۲۸۹۵۷۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پروژکتور جدید بسیار کاربردی سونی +عکس

جدیدترین محصولات از سری لوازم الکترونیکی خانگی سونی با نام Life Spae UX حالا هم قیمت دارند و هم اینکه تاریخ عرضه شان دست کم در کشور ژاپن مشخص گردیده است.

وب‌سایت دیجیاتو - مریم موسوی: جدیدترین محصولات از سری لوازم الکترونیکی خانگی سونی با نام Life Spae UX حالا هم قیمت دارند و هم اینکه تاریخ عرضه شان دست کم در کشور ژاپن مشخص گردیده است.

پروژکتور جدید بسیار کاربردی سونی +عکس

یکی از این محصولات Portable Ultra Short Throw Projector نام دارد ؛ نوعی پروژکتور کوچک و قابل حمل که می تواند تصویر مورد نظر شما را از فاصله های بسیار کم روی دیوار یا هر سطح دیگری منعکس کند و قرار است که در تاریخ ۲۴ بهمن ماه امسال با قیمت پایه ۷۹۸ دلار به فروش رود.

این دستگاه که انرژی خود را از طریق باتری تامین می کند ابعادی برابر با ۸۱ در ۱۳۱ در ۱۳۱ میلیمتر دارد و بعد از هر بار شارژ تا دو ساعت کار می کند و می تواند تصویری ۱۳۶۶ در ۸۶۸ را با روشنایی ۱۰۰ لومن در محدوده ۵۶ الی ۲۰۳ سانتی متری خود ایجاد نماید.

یک خروجی HDMI نیز برای این پروژکتور در نظر گرفته شده است با این همه می توانید از طریق نوعی هاب وایرلس که به پی سی یا تلویزیون تان متصل می شود به محتوای دلخواهتان روی این دستگاه ها دسترسی داشته باشید.

این پروژکتور با تکنولوژی بلوتوث کم انرژی کار می کند و به همین خاطر می توانید زمانی که تلفن همراهتان در مجاورت آن قرار دارد موزیک دلخواهتان را از طریق آن پخش نمایید.

اما شاید اصلی ترین ویژگی گجت مورد بحث پایه ای باشد که به صورت اختیاری همراه با آن به فروش می رود و باعث می شود که دستگاه همخوانی خوبی با مبلمان منزل پیدا کند.

پروژکتور جدید بسیار کاربردی سونی +عکس

پروژکتور جدید بسیار کاربردی سونی +عکس

گفتنی است که دستگاه مورد بحث تا تابستان امسال به بازار ایالات متحده آمریکا عرضه می گردد. سونی همچنین در نظر دارد که اسپیکر Glass Sound خود را در تاریخ ۲۴ فوریه با قیمت ۶۳۴ دلار به بازار عرضه نماید.

این اسپیکر در واقع نسخه قابل فروش از اسپیکرهای Symphonic Light است که سال قبل در CES به نمایش در آمدند؛ نوعی اسپیکر بلوتوثی ۳۶۰ درجه که در داخل یک تیوب شیشه ای قرار دارد و تعدادی لامپ های رنگی هم در بخش انتهایی و کناری آن کار گذاشته شده اند.

پروژکتور جدید بسیار کاربردی سونی +عکس

برخلاف نسخه اولیه این اسپیکر که به عنوان یک لامپ سقفی معرفی شد، Glass Sound با این هدف به فروش نمی رود و در تبلیغات انجام شده برای آن توصیه گردیده که دستگاه را در جایی از منزل روی زمین قرار دهید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج