۲۹۰۱۶۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

خودرو سوبارو فارستر به ایران می‌آید +عکس

از لحاظ ایمنی سوبارو فارستر در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد، اول از همه برای این اتومبیل ۷ کیسه هوای ایمنی و سیستم تقویت اسکلت بدنه اتاق در نظر گرفته شده است.

وب‌سایت عصرخودرو: سیف خودرو، نمایندگی انحصاری محصولات سوبارو ژاپن در ایران، مجوز واردات و عرضه نسخه ۲ لیتری توربوشارژر سوبارو فارستر را دریافت کرد.

در رابطه با این پیشرانه می‌توان گفت که همچون سایر پیشرانه‌های سوبارو فارستر، این موتور ۲ لیتری توربوشارژر در چهار سیلندر و به صورت تخت یا خوابیده (شبیه به پیشرانه‌های پورشه باکستر و کیمن و ۹۱۱) است که دارای حجم دقیق ۱۹۹۸ سی سی بوده و از ۱۶ سوپاپ (۴ سوپاپ در هر سیلندر) سود می‌برد.

خودرو سوبارو فارستر به ایران می‌آید +عکس

با روشن کردن موتور و رساندن دور آن به ۵۶۰۰ دور بر دقیقه می‌توان ۲۴۱ اسب بخار قدرت و با نوسان دور بین ۲۴۰۰ الی ۳۶۰۰ دور بر دقیقه می‌توان حداکثر ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور از آن استخراج کرد. نیروی تولیدی نیز به کمک جعبه دنده‌ای انتقال متداول CVT به چرخ‌های محرک خودرو ارسال می‌شود.

از لحاظ فنی و تجهیزاتی سوبارو فارستر دارای ابعادی ۴۵۹۵ میلی متری در طول، ۱۷۳۵ میلی متری در ارتفاع، فاصله بین دو محور ۲۶۴۰ میلی متری و ارتفاع کف خودرو تا سطح زمین ۲۲۰ میلی متری است که از این حجم نسبتا بالا وزنی خالص ۱۶۱۵ کیلوگرمی بدست آمده است. نیروی تولیدی هم توسط سیستم حرکت متقارن و هوشمند تمام چرخ‌های سوبارو برای ایجاد حداکثر کشش و شتاب، همزمان و بی وقفه به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود و در شرایط حساس مثل حرکت در جاده‌های لغزنده، می‌تواند نیرو را به میزان مناسب و به صورت هوشمنانه به هر یک از چرخ‌ها منتقل کند.

خودرو سوبارو فارستر به ایران می‌آید +عکس

از لحاظ ایمنی سوبارو فارستر در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد، اول از همه برای این اتومبیل ۷ کیسه هوای ایمنی و سیستم تقویت اسکلت بدنه اتاق، سیستم ترمز دیسکی خنک شونده مجهز به ABS و EBD، سیستم کمکی ترمز ناگهانی BOS، سیستم کنترل پایداری VDC و شیب سنج و... در نظر گرفته شده است. در تمامی خودروهای سوبارو بخصوص فارستر جهت محافظت از جان سرنشینان، سیستم انتقال قدرت طوری طراحی شده که هنگام برخورد شدید (تصادف) از جلو، مانع ورود موتور و گیربکس به داخل کابین می‌شود و به صورت اهرم مانند خم شده و حرکتی رو به پایین دارند، درست مثل ستون فرمان که در هنگام تصادفات خم می‌شود.

در زیر می توانید ویدیویی را مشاهده کنید که سایت Autotrader پنج دلیل را برای خرید سوبارو فارستر بیان می کند. قطعاً شتاب ۶ ثانیه ای برای همه جذاب و قابلیت های آفرود و سطح تکنولوژی محصولات سوبارو بر کسی پوشیده نیست اما اگر به قیمت اعلامی سیف خودرو برای فارستر توربو نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که برچسب ۲۴۵ میلیونی می توانید بسیار را به فکر فرو برد.

خودرو سوبارو فارستر به ایران می‌آید +عکس

در ایران به غیر از قابلیت های آفرود و سطح تجهیزات بازار دست دوم و مقبولیت یک خودرو از فاکتورهای بسیار مهم است که متاسفانه سیف خودرو به عنوان نماینده این برند در ایران نتوانسته آنطورکه شایسته سوبارو است، این برند را در ایران معرفی و عرضه کند و مطمئناً با تمام قابلیت ها و جذابیت هایی که فارستر توربو دارد، کار بسیار سختی در برابر دیگر رقبا مخصوصاً تویوتا RAV۴ خواهد داشت.

خودرو سوبارو فارستر به ایران می‌آید +عکس

خودرو سوبارو فارستر به ایران می‌آید +عکس

خودرو سوبارو فارستر به ایران می‌آید +عکس

خودرو سوبارو فارستر به ایران می‌آید +عکس

خودرو سوبارو فارستر به ایران می‌آید +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج