جاباما
۲۸۹۹۳
۵۰۶۲
۵۰۶۲
پ

چیدمان میز نهار خودرا با این ظروف متفاوت کنید!

برای چیدن یك میز ناهار صمیمانه و البته متفاوت همیشه به ظروف كریستال و چینی‌های مارك‌دار آن هم با قیمت‌های عجیب‌وغریب نیاز ندارید.


چیدمان میز نهار خودرا با این ظروف متفاوت کنید!

برترین ها: برای چیدن یك میز ناهار صمیمانه و البته متفاوت همیشه به ظروف كریستال و چینی‌های مارك‌دار آن هم با قیمت‌های عجیب‌وغریب نیاز ندارید. حتی لازم نیست سراغ غذاهای مختلف بروید و چندین و چند جور غذا سرو كنید! شما می‌توانید همه چیز را به ظرف‌هایی كه انتخاب می‌كنید، بسپارید. گاهی رنگ و لعاب ظرف‌ها همان كاری را می‌كند كه عطر و طعم غذاها؛ یعنی نه تنها حس خوب میزبانی را به شما می‌دهد بلكه حال و هوای میزتان را هم عوض می‌كند؛ آن هم بدون نیاز به غذاهای مختلف. ما هم به همین دلیل این بار می‌خواهیم از شما دعوت كنیم تا میز ناهارتان را به جای سرو غذاهای مختلف با ظرف‌هایی بچینید كه رنگ و نقش در آنها حرف اول را می‌زند. كافی است یك بار امتحان كنید تا ببینید گاهی می‌شود وظیفه پذیرایی را به ظرف‌ها سپرد نه غذاها!

چیدمان میز نهار خودرا با این ظروف متفاوت کنید!

جلوه سفالی

شما برای سرو غذا به یك دیس سفالی نیاز دارید. این دیس هرچه خوش‌رنگ‌ولعاب‌ تر باشد، جلوه غذای شما هم در آن بیشتر است. البته در این شرایط باید فكری هم برای احتمال كم آمدن غذا بكنید!


چیدمان میز نهار خودرا با این ظروف متفاوت کنید!

قاب كوچكی از بهار

این بشقاب سفالی رنگی، روی میز ناهارخوری شما نقش یك قاب كوچك از بهار را بازی می‌كند و با نقش و رنگ‌های متنوعش شما را برای خوردن سر ذوق می‌آورد.


چیدمان میز نهار خودرا با این ظروف متفاوت کنید!

قاشق‌های متفاوت

وقتی قرار است سفره‌تان را سفالین بچینید بهتر است حتی در انتخاب قاشق‌ها هم سراغ انواع سفالی بروید. اندازه‌های مختلف این قاشق‌ها برای كاسه ماست، ترشی و حتی مربایی كه به عنوان دسر روی میز قرار می‌گیرد گزینه‌های مناسبی است.


این ظرف‌ها اشتهای شما را بیشتر می‌كند

گشت‌وگذار كوتاهی در بازار ظرف و ظروف به ما نشان داد در میان انتخاب‌های موجود برای رسیدن به این تركیب، یعنی چیدن میزی كه در آن نه نیازی به چندین و چند نوع غذا دارید، نهسرویس‌های غذاخوری گران‌قیمت، ظرف‌های سفــــالی پرنقش​ونگار، اغلب بهترین انتخابند، هم از نظر میزان هزینه‌ای كه بابت آنها پرداخت می‌كنید و هم از نظر زیبایی ظاهری. با كمی دقت و حوصله در انتخاب این ظرف‌ها كه بیشتر كار دست هستند و پر از طرح و رنگ، می‌توانید به چیدمانی تازه و البته كاملا متفاوت برسید. ویژگی این ظروف استفاده از رنگ و طراحی‌های ساده اما چشم‌نواز روی آنهاست؛ تركیب رنگ و طراحی‌هایی كه بیشتر، از نظم و قاعده خاصی پیروی نمی‌كنند اما آنقدر خوش نقش و نگار هستند كه نه تنها جلوه زیباتری به میز شما می‌دهند، بلكه اشتهای مهمانان‌تان را هم بیشتر از همیشه برمی‌انگیزند. اگر خیال دارید خرید این ظروف را امتحان كنید بد نیست این را هم بدانید كه با انتخاب این روش باید میزان غذا‌هایتان را بیشتر از همیشه در نظر بگیرید!

چیدمان میز نهار خودرا با این ظروف متفاوت کنید!

مراقب ظرف‌هایتان باشید!

  • از آنجا که ظروف چینی معمولا كار دست هستند و در كوره‌های كارخانه‌ای پخته نمی‌شوند، استحكام چندانی ندارند، بنابراین باید هنگام شست‌وشو مراقب آنها باشید. بهترین راه این است كه هنگام شست‌وشو یك زیر بشقابی یا حوله آشپزخانه در كف سینك بیندازید تا از برخورد ظروف با سینك و شكستن یا لب‌پر شدن آنها جلوگیری كند.
  • برای شست‌وشوی این ظرف‌ها نباید سراغ وسایل زبر مثل سیم ظرفشویی بروید، چون طرح و نقش این ظرف‌ها، ظریف‌تر از آن چیزی است كه شست‌وشو با سیم‌ها را تاب‌ بیاورد. در این شرایط می‌توانید بعد از صرف غذا ظروف‌تان را برای چند دقیقه‌ای در آب گرمی كه مایع ظرفشویی را به آن اضافه كرده​اید قرار بدهید، بعد از این مرحله یك ابر ساده برای پاك كردن ظرف‌های سفالی شما كفایت می‌كند.
  • این ظرف‌ها بسته به نوع و كیفیت ساختشان قابلیت آنكه داخل ماشین ظرفشویی قرار بگیرند را دارند، اما نمی‌توان منكر شد كه با این روش رنگ و نقش آنها به مرور كدر یا كمرنگ می‌شود بنابراین بهتر است كه سختی شست‌وشوی این ظروف با دست را به جان بخرید ولی در عوض عمر آنها را بیشتر كنید.
  • هیچ چیز بدتر از این نیست كه ظرف چینی خوش‌رنگ‌ولعاب شما به دلیل یك لكه باقی مانده از قهوه یا چای طراوت اولیه‌اش را از دست بدهد اما نگران نباشید در بدترین شرایط، شما تنها به یك پارچه مرطوب كه به جوش شیرین آغشته شده نیاز داریدو همین پارچه آغشته به جوش‌شیرین است كه همه چیز را مثل روز اولش می‌كند.


چیدمان میز نهار خودرا با این ظروف متفاوت کنید!

پارچ نوستالژیك

میز ناهار سفالین شما یك پارچ سفالی كم دارد تا همه چیزش تكمیل شود. نوشیدن آب و دوغ در این پارچ‌ها علاوه بر حس نوستالژیكی كه به همراه دارد به دلیل خاصیت ظروف سفالی باعث می‌شود تا نوشیدنی شما در گرمای ظهرهای تابستان مدت زمان بیشتری خنك بماند.


چیدمان میز نهار خودرا با این ظروف متفاوت کنید!

سوپ‌خوری پر نقش و نگار

اگر خیال دارید با سوپ به عنوان پیش غذا از مهمانان‌تان پذیرایی كنید، باید فكر یك سوپ‌خوری مناسب هم باشید. این كاسه دقیقا همان كاسه سوپ‌خوری پر نقش و نگاری است كه میز شما به آن نیاز دارد.

چیدمان میز نهار خودرا با این ظروف متفاوت کنید!


چیدمان میز نهار خودرا با این ظروف متفاوت کنید!

فنجان‌های سوپ‌خوری

از فنجان‌های سفالی به عنوان سوپ‌خوری هم می‌توانید استفاده كنید؛ مشروط بر اینكه فنجان‌های انتخابی شما مثل مدل پیشنهادی ما گودی لازم را داشته باشد. سرو سوپ در این فنجان‌ها لذت خوردن آن را دوچندان می‌كند.


چیدمان میز نهار خودرا با این ظروف متفاوت کنید!

چای در جنس تاریخ

بعد از سرو ناهار در ظروف چینی و سفالی می‌توانید با فنجان‌های چای‌خوری متفاوتی از همین جنس پذیرایی‌تان را تكمیل كنید. البته به دلیل طراحی این فنجان‌ها (فنجان‌های سفالی معمولا دهانه گشادی دارند) اگر ترجیح می‌دهید چای داغ بنوشید نباید خیلی معطل كنید!


چیدمان میز نهار خودرا با این ظروف متفاوت کنید!

نمكدان با نمك

این كاسه كوچك می‌تواند نقش نمكدان را روی میز سفالی شما بازی كند. قاشقی هم كه در كنار آن تعبیه شده حكم پیمانه آن را دارد. البته دقت كنید آنچنان محو زیبایی این ظرف نشوید كه بیش از اندازه نمك بخورید!


چیدمان میز نهار خودرا با این ظروف متفاوت کنید!

محو ظرف، محو غذا

وقتی چنین ظرفی را برای سرو غذا انتخاب می‌كنید به مهمانتان اجازه می‌دهید كه هم محو دستپخت دلچسب شما شود و هم مجذوب حسن سلیقه‌تان در انتخاب ظروف.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج