۲۸۹۵۲۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیمان معادی: شاید به تلویزیون بازگشتم

بازیگر فیلم "کمپ ایکس‌ری" از حواشی بازی خود در این فیلم و حضور در جشنواره فجر امسال گفت.

روزنامه صبا: بازیگر فیلم "کمپ ایکس‌ری" از حواشی بازی خود در این فیلم و حضور در جشنواره فجر امسال گفت.

پیمان معادی، بازیگر و کارگردان سینما به بهانه اکران فیلم خارجی «کمپ ایکس‌ری» در ایران در خصوص حضور خود گفت: «کمپ ایکس‌ری» راجع به دوستی ملت‌ها و نگاه اشتباهی است که برخی از جوامع به بعضی دیگر دارند. در حقیقت این فیلم یک پیام اخلاقی و انسانی بسیار زیبا دارد که به بهانه این نگاه، موضوع زندان گوانتانامو و نگهداری مشکوک برخی از انسان‌ها که برچسب تروریست به آن‌ها زده شده است، بررسی می‌شود و اینکه دولت آمریکا به طرز شرم‌آوری این زندانی‌ها را نگهداری می‌کند و البته موجب خجالت این دولت است. در واقع موضوع این زندان همواره مورد نقد بوده است.

پیمان معادی: شاید به تلویزیون بازگشتم

بازیگر فیلم «جدایی نادر از سیمین» در مورد اینکه چرا این موضوع را برای بازی در سینمای آمریکا انتخاب کرده است، خاطرنشان کرد: من اگر ده‌ بار به عقب باز گردم، باز هم در این فیلم بازی خواهم کرد و از بازی در این فیلم بسیار خوشحال هستم. این فیلم یک نگاه انسان دوستانه به موضوع دارد و این‌ها از اهمیت فراوانی برای من برخوردارند.

بازیگر فیلم «درباره الی» در مورد اختلاف نظر خود با منتقدان افزود: بخش فرهنگی و هنری و البته اجتماعی این اثر برای من حائز اهمیت است. شاید برخی افراد حرف‌های مهم‌تری برای گفتن داشته باشند که نظر آنها نیز در جای خود محترم است، اما به نظر من این موضوعات بسیار مهم و حیاتی است. همه این مسائل فاصله رویکرد بین من و آن‌هاست که به آن‌ها احترام می‌گذارم.

وی همچنین در ادامه در پاسخ به اینکه آیا برای حضور در آثار تلویزیونی هم تمایل دارد یا خیر گفت: شاید یک روز در این قاب نیز دیده شوم، در حالی که تا امروز این فرصت برای من فراهم نشده است.

معادی همچنین در مورد جشنواره فجر امسال و فیلم‌های حاضر در این دوره ابراز داشت: امسال جشنواره خوب و با کیفیتی از لحاظ ساختاری و محتوا شاهد خواهیم بود. من در فیلم «ابد و یک روز» بازی کرده‌ام که این اثر در دو بخش سودای سیمرغ و نگاه نو حضور دارد و سعید روستایی کارگردان جوان و خوش‌ذوق سینما با ظرافت خاص این فیلم را ساخته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج