جاباما
۲۸۹۷۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

نماینده ولی فقیه در سپاه: شرایط ظهور امام زمان فراهم شده است

زمینه ظهور امام زمان (عج) برعهده رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران است و به طور حتم مردم ایران به رسالت سنگین خود واقفد.

خبرآنلاین: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: زمینه ظهور امام زمان (عج) برعهده رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران است و به طور حتم مردم ایران به رسالت سنگین خود واقفد.

حجت الاسلام والمسلمین 'علی سعیدی' در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با بیان اینکه یکی از دلایل حضور آمریکایی ها در عراق مقابله با پدیده مهدویت است، اظهار داشت: حضور امام زمان (عج) به علایم و شرایط خاصی بستگی دارد که هم اکنون این شرایط در خاورمیانه فراهم شده است.

وی علائم ظهور را حوادث منقطع در طول تاریخ دانست و افزود: طبق روایات یک هزارو ۲۰۰ مورد به عنوان علائم ظهور امام زمان (عج) مطرح است که اکثر این علائم همچون واقعه خونریزی در ماه محرم سال ۱۳۴۲ و مرگ شاه ملعون ، در انزوا و تنهایی رخ داده است.

وی به فراهم سازی شرایط ظهور اشاره کرد و گفت: با قیام ملت ایران در مقابل حکومت ستم شاهی زمینه حضور حضرت مهدی (عج) فراهم شد و در کنار این مسئله باید آمادگی های همچون فردی، زمینه سازی، سیستمی، منطقه ای و بین المللی نیز ایجاد شود.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی امادگی ها در ظهور امام زمان (عج) نقشی ندارند و در مقابل قرار نمی گیرند ، بلکه به ظهور ایشان نیز کمک می کنند.

اهم اظهارات نماینده ولی فقیه در سپاه را به نقل از ایرنا به شرح زیر است:

* قبل از ظهور امام زمان (عج) باید حکومتی شبیه به حکومت امام زمان ایجاد شود. شبیه ترین حکومت به حکومت امام زمان (عج) حکومت ولایت فقیه در ایران اسلامی است.

* حکومت جمهوری اسلامی توسط امام خمینی (ره) پایه گذاری شد و هم اکنون مقام معظم رهبری تداوم بخش این حکومت دینی هستند.

* در این راستا تقویت، اطاعت، حمایت و ایستادگی رهبری معظم انقلاب در مقابل فشارها و مشکلات از الزامات است و کسانی که هیچ ارتباطی با این مسئله ندارند با کسانی که در متن مبارزه تلاش می کنند، به طور قطع متفاوتند.

*در صورت ادامه حکومت صدام و حسنی مبارک زمینه ظهور امام زمان (عج) در خاورمیانه فراهم نمی شد و می بایست در مصر و عراق این تحولات صورت گیرد.

* به طور حتم منطقه خاورمیانه مرکز پشتیبانی، و ایران اسلامی کانون بیداری و محور هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

*برای فراهم سازی زمینه ظهور امام زمان(عج) باید ملل دنیا همچون آمریکا، اروپا و برخی کشورهای خاورمیانه بیدار و هوشیار شوند.

*بار اصلی زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) بردوش رهبری و ملت ایران است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از ابزار زمینه ساز ظهور به شمار می رود.

* در عرصه بیداری منطقه ای و بین المللی نیروی قدس سپاه پاسداران ، و در زمینه آماده سازی نیروی انسانی نیز بسیج قهرمان ، نقش اول را ایفا می کنند.

* در این راستا برای ظهور امام زمان (عج) به بیش از ۱۰۰ میلیون بسیجی و سپاهی آماده و جان برکف نیاز است و این مسئولیت خطیر برعهده سپاه پاسداران است و نقشی که امروز فرماندهی سپاه و نمایندگی ولایت فقیه در سپاه دارد آمادگی فردی و زمینه سازی و منطقه ای و بین المللی است.

*مردم باید ولایت مدار و ولایت پذیر باشند، برخی ولایت فقیه را قبول دارند اما ولایت پذیر نیستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امير

      انشاالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج