۲۸۹۴۳۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اسامی عاملان حملات پاریس فاش شد

گروه تروریستی داعش امروز چهارشنبه در نشریه خود، اسامی عاملان حملات تروریستی پاریس به همراه تصاویر و تابعیت آنها را منتشر کرد.

پایگاه خبری العالم: گروه تروریستی داعش امروز چهارشنبه در نشریه خود، اسامی عاملان حملات تروریستی پاریس به همراه تصاویر و تابعیت آنها را منتشر کرد.

این گروه در نشریه «دابق» از عاملان حملات پاریس که در ۱۳ نوامبر گذشته روی داد، پرده برداشت؛ و عکسی را منتشر کرد که حاوی تابعیت و تصاویر و نامهایی است که این جنایتکاران به آنها شهرت دارند.

به نوشته سومریه نیوز، پایگاه فرانسوی "۲۰ مینیت" نامهای واقعی این جنایتکاران را منتشر کرد؛ که شامل ابوبکر بلژیکی معروف به عبدالحمید اباعود، ابوقتال فرانسوی معروف به سامی عمیمور، بلال الحدفی معروف به ذوالقرنین فرانسوی، ابراهیم عبدالسلام معروف به ابوالقعقاع بلژیکی، اسماعیل عمر مصطفای معروف به ابوریان فرانسوی، شاکیب اکروه معروف به ابومجاهد بلژیکی و فؤاد محمد عقاد معروف به ابوفؤاد فرانسوی است.

اسامی عاملان حملات پاریس فاش شد

این پایگاه فرانسوی تاکید کرد ، با توجه به اینکه اسامی تمام تروریستها به جز صلاح عبدالسلام منتشرشده ، نشان دهنده متواری و زنده بودن وی است.

در۱۳ نوامبر ۲۰۱۵ (برابر با ۲۲ آبان ۱۳۹۴) یک رشته از حملات هماهنگ‌شده‌ی تروریستی متشکل از تیرباران‌های دسته‌جمعی و بمب‌گذاری‌های انتحاری در منطقه‌های یکم، دهم و یازدهم شهر پاریس، فرانسه منجر به کشته شدن ۱۳۰ نفر و مصدومیت ۳۶۸ نفر شد.

این حملات تروریستی در نزدیکی ورزشگاه استاد دو فرانس در سن-دنی ، شمال پاریس، و ایل دو فرانس به وقوع پیوستحداقل سه انفجار جداگانه و شش تیراندازی در محدودهٔ پاریس گزارش شد، و یک گروگان‌گیری در تئاتر بتکلان انجام شد که بین ۶۰ تا ۱۰۰ نفر گروگان گرفته شده‌بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج