۲۸۹۸۰۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

خاکپور: باختمان به خاطر دانش کم من بود

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم، اگر امشب باختیم به خاطر دانش کم من بود که نتوانستم آن را به تیم منتقل کنم و از لحاظ تاکتیکی به تیم کمک کنم.

خبرگزاری فارس: محمد خاکپور سرمربی تیم امید ایران پس از شکست ۳ بر صفر ایران مقابل ژاپن اظهار داشت: خوشحالم که همه تماشاگران از این بازی زیبا لذت بردند. به تیم فوتبال امید ژاپن هم تبریک می‌گویم بابت این پیروزی، آن‌ها تیم قابل احترامی بودند.

وی افزود: در ۹۰ دقیقه ما برتر از ژاپن بودیم، حتی تا پیش از گل اول ژاپن این برتری را حفظ کردیم. پس از آن به خاطر تعویض اجباری تاکتیک تیمی را ع.ض کردیم.

خاکپور ادامه داد: در این مقطه پکست یک بر صفر با ۳ بر صفر فرقی نداشت به تلاشمان ادامه دادیم اما متاسفانه نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم و به نتیجه برسیم. قانون فوتبال این است که اگر گل نزینید گل می‌خورید. شب غم انگیزی برای من است چون بسیار تلاش کرده بودیم تا به این مرحله برسیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم که همه توان خود را در زمین گذاشتند و تا پای جان جنگیدند.

سرمربی تیم امید ایران گفت: مسئولیت باخت با من است نه بازیکنان. بازی مقابل چین بازی سنگینی بود اما ژاپنی‌ها در ۳ بازی گروهی انرژی خود را تقسیم کرده بودند.

وی ادامه داد: ما نیز تعویض اجباری داشتیم اما این موضوع بهانه نیست. همه دیدند در ۹۰ دقیقه برتر از حریف بودیم و نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم. اگر به قبل از بازی برگردیم چیزی را تغییر نمی‌دهم چون ما خوب بازی کردیم. بچه‌ها تلاش کردند و مشکل ما این بود که نتوانستیم گل بزنیم اما این پایان دنیا و پایان زندگی نیست و این اولین و آخرین بازی ملی ایران نیست و نخواهد بود. این بازیکنان قطعا ستاره‌های آینده فوتبال ایران هستند و خیلی از آن‌ها خواهیم شنید.

خاکپور خاطرنشان کرد: از مسئولان ای اف سی، مدیر و اعضای کادرفنی تیم امید تشکر می‌کنم و البته همه کسانی که در این ۱۵ ماه تلاش کردند. واقعا همه شبانه‌روز تلاش کردند تا به اینجا رسیدیم.

وی در پایان گفت: از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم، اگر امشب باختیم به خاطر دانش کم من بود که نتوانستم آن را به تیم منتقل کنم و از لحاظ تاکتیکی به تیم کمک کنم.

در پایان نشست خبرنگاران خاکپور را تشویق کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      خوبه هر باری یه بهانه ای واسه شکست دارید من فکرمیرکردم دلیل شکست شما اینه که توپ گرد بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج