جاباما
۲۹۰۱۵۶
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

انقلابی در ظرف های غذا! +عکس

اگر در یک اداره کار می کنید و سعی دارید هوشمندانه غذا بخورید، وقت ناهار یکی از چالش برانگیزترین زمان های روز برای شماست.

برترین ها: اگر در یک اداره کار می کنید و سعی دارید هوشمندانه غذا بخورید، وقت ناهار یکی از چالش برانگیزترین زمان های روز برای شماست. به جای همراه بردن یک کیسه خسته کننده و ظرف غذا برایتان آسان تر است که یک ساندویچ یا پیتزا از خیابان پایینی محل کارتان تهیه کنید. اما Prepd Pack با طراحی مدرنش می خواهد تحولی در وعده غذایی شما ایجاد کند. این ظرف غذا، بیشتر از اینکه یک جعبه زیبا برای حمل وعده غذاییتان باشد، با اپلیکیشنی جفت می شود که کمک به برنامه ریزی، آماده کردن و ارزیابی ارزش مواد غذاییتان می کند.

انقلابی در ظرف های غذا! +عکس

Prepd Pack ها از یک سیستم مدولار برای سازماندهی وعده غذایی شما استفاده می کنند. هر جعبه شامل تعدادی ظرف قابل خارج شدن بدون BPA (ماده ای شیمیایی که از ظروف پلاستیکی جدا می شود و وارد بدن می شود) و کاملا ضد نشت است. قسمت حصیری در آن می تواند به عنوان زیربشقابی عمل کند علاوه بر اینکه پوششی کاملا مطمئن برای بسته بندی غذای شماست.

انقلابی در ظرف های غذا! +عکس

اما آنچه که بیش از همه این ظرف را از سایر ظرف های غذا متمایز می کند، استفاده آن از تکنولوژی است. اپلیکیشن همراه این شرکت، کمک می کند که برای هفته پیش رو آمادگی کافی داشته باشید. این اپلیکیشن با همکاری متخصصان حرفه ای تغذیه و سرآشپزها ساخته شده تا دستورالعمل هایی برای انواع مختلف رژیم های غذایی و اهداف سلامتی گوناگون داشته باشد. این برنامه طوری طراحی شده که ظرف های غذای درنظر گرفته شده را کاملا پر کند و میزان تولید زباله و غذای مانده را به حداقل ممکن برساند.

انقلابی در ظرف های غذا! +عکس

ایجاد وعده های غذایی خوشمزه تنها بخشی از معادلات Prepd Pack است. دستورهای غذایی آن مفید و سالم است و کمک می کند که در رژیم غذایی خود باقی بمانید.

انقلابی در ظرف های غذا! +عکس

انقلابی در ظرف های غذا! +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یزدان

      با سلام من از این ظروف Prepd Pack میخام
      میخواستم ببینم از کجا میتونم تهیه کنم؟

    • یزدان

      با سلام من از این ظروف Prepd Pack میخام
      میخواستم ببینم از کجا میتونم تهیه کنم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج