۲۸۹۳۷۸
۶ نظر
۶۵۱۶
۶ نظر
۶۵۱۶
پ

شناسایی دو شبکه ماهواره ای غیراخلاقی

با دستگیری یکی از عوامل اصلی مرتبط با سرویس های اطلاعاتی ۳ کشور اروپایی، دو شبکه ماهواره ای اصلی فعال در حوزه های غیراخلاقی تعطیل شد.

خبرگزاری صدا و سیما: با دستگیری یکی از عوامل اصلی مرتبط با سرویس های اطلاعاتی ۳ کشور اروپایی، دو شبکه ماهواره ای اصلی فعال در حوزه های غیراخلاقی و همچنین ده ها صفحه مرتبط با آنها در شبکه های اجتماعی تعطیل شد.

دستگاه های امنیتی پس از ماه ها تمرکز و ایجاد اشراف اطلاعاتی روی عوامل اصلی شبکه تلویزیونی تریپل ای (AAA) در ۳ کشور اروپایی، با طراحی و اجرای یک عملیات اطلاعاتی پیچیده، مدیر ارشد آن را در داخل ایران دستگیر کردند.

شناسایی دو شبکه ماهواره ای غیراخلاقی

وی که اخیرا و با هدایت سرویس اطلاعات خارجی انگلستان درصدد فروش دو شبکه تلویزیونی در اختیار خود به بی بی سی فارسی بوده، و همچنین ارتباطات کاری مهمی با شبکه جم تی وی داشته است، اقدامات گسترده ای در حوزه مسائل غیر اخلاقی و با هدف تخریب پایه های دینی و اخلاقی جوانان کشورمان را طراحی و اجرا می کرده است.

از جمله این اقدامات می توان به ایجاد شبکه گسترده انتقال جوانان ایرانی به خارج از کشور و درگیر کردن آنها در مسائل غیر اخلاقی و کسب درآمد از این طریق به ارزش بیش از ۸۵۰ هزار دلار، اداره و راه اندازی ۳ کمپانی فساد بزرگ در یکی از کشورهای منطقه با گردش مالی بیش از ۵۰۰ هزار دلار، ایجاد شبکه جذب آگهی و استخدام مرتبطین در داخل کشور و همچنین اداره بیش از ۴۰ صفحه و پروفایل ویژه در شبکه های اجتماعی مختلف با هدف شبکه سازی در زمینه فساد اشاره کرد.

شناسایی دو شبکه ماهواره ای غیراخلاقی

شناسایی و تعطیلی دو شبکه ماهواره‌ای فعال غیراخلاقیتحقیقات انجام شده نشان دهنده این است که همه این اقدامات با اشراف مستمر سرویس های اطلاعاتی غربی و همکاری برخی دولت های بزرگ اروپایی با هدف تخریب بنیان های ایدئولوژیک ایران اسلامی انجام می شده است غافل از اینکه تمامی این تحرکات تحت اشراف اطلاعاتی کامل چشمان تیزبین سربازان گمنام امام زمان (ع) قرار دارد.

توجه به این نکته لازم است که هرگونه همکاری به هر نحو با شبکه های ماهواره ای خارج نشین از جمله تولید محصول، جذب و سفارش آگهی یا ارتباطات کاری ممنوع است و مورد پیگیری و برخورد جدی قرار خواهد گرفت.

شناسایی دو شبکه ماهواره ای غیراخلاقی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ماندانا

      دیدیم قطع شدن علت نمی دونستیم ممنون که اطلاع رسانی کردید.

    • مهدی

      به سبک جناب خان بخونید (850 هزار دلار!!!!)
      یه بار هم به سبک نقی معمولی: 850 هزار دلار؟ مگه میشه؟ مگه داریم؟

    • حسين

      پس اينهمه تلبغات و ارايه كالا درب مزل با همرا شماره تلفن هاى همرا، چى هستن! و اين شركتها در ايران كه مرتب و با اسم ومشخصات كامل چرا دستگير نمى شن! اگه نمى دونين يا نمى خواهين ببينين، كافيست اين كانالها را در ماهوار براى چند دقيقه ببينيد!

    • بی نام

      یک کانال که مخصوص موزیک بود.
      یک کانال هم فیلم های روز دنیارو با زیر نویس پخش میکرد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وااااااای چقدر غیر اخلاقی و اغفال کننده. وای واییییییی

    • غريبه نيستم

      حالا كه زخمت كسب كرد خبر را بخودهمواركرده مطلب وگزارش وعكس تهيه فرموده ايد اي كاش عكسهارا شطرنجي نميكرديد وانها با كيفيت بالا چاپ مينموديد شايد مايه عبرت سايرين قرار گيرد ملتفت كه هستيد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج