوی وحید دروغ بوده است.

دستگیری هر چهار متهم پرونده

با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با راهنمایی شاکیه اقدام به شناسایی محل وقوع جرم در منطقه دولت آباد - جاده سوم و دستگیری «سیروس . ج» (متولد 1355) کردند. در ادامه کارآگاهان با شناسایی محل تردد «وحید . الف» در میدان اصلی شهرری، وی را نیز سوار بر یک دستگاه خودرو 206 سفیدرنگ دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران منتقل کردند. در تحقیقات بعمل آمده از محل سکونت متهمان، اهالی محل از سوابق متعدد نزاع و درگیری این دو در محل و همچنین ایجاد مزاحمت برای اهالی اهالی بویژه بانوان جوان نارضایتی شدید داشته و با اطلاع از خبر دستگیری متهمان، به شدت از این موضوع ابراز رضایت کردند.

با دستگیری«وحید» و «سیروس» و اعتراف صریح آنها به ضرب و جرح، تهدید و آزار و اذیت شاکیه، دو متهم دیگر پرونده به نام های «مهدی . ر» و «امیر . ع» ( متولد ۱۳۷۰ ) شناسایی و آنها نیز در منطقه «امین آباد» با یک دستگاه خودرو ۲۰۶ سفید رنگ دیگر دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند .

سرهنگ کارآگاه حسین زارع، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: هر چهار متهم صراحتا به آزار و اذیت شاکیه اعتراف، تحقیقات در خصوص متهمان پرونده تکمیل، قرار قانونی از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و پرونده به همراه هر چهار متهم جهت صدور در اختیار شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران قرار گرفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • golbahar

      لعنت ب پسرای بی وجدانی ک با این حربه های کثیف دنبال هوی و هوس خودشونن و نابودی ی انسان براشون هیچه خدا لعنتشون کنه عین همین بلارو باید سرشون آورد هر چند اینا ک انقد بی وجودن ازین مجازاتم استقبال میکنن!!

      پاسخ ها

      • بانی

        بله شما راست میگی
        اما عقل دختره کجا رفته
        یه دختر 25 ساله به چه جراتی میره خونه یه پسر جوون

    • بدون نام

      درود بر والدین اینها که همچین دست گل هایی تحویل ملت دادن.

      پاسخ ها

      • حسين

        اصوليش اينه كه خانواده داماد برن عروسو ببينن در ضمن مي تونن تو يه مكان عمومي ام قرار بزارن يعني هيچ احساس خطري نمي كنن كه مستقيم ميرن خونه؟.

    • حامد

      فقط اعدام

    • بدون نام

      خباثت اين پسرها و بي وجدانيشون يه طرف خنگي دخترا و فريب اين چنين حرفاي احمقانه خوردن يه طرف
      اخه كدوم دختر عاقلي پا ميشه بره تا مثلا مادر پسر تو خونه ش ببينتش
      گيريم رفتي ديدن مادر اخه اين با كجاي عرف ما جوره؟!!!!!
      كاش دخترا يه كم بيشتر فكر ميكردن....

    • ابوالفضل

      رحم و مروت در وجود اين رذل پيشگان معنا نداره خدا لعنتشون كنه كه زندگي ديگران نابود ميكنند.

    • saeed

      قلبم گرفت خدایا تا کی باید شاهد این اتفاقات زجر اور باشیم؟؟؟

    • یه ایرونی مثه خودت

      فقط اعدام !!!


      میخواستم اولین نفری باشم که این جمله تکراری و همیشگی ورو مینویسه

    • بدون نام

      بیچاره دختره.. 20 ساله.. باید 4 نفر و اعدام کنن.. شرشون کم بشه..بی حیاها و کثافت

    • بدون نام

      مجازات اعدام در انتظارشون هست مبارکش.ن باشه .خداا ما رو انی و کمتر از انی به خودمون واگذار نکن

    • فرهاد

      قانون بایدمجازات سنگینی برای این بی شرفهادرنظربگیردچنان مجازاتی که دیگه هیچ بی شرفی اینگونه بادختران ساده لوح مارفتارنکند.گفتم دختران ساده لوح بله اگرساده لوح نبودنمی بایست بدون اجازه خانواده اش به منزل چنین نامردهای برود.درضمن اون آژانس هم بایدجوابگوباشدکه چگونه این فردرودرآژانسش قبول کرده آژانس هامورداعتمادمردم بایدباشند

    • محبوبه

      بندازين شون تو بشکه اسید ملعون ها رو

      پاسخ ها

      • بنی

        عالی بود محبوبه جان

    • حیران

      کار هر چهار نفر این آقایان کثیف و نفرت انگیزه و باید طبق قانون به اشد مجازات برسن
      ولی آیا این مد جدید هست که خواستگار تو کوچه از دختر خواستگاری کنه و بعد دختر رو برای معرفی به مادرش به خونه ببره ؟ تو فرهنگ و سنت ایرانی مادر پسر برای دیدن دختر با در نظر گرفتن تمام رسم و رسومات به منزل دختر رفته و آشنایی انجام میشه نمیدونم شاید الان کلاسمون رفته بالا و خیلی متمدن شدیم و رسم و رسومات قدیم دیگه کلاس نداره ولی امنیت داره بیاین برگردیم به خودمون و رسومات و فرهنگ زیبای خودمون باور کنید خیلی از مشکلات ما ناشی از همین تقلید کورکورانه مون از به اصطلاح متمدن هاست

    • بدون نام

      در اینکه 4 مرد تجاوزگر باید مجازات شوند تردیدی نیست اما نکته دیگری هم وجود دارد و آن اینکه دختره هم دختر سالمی نبوده و احتمالاً یک جاهایی از ماوقع را هم دروغ می‌گوید. به بیان دیگر حقش بوده نباید بر خلاف شئونات اسلامی و عرفی با نامحرم حشر و نشر می داشت. دختران ماهواره‌ای عبرت بگیرند

    • بدون نام

      قرار بود آزانسي ها افراد متاهل را جذب کنند
      به نظر من مسئول آژانس بي تقصير در اين ماجرا نيست

    • فرناز

      مشکل اساسی در این موضوع اینه که چرا دختر اینقدر ساده لوحانه برخورد کرده وراحت وارد یه منزل مرد بیگانه میشه به نظر می اید هیچ اموزشی به دختران در ارتباطاتشون از طرف خانواده و مدرسه و رسانه ها داده نشده ما مسئولیم اگاه سازی ومهارتهای زندگی رو اموزش بدیم معضلات سرخوردگی امثال این دختران باعث بحران در خانواده وجامعه میشه

    • زهرا

      خدا. همچین بلای سرکسی نیاد.. ..........................

    • بدون نام

      باید اینا رو از دو پا سه شبانه روز آویزونشون کرد

    • کیارش

      رابطه دختر وپسر ها رو که نمیشه از بین برد ,دختر وپسر در یه سنی مخفیانه وبه دور از چشم خانواده ممکن در چنین شرایطی قرار بگیرن,باید فرهنگ سازی بشه وقتی یه دختر از ترس خانواده ودستگیری با پیشنهاد یه آدم نامرد روبرو میشه که بریم یه جای خلوت مثل خونه ,خوب این اتفاقات هم میافته ,ولی اگه درجامه این فرهنگ جابیوفته که مثلا یه دختر با یه پسر تو پارک یا خیابان دارن با هم صحبت میکنن سریع نیان بگیرنشون وببرن خوب این اتفاقات کمتر پیش میاد باید این فرهنگ جا بیافته که یه دختر اگه با یه پشنهاد روبرو شد بدون ترس به خانوادش اطلاع بده (برادر ,پدر ,مادر ...)نه از ترس کتک و دعوا خانواده وبرخورد گشت ارشاد تو موقعیت های این چنینی قرار بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج